reklama - zainteresowany?

Jak zwyciężać w pracy - Onepress

Jak zwyciężać w pracy
Autor: Blanchard Ken, Ridge Garry
TÅ‚umaczenie: Bekier Adam
ISBN: 978-8-3011-6250-4
stron: 136, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 48,34 zł (poprzednio: 53,71 zł)
Oszczędzasz: 10% (-5,37 zł)

Dodaj do koszyka Jak zwyciężać w pracy

Tagi: Przywództwo | Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Osiągnij przywództwo wyższego stopnia pozwól swoim pracownikom rozwinąć skrzydła!

Przywództwo w najlepszym wydaniu to charakteryzujące się wzajemnym zaufaniem i szacunkiem partnerstwo pomiędzy dwojgiem ludzi, którzy wspólnie pracują, aby osiągnąć wspólny cel. W takim przypadku zarówno lider, jak i pracownik mają możliwość wywierania wpływu na siebie nawzajem. Obie strony odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji o bieżących sprawach. Innymi słowy takie przywództwo to my a nie ja.

Fragment Wstępu

Garry Ridge, dyrektor generalny firmy WD-40, przedstawia w tej książce system oceniania i motywowania pracowników stosowany w jego firmie oraz prezentuje swoją wizję przywództwa. Wyjaśnia, co należy zrobić, aby każdy pracownik stał się zwycięzcą nie tylko świetnie wykonywał swoje zadania, ale też czuł się osobiście zaangażowany w wyniki przedsiębiorstwa. W drugiej części Ken Blanchard wyjaśnia, dlaczego system zarządzania ludźmi w WD-40 działa tak dobrze i co zrobić, żeby jego elementy skutecznie wprowadzić we własnej organizacji.

Książka jest doskonałą lekturą dla menedżerów, którzy chcą poprawić styl przywództwa w swoich organizacjach i dzięki temu osiągnąć lepsze wyniki.



Dodaj do koszyka Jak zwyciężać w pracy

 

Osoby które kupowały "Jak zwyciężać w pracy", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Jak zwyciężać w pracy

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak zwyciężać w pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.