Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 2. Orientacja internetowa jako czynnik kreacji konkurencyjności banku - Onepress
ISBN: 978-83-7941-143-6
stron: 90, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 5,07 zł (poprzednio: 5,90 zł)
Oszczędzasz: 14% (-0,83 zł)
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwoÅ›ci wykorzystania Internetu w ksztaÅ‚towaniu konkurencyjnoÅ›ci współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowoÅ›ci detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreÅ›lenie, iż sieć ma dla bankowoÅ›ci znaczenie pierwszoplanowe. PaÂtrzÄ…c na Internet jak na "ogólnoÅ›wiatowÄ… plÄ…taninÄ™ kabli" traci siÄ™ z oczu fakt, że globalna sieć już dawno staÅ‚a siÄ™ czymÅ› wiÄ™cej niż kolejnÄ… technoloÂgiÄ… - staÅ‚a siÄ™ Å›rodowiskiem, do którego powoli, lecz nieuchronnie, przenosi siÄ™ coraz wiÄ™ksza część ludzkiej aktywnoÅ›ci. PodjÄ™ty temat wydaje siÄ™ i fraÂpujÄ…cy i przyszÅ‚oÅ›ciowy. Pozycja ta stanowi jedno z pierwszych w Polsce pionierskich kompleksowych opracowaÅ„ dotyczÄ…cych bankowoÅ›ci internetoÂwej [...] jest dowodem odwagi jej Autora, który podjÄ…Å‚ problem nie uboczny, marginalny, przyczynkarski lecz pierwszorzÄ™dny w piÅ›miennictwie polskim i zagranicznym oraz publicystyce przeÅ‚omu minionego i obecnego stulecia [...]. Analizuje z różnych punktów widzenia problematykÄ™ wykorzystania InterÂnetu jako czynnika wpÅ‚ywajÄ…cego na konkurencyjność banków komercyjnych w Polsce [...], fenomen znajdujÄ…cy siÄ™ nie tylko w Polsce in stotu nascenÂdi. Autor umiejÄ™tnie Å‚Ä…czy rozważania teoretyczne z analizÄ… empirycznÄ…, wywody o charakterze akademickim ze spostrzeżeniami o wymiarze praktyczÂno-aplikacyjnym.
Osoby które kupowały "Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 2. Orientacja internetowa jako czynnik kreacji konkurencyjności banku", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)