reklama - zainteresowany?

Jutro w Nowym Jorku - Onepress

Jutro w Nowym Jorku
ebook
Autor: Rafał Brzoska, Paweł Oksanowicz
ISBN: 978-8-3011-8450-6
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)

Dodaj do koszyka Jutro w Nowym Jorku

Tagi: Mała firma | Motywacja | Przywództwo | Zarządzanie | Zarządzanie projektami


"Pan jest niebezpieczny" - powiedziaÅ‚ do RafaÅ‚a Brzoski premier Donald Tusk gratulujÄ…c mu podczas gali wrÄ™czania nagrody im. Jana Wejcherta. On sam niebezpieczeÅ„stwa jednak szczęśliwie omija. Nie boi siÄ™ prawdziwych rekinów. W przenoÅ›ni i dosÅ‚ownie. RafaÅ‚ Brzoska to najmÅ‚odszy polski milioner i doÅ›wiadczony menedżer. Prawdziwy bohater współczesnoÅ›ci. DeterminacjÄ… udowadnia, że wszystko jest możliwe – wystarczy w to wierzyć i konsekwentnie do tego dążyć.
ZaczynaÅ‚ jako kolporter we wÅ‚asnej firmie. Teraz prowadzi biznes bez kompleksów w kraju i na caÅ‚ym Å›wiecie. Specjalizuje siÄ™ w tworzeniu nowych rynków o dużym potencjale wzrostu. NajsÅ‚ynniejszy z nich to Paczkomaty InPost. Ma mnóstwo energii i pomysłów na kolejne biznesy. Chociaż dziÅ› RafaÅ‚ Brzoska jest w Krakowie lub Warszawie, to zamierza być „Jutro w Nowym Jorku”.
W rozmowie z Pawłem Oksanowiczem opowiada nie tylko o swoim życiu i biznesie, ale też zdradza, w jaki sposób mimo wielu przeszkód i trudności, udało mu się tak szybko rozwinąć firmę oraz podpowiada, jak każdy może osiągnąć sukces.

Dodaj do koszyka Jutro w Nowym Jorku

 

Osoby które kupowały "Jutro w Nowym Jorku", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Jutro w Nowym Jorku

Spis treści

Jutro w Nowym Jorku. Rafa

Dodaj do koszyka Jutro w Nowym Jorku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.