reklama - zainteresowany?

Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu - Onepress

Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
ebook
ISBN: 978-83-724-6669-3
stron: 250, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,00 zł (poprzednio: 22,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,50 zł)

Dodaj do koszyka Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu

Tagi: Ekonomia

Nauki o zarządzaniu dotyczą jednego z najbardziej złożonych obszarów aktywności człowieka, jakim jest zorganizowana działalność gospodarcza. Już samo to stwierdzenie może jednak budzić dyskusje, a nawet kontrowersje, cele organizacji mają bowiem nie tylko charakter gospodarczy, a działalność gospodarcza nie zawsze ma charakter zorganizowany. W obszarze nauk o zarządzaniu przenikają się liczne dyscypliny o dłuższej tradycji naukowej, takie jak nauki prawne, ekonomia, socjologia, ale także nauki techniczne. Bogactwo przedmiotu badań wymaga bogactwa poznawczego i metodycznego. Praca, którą oddajemy w ręce czytelnika, ma ambicje odzwierciedlenia tej interdyscyplinarności w najnowszych badaniach dyscypliny. Celem publikacji jest przedstawienie zróżnicowanego krajobrazu problemów badawczych, stanowisk poznawczych i podejść metodologicznych młodych badaczy polskich. Nie przypisuje sobie zatem dążeń holistycznych ani podsumowujących, lecz sprawozdawcze i kierunkowe.

Dodaj do koszyka Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu

 

Osoby które kupowały "Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu

Spis treści

Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu eBook -- spis treści

WPROWADZENIE 9 CZĘŚĆ I. BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ. KONCEPCJE, NARZĘDZIA I STRATEGIE DZIAŁANIA 11 Lucyna Michałek: BENCHMARKING W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI JAKO ŹRÓDŁO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 13 Milena Rogowska: INNOWACYJNOŚĆ SZANSĄ UZYSKANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWO 19 Wojciech Machel: KONCEPCJA CRM A RYWALIZACJA WŚRÓD DILERÓW AUT OSOBOWYCH 24 Dorota Burchart-Korol: LEAN MANUFACTURING METODĄ UZYSKIWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁOWYCH 34 Piotr Bórawski: CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO 39 Klaudia Gilner: MERCHANDISING JAKO NARZĘDZIE TWORZENIA I UTRZYMYWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE APTEKI 47 Zdzisław Sroczyński: NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I KONTROLĘ W PRZEDSIĘBIORSTWACH 53 Marek Matejun: OCENA WYBRANYCH KRYTERIÓW CHARAKTERYZUJĄCYCH JAKOŚĆ WSPÓŁPRACY W RAMACH OUTSOURCINGU RACHUNKOWOŚCI I DORADZTWA PODATKOWEGO 60 Katarzyna Kolud: PATOLOGICZNE EFEKTY OUTSOURCINGU 68 Dariusz Wylon: REKLAMA I PUBLIC RELATIONS JAKO NARZĘDZIA KREOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 75 Aleksandra Lubańska: STRATEGIE WYBORU DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW W SIECIACH HIPERMARKETÓW 83 Artur Borcuch: PREZENTACJA INTERNETOWYCH SYSTEMÓW PŁATNOŚCI Z PERSPEKTYWY MOŻLIWOŚCI ICH WYKORZYSTANIA PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA DĄŻĄCE DO UZYSKANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W POLSCE 91 Mikołaj Pindelski: METODOLOGIA ANALIZY CONJOINT W KONTEKŚCIE PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA 100 Emilia Stola, Krzysztof Zmarzłowski: WPŁYW ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA NA WYNIKI DZIAŁALNOŚCI MIKRO-, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW 108 Teresa Piecuch: WYBRANE METODY PODNOSZENIA KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 116 Jolanta Walas-Trębacz, Małgorzata Tyrańska: ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 123 Izabella Pidek Sousa: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU ORAZ PROEKOLOGICZNE DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTWA JAKO DETERMINANTY PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ 132 CZĘŚĆ II. WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH SFERY BUDŻETOWEJ 139 Konrad Raczkowski: E-ZARZĄDZANIE ADMINISTRACJĄ CELNĄ 141 Piotr Janulek, Michał Żebrowski: WYBRANE PROBLEMY MARKETINGU WEBOWYCH SERWISÓW WSPARCIA INNOWACJI 152 Waldemar Ryszkowski: TECHNOLOGIE INFORMACYJNE STOSOWANE W PROCESACH BIZNESOWYCH PPUP POCZTA POLSKA 161 Marzena Furtak: WPŁYW SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NA ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM OPIEKI ZDROWOTNEJ 168 CZĘŚĆ III. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO MENEDŻERA 177 Kalina Grzesiuk: ADAPTACYJNOŚĆ JAKO WYZWANIE WSPÓŁCZESNEGO PRZYWÓDCY 179 Marek Dudek: CZYNNIKI ADAPTACYJNOŚCI STRUKTUR WYTWARZANIA 187 Andrzej Kozina: NEGOCJACJE JAKO PROCES 195 Joanna Żukowska: ZARZĄDZANIE ,,TWORZENIEM" I ,,UŻYTKOWANIEM" WIEDZY 203 Marcin Komańda: MODEL HIERARCHICZNY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ 210 Anna Żelazna-Blicharz: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC ŚRODOWISKA NATURALNEGO W TEORII I PRAKTYCE 215 Izabela A. Kula: SPOSOBY BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY W SERWISIE WWW 226 Marcin Ratajczak: ZNACZENIE FAKTORINGU JAKO INSTRUMENTU FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI SEKTORA MSP W POLSCE . 232 Magdalena Mądra: KSZTAŁTOWANIE SIĘ RENTOWNOŚCI I OBROTOWOŚCI W ZALEŻNOŚCI OD ZADŁUŻENIA W MSP ROLNICZYCH

Dodaj do koszyka Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.