reklama - zainteresowany?

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - Onepress

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?
mp3
Autor: Piotr Michalak
ISBN: 978-83-653-9164-3
Format: mp3
Data wydania: 2016-03-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,68 zł

Dodaj do koszyka Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?

Tagi: Przywództwo | Sprzedaż | Zarządzanie

Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.

Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym kierunku, prosto na szczyt. Firmy zarządzane taktycznie przypominają człowieka znajdującego się na środku oceanu, który próbuje płynąć w każdym kierunku, co chwilę dążąc w inną stronę. Jaki z tego wniosek? Jeśli chcesz, aby Twoja firma odnosiła duże sukcesy, koniecznie musisz zatrzymać się i zastanowić nad strategią firmy. W innym przypadku możesz zwyczajnie utonąć.

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody? Przygotowaliśmy dla Ciebie konkretne, praktyczne informacje na ten temat. Uporządkowaliśmy je i zebraliśmy w formie praktycznego szkolenia.

Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Jest skoncentrowany na myśleniu strategicznym i właśnie tego uczy przedsiębiorców od 10 lat. Piotr przygotował dla Ciebie praktyczne porady na temat strategii w biznesie. Są to absolutne podstawy, które powinien znać każdy przedsiębiorca i menadżer zarządzający firmą.

Czego dowiesz siÄ™ z tego kursu?
Jakie są 3 podstawowe strategie konkurencyjne, które można obrać, prowadząc firmę?
Jak określić strategię firmy, aby prężnie się rozwijać?
Co należy robić w każdej z przyjętych strategii?
Jaką strategię powinna w praktyce przyjąć mała firma?
Jak w praktyce powinien wyglądać system marketingu wspierający sprzedaż?
Jak za pomocą dwóch prostych sposobów wycisnąć więcej z naszego systemu wspierającego sprzedaż?

Dodatkowo:
Jak wykupić reklamę znacznie taniej niż cena podana w cenniku?
Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu bezpośredniego?
Co robić, żeby ludzie dobrze reagowali na Twój komunikat marketingowy?
Jakie chwytliwe tematy stosować w newsletterze?

Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci rozwinąć firmę do takiego poziomu, że będziecie w stanie przetrwać niemal wszystko. Jest to możliwe wyłącznie dzięki strategicznemu podejściu do zarządzania. Tylko z nim można zbudować solidną firmę, która przetrwa największe kryzysy. Dzięki inwestycji w szkolenie będziesz w stanie wyznaczyć strategiczny kierunek dla swojej firmy, idealnie pasujący do aktualnej sytuacji. Będziesz również wiedział, w jaki sposób zbudować system marketingowy, który będzie wspierał sprzedaż.

Zamów teraz kurs „Jak wybrać odpowiedniÄ… strategiÄ™ biznesowÄ…, aby regularnie zwiÄ™kszać dochody w firmie?”, przeanalizuj zdobytÄ… ze szkolenia wiedzÄ™ w kontekÅ›cie swojej firmy, a sam przekonasz siÄ™, jak wiele dobrego dla rozwoju firmy może dać podejÅ›cie strategiczne w miejsce taktycznego rzucania siÄ™ we wszystkie strony.

Dodaj do koszyka Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?

 

Osoby które kupowały "Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.