reklama - zainteresowany?

Interwencje antystresowe w organizacji. Modele. Zarządzanie. Efektywność - Onepress

Interwencje antystresowe w organizacji. Modele. Zarządzanie. Efektywność
ebook
Autor: Dorota Molek-Winiarska
ISBN: 978-83-7695-828-6
stron: 298, Format: ebook
Data wydania: 2021-06-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 40,50 zł

Dodaj do koszyka Interwencje antystresowe w organizacji. Modele. Zarządzanie. Efektywność

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Niniejsza książka poświęcona jest zagadnieniu stresu w pracy, a w szczególności interwencjom antystresowym, zdefiniowanym jako zorganizowane działania, których celem jest niwelowanie negatywnych skutków stresu i polepszanie dobrostanu pracowników, a także poprawa wyników ekonomicznych organizacji poprzez redukowanie kosztów związanych ze stresem w pracy. W opracowaniu zastosowano podejście interdyscyplinarne łączące wiedzę z różnych dyscyplin naukowych, takich, jak: zarządzanie, psychologia, ekonomia i nauki o zdrowiu. Główny jednak nacisk położono na analizę procesu zarządzania interwencjami antystresowymi w organizacjach. Wskazano również na czynniki warunkujące skuteczność i efektywność implementacji owych interwencji, ukazując tym samym wymiar ekonomiczny zagadnienia stresu.

Dodaj do koszyka Interwencje antystresowe w organizacji. Modele. Zarządzanie. Efektywność

 

Osoby które kupowały "Interwencje antystresowe w organizacji. Modele. Zarządzanie. Efektywność", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Dodaj do koszyka Interwencje antystresowe w organizacji. Modele. Zarządzanie. Efektywność

Spis treści

Dodaj do koszyka Interwencje antystresowe w organizacji. Modele. Zarządzanie. Efektywność

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.