reklama - zainteresowany?

Jak wywierać wpływ na ludzi - Onepress

Jak wywierać wpływ na ludzi
Autor: Philip Hesketh
Tytuł oryginału: How to Persuade and Influence People, Completely revised and updated edition of Life's a Game So Fix the Odds: Powerful techniques to get your own way more often
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Schmidt
ISBN: 978-83-246-3046-2
stron: 256, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2011-07-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,90 zł

Dodaj do koszyka Jak wywierać wpływ na ludzi

Tagi: Przywództwo

Zostań adeptem w szkole perswazji

  • Rola podÅ›wiadomoÅ›ci w wywieraniu wpÅ‚ywu
  • Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
  • Niezawodny sposób na zapamiÄ™tywanie imion
  • UmiejÄ™tne stosowanie konstruktywnej krytyki
  • Mówienie wÅ‚aÅ›ciwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytaÅ„
  • Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpÅ‚ywu
  • Budowanie prawdziwej empatii
  • MyÅ›lenie dÅ‚ugoterminowe i osiÄ…ganie zamierzonych celów
  • Lojalność i wynikajÄ…ce z niej zaangażowanie
  • Wykorzystywanie unikalnoÅ›ci na swojÄ… korzyść
  • WywoÅ‚ywanie atrakcyjnoÅ›ci emocjonalnej
  • Kreowanie zaufania na caÅ‚e życie

Granie w przekonywanie

Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?

Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:

  • znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
  • stać siÄ™ zwyciÄ™skim negocjatorem;
  • szanować punkt widzenia drugiej osoby;
  • zrozumieć, dlaczego ludzie kupujÄ… to, co kupujÄ…;
  • upewnić siÄ™, że inni pamiÄ™tajÄ… o tym, na czym Ci zależy;
  • budować dÅ‚ugotrwaÅ‚e zaufanie i wiarygodność.

Dodaj do koszyka Jak wywierać wpływ na ludzi

 

Osoby które kupowały "Jak wywierać wpływ na ludzi ", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Jak wywierać wpływ na ludzi

Spis treści

Jak wywierać wpływ na ludzi -- spis treści

Wstęp (7)

Część I: Na początek - ludzie, przekonania oraz związki (9)

Rozdział 1. Miej odwagę zacząć (11)

Rozdział 2. Rola podświadomości w wywieraniu wpływu (15)

Rozdział 3. Jak sprawić, aby więcej ludzi bardziej Cię lubiło (22)

Rozdział 4. W jaki sposób zapamiętywać imiona (32)

Rozdział 5. Jak budować dobre relacje (35)

Część II: Perswazja i wywieranie wpływu (57)

Rozdział 6. Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu (59)

Rozdział 7. Jak budować prawdziwą empatię (70)

Rozdział 8. Zadawanie pytań i akceptowanie odpowiedzi (75)

Rozdział 9. Rozumienie implikacji i wpływu (81)

Rozdział 10. Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów (89)

Rozdział 11. Znaczenie przygotowań do wywierania wpływu (98)

Rozdział 12. Różne bodźce dla różnych ludzi (103)

Część III: Pokonanie obiekcji i negocjacje (107)

Rozdział 13. Techniki radzenia sobie z obiekcjami (109)

Rozdział 14. Cztery pierwsze kroki do negocjacji (117)

Rozdział 15. Cztery końcowe kroki w negocjacjach (127)

Rozdział 16. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co zgodzili się zrobić (134)

Część IV: Powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (143)

Rozdział 17. Psychologiczne powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (145)

Rozdział 18. Rzadkość (152)

Rozdział 19. Empatia i ego (159)

Rozdział 20. Autorytet (161)

Rozdział 21. Specjalna okazja (163)

Rozdział 22. Obowiązek (169)

Rozdział 23. Nerwowość (174)

Rozdział 24. Silna presja społeczna (176)

Rozdział 25. W jaki sposób ludzie dokonują wyborów? (180)

Rozdział 26. Zestawienie wszystkich powodów (186)

Część V: Na czym polega zapamiętywanie, uczenie się i komunikacja (191)

Rozdział 27. Jak sprawić, aby ludzie pamiętali, co powiedziałeś (193)

Rozdział 28. Na czym polega uczenie się i dlaczego PowerPoint nie działa (196)

Rozdział 29. Jak stać się kimś, kto skutecznie komunikuje się z innymi (201)

Część VI: Zaufanie, motywacja i następny krok (205)

Rozdział 30. Siedem rzeczy, które mają naprawdę duże znaczenie w relacjach (207)

Rozdział 31. Jak zbudować zaufanie, które potrwa przez całe życie (214)

Rozdział 32. Motywacja (225)

Rozdział 33. Powiedz, co zamierzasz zrobić, i rób, co mówisz (235)

Rozdział 34. Wpływ, perswazja i cel życia (246)

Dodatek: Cel Philipa (253)

Dezyderaty Philipa (254)

O autorze (256)

Dodaj do koszyka Jak wywierać wpływ na ludzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.