reklama - zainteresowany?

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - Onepress

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
Autor: Andrzej Niemczyk, Grzegorz Olak
Tytuł oryginału: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
ISBN: 978-83-246-2430-0
stron: 392, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-11-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,00 zł

Dodaj do koszyka Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Tagi: OUTLET | Sprzedaż | Zasoby ludzkie (HR)

Jak być szefem, pozostając człowiekiem

  • MiÄ™kkie zarzÄ…dzanie, przejrzyste reguÅ‚y
  • Typologia stylów zarzÄ…dzania zespoÅ‚ami handlowymi
  • DziaÅ‚, który siÄ™ opÅ‚aca; narzÄ™dzia, które dziaÅ‚ajÄ…
  • BÅ‚Ä™dy menedżerów oraz ich podwÅ‚adnych
  • Utrzymywanie staÅ‚ego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
  • Kierowanie zespoÅ‚em sprzedawców dóbr szybkozbywalnych

Skuteczność dobrego szefa sprzedaży

Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostaÅ‚o z myÅ›lÄ… o handlowcach, którzy pracujÄ… w warunkach silnej konkurencji rynkowej. DziÄ™ki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykÅ‚adom niejeden menedżer wyszedÅ‚ obronnÄ… rÄ™kÄ… z wielu trudnych sytuacji.

Minęło trochÄ™ czasu. Co siÄ™ zmieniÅ‚o? Książka staÅ‚a siÄ™ obowiÄ…zkowÄ… pozycjÄ… w biblioteczkach szefów dziaÅ‚ów handlowych oraz zyskaÅ‚a sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zÅ‚a -- Å›wiat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarÅ‚o także do Polski. Praca sprzedawców staÅ‚a siÄ™ jeszcze trudniejsza, a ich przeÅ‚ożeni zmuszeni sÄ… do radzenia sobie z kierowaniem zespoÅ‚em w tych wyjÄ…tkowych okolicznoÅ›ciach.

Czas zatem na aktualizacjÄ™. PrzestaÅ„ z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoÅ‚a. Uzbrój siÄ™ w kompendium traktujÄ…ce o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciÄ…gÅ‚ym zagrożeniu utratÄ… pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkÄ™ o narastajÄ…cym stresie, spadku wiary we wÅ‚asne możliwoÅ›ci, blokujÄ…cej dziaÅ‚anie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.

  • Dobór wÅ‚aÅ›ciwych ludzi, nieustanny rozwój, staÅ‚e motywowanie, prawidÅ‚owe kierowanie.
  • Kooperatywny styl zarzÄ…dzania.
  • Sprawne prowadzenie dziaÅ‚u w okresie zmian i trudnoÅ›ci na rynku.
  • Przewodzenie zespoÅ‚om z branży FMCG.
  • Najczęściej popeÅ‚niane bÅ‚Ä™dy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
  • Wiedza psychologiczna i zarzÄ…dzanie podczas recesji, wejÅ›cia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrzÄ…sów w zespole handlowców.
  • Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.

 


 

 

 

Dodaj do koszyka Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II", wybierały także:

  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • ZarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysÅ‚u do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarzÄ…dzać zespoÅ‚em handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Spis treści

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)

  • MiÄ™dzy mÅ‚otem a kowadÅ‚em (11)

Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)

  • Zespół handlowy (25)
  • Rekrutacja handlowców (34)
  • Motywowanie handlowców (50)
  • Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (68)
  • Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (81)
  • Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (85)
  • Gwiazda w zespole - zagrożenia (94)
  • Zwalnianie handlowców (100)

Rozdział 3. Rozwój handlowców (111)

  • Szkolenia i dojrzewanie handlowców (111)
  • BÅ‚Ä™dy coachingu handlowego (120)
  • Typy przedstawicieli handlowych (131)

Rozdział 4. Osoba szefa (145)

  • MiÄ™kko zarzÄ…dzajÄ…cy szef sprzedaży (145)
  • Twardy szef (152)
  • PrawidÅ‚owo zarzÄ…dzajÄ…cy szef (164)
  • W jaki sposób dobrze zarzÄ…dzajÄ…cy szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (182)
  • Asertywność i prawidÅ‚owa komunikacja szefa (197)
  • BÅ‚Ä™dy szefów sprzedaży (215)
  • Kiedy szef traci pracÄ™ w firmie (234)

Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (245)

  • Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (245)
  • Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (258)
  • Kierowanie zespoÅ‚em handlowym w okresie zmian (269)
  • Co robić, gdy spada sprzedaż? (280)
  • Kierowanie zespoÅ‚em handlowym podczas recesji (291)
  • Wsparcie dla handlowców, którzy tracÄ… pewność siebie (299)
  • Gdy handlowiec chce odejść (321)

Rozdział 6. Kierowanie zespołem FMCG (331)

  • Pierwsze kroki (334)
  • Budowa autorytetu przedstawiciela (341)
  • Spotkania szefa z zespoÅ‚em (348)
  • Budowanie zaufania (355)
  • Jak to jest być liderem? (363)

Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (369)

Epilog (383)

Dodaj do koszyka Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.