Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II - Onepress
Tytuł oryginału: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II
ISBN: 978-83-246-2430-0
stron: 392, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-11-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,00 zł
Jak być szefem, pozostając człowiekiem
- Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
- Typologia stylów zarzÄ…dzania zespoÅ‚ami handlowymi
- DziaÅ‚, który siÄ™ opÅ‚aca; narzÄ™dzia, które dziaÅ‚ajÄ…
- BÅ‚Ä™dy menedżerów oraz ich podwÅ‚adnych
- Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
- Kierowanie zespoÅ‚em sprzedawców dóbr szybkozbywalnych
Skuteczność dobrego szefa sprzedaży
Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostaÅ‚o z myÅ›lÄ… o handlowcach, którzy pracujÄ… w warunkach silnej konkurencji rynkowej. DziÄ™ki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykÅ‚adom niejeden menedżer wyszedÅ‚ obronnÄ… rÄ™kÄ… z wielu trudnych sytuacji.
Minęło trochÄ™ czasu. Co siÄ™ zmieniÅ‚o? Książka staÅ‚a siÄ™ obowiÄ…zkowÄ… pozycjÄ… w biblioteczkach szefów dziaÅ‚ów handlowych oraz zyskaÅ‚a sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zÅ‚a -- Å›wiat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarÅ‚o także do Polski. Praca sprzedawców staÅ‚a siÄ™ jeszcze trudniejsza, a ich przeÅ‚ożeni zmuszeni sÄ… do radzenia sobie z kierowaniem zespoÅ‚em w tych wyjÄ…tkowych okolicznoÅ›ciach.
Czas zatem na aktualizacjÄ™. PrzestaÅ„ z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoÅ‚a. Uzbrój siÄ™ w kompendium traktujÄ…ce o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciÄ…gÅ‚ym zagrożeniu utratÄ… pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkÄ™ o narastajÄ…cym stresie, spadku wiary we wÅ‚asne możliwoÅ›ci, blokujÄ…cej dziaÅ‚anie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.
- Dobór wÅ‚aÅ›ciwych ludzi, nieustanny rozwój, staÅ‚e motywowanie, prawidÅ‚owe kierowanie.
- Kooperatywny styl zarzÄ…dzania.
- Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
- Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
- Najczęściej popeÅ‚niane bÅ‚Ä™dy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
- Wiedza psychologiczna i zarzÄ…dzanie podczas recesji, wejÅ›cia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrzÄ…sów w zespole handlowców.
- Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.
Osoby które kupowały "Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II", wybierały także:
- Urodziłeś się bogaty 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Urodziłeś się bogaty 32,90 zł, (16,45 zł -50%)
- Zarządzanie ryzykiem walutowym 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II 47,00 zł, (23,50 zł -50%)
Spis treści
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II -- spis treści
Wstęp (7)
Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
- Między młotem a kowadłem (11)
Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
- Zespół handlowy (25)
- Rekrutacja handlowców (34)
- Motywowanie handlowców (50)
- Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (68)
- Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (81)
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (85)
- Gwiazda w zespole - zagrożenia (94)
- Zwalnianie handlowców (100)
Rozdział 3. Rozwój handlowców (111)
- Szkolenia i dojrzewanie handlowców (111)
- Błędy coachingu handlowego (120)
- Typy przedstawicieli handlowych (131)
Rozdział 4. Osoba szefa (145)
- Miękko zarządzający szef sprzedaży (145)
- Twardy szef (152)
- Prawidłowo zarządzający szef (164)
- W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (182)
- Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (197)
- Błędy szefów sprzedaży (215)
- Kiedy szef traci pracÄ™ w firmie (234)
Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (245)
- Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (245)
- Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (258)
- Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (269)
- Co robić, gdy spada sprzedaż? (280)
- Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (291)
- Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (299)
- Gdy handlowiec chce odejść (321)
Rozdział 6. Kierowanie zespołem FMCG (331)
- Pierwsze kroki (334)
- Budowa autorytetu przedstawiciela (341)
- Spotkania szefa z zespołem (348)
- Budowanie zaufania (355)
- Jak to jest być liderem? (363)
Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (369)
Epilog (383)