reklama - zainteresowany?

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II) - Onepress

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)
ebook
Autor: Michał Kisiel
ISBN: 978-83-7941-141-2
stron: 278, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,50 zł (poprzednio: 17,06 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,56 zł)

Dodaj do koszyka Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)

Tagi: Ekonomia | Finanse | Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Pa­trząc na Internet jak na "ogólnoświatową plątaninę kabli" traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała się czymś więcej niż kolejną technolo­gią - stała się środowiskiem, do którego powoli, lecz nieuchronnie, przenosi się coraz większa część ludzkiej aktywności. Podjęty temat wydaje się i fra­pujący i przyszłościowy. Pozycja ta stanowi jedno z pierwszych w Polsce pionierskich kompleksowych opracowań dotyczących bankowości interneto­wej [...] jest dowodem odwagi jej Autora, który podjął problem nie uboczny, marginalny, przyczynkarski lecz pierwszorzędny w piśmiennictwie polskim i zagranicznym oraz publicystyce przełomu minionego i obecnego stulecia [...]. Analizuje z różnych punktów widzenia problematykę wykorzystania Inter­netu jako czynnika wpływającego na konkurencyjność banków komercyjnych w Polsce [...], fenomen znajdujący się nie tylko w Polsce in stotu nascen­di. Autor umiejętnie łączy rozważania teoretyczne z analizą empiryczną, wywody o charakterze akademickim ze spostrzeżeniami o wymiarze praktycz­no-aplikacyjnym.

Dodaj do koszyka Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)

 

Osoby które kupowały "Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)

Spis treści

Dodaj do koszyka Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.