reklama - zainteresowany?

Innowacyjno - Onepress

Innowacyjno
ebook
Autor: prof. Kazimierz Paj
ISBN: 978-83-7941-362-1
stron: 333, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 63,75 z艂 (poprzednio: 75,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-11,25 z艂)

Dodaj do koszyka Innowacyjno

Tagi: Sprzeda

Bezpieczne i sprawne funkcjonowanie wsp

Dodaj do koszyka Innowacyjno

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Innowacyjno", wybiera艂y tak偶e:

  • Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj wi
  • Psychologia w sprzeda
  • Sprzeda

Dodaj do koszyka Innowacyjno

Spis tre艣ci

Innowacyjno艣膰 wyzwaniem dla wsp贸艂czesnej gospodarki eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 13


Cz臋艣膰 I
Gospodarka

Rozdzia艂 1
Bud偶et partycypacyjny jako forma modernizacji zarz膮dzania administracj膮 publiczn膮 na przyk艂adach wybranych gmin wojew贸dztwa lubuskiego - Roman Bajor 17
1.1. Wsp贸艂rz膮dzenie, wsp贸艂dzia艂anie, wsp贸艂decydowanie 18
1.2. Implementacja bud偶et贸w partycypacyjnych w Kro艣nie Odrza艅skim, Strzelcach Kraje艅skich, Kargowej i 呕arach 20
Podsumowanie 25
Bibliografia 27

Rozdzia艂 2
Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomo艣ci w Polsce na przyk艂adzie miast na prawach powiatu - Bartosz Sebastian Edwarczyk 29
2.1. Rola samorz膮du terytorialnego w lokalnym rynku nieruchomo艣ci 29
2.2. Zadania miasta na prawach powiatu w zakresie gospodarki gminnym zasobem nieruchomo艣ci 32
2.3. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomo艣ci na przyk艂adzie miast na prawach powiatu w latach 2010-2014 36
2.4. Aspekt gospodarowania gminnym zasobem nieruchomo艣ci w 艣wietle gospodarki finansowej samorz膮du terytorialnego na przyk艂adzie miast na prawach powiatu w latach 2010-2014 41
Podsumowanie 45
Bibliografia 47

Rozdzia艂 3
Efektywno艣膰 funkcjonowania publicznego szkolnictwa wy偶szego na przyk艂adzie wybranych wydzia艂贸w humanistycznych - Piotr Pietrzak 49
3.1. Okre艣lenie efektywno艣ci w odniesieniu do publicznych szk贸艂 wy偶szych 50
3.2. Istota metody DEA 51
3.3. Materia艂 i metody 53
3.4. Wyniki bada艅 54
Podsumowanie 57
Bibliografia 59

Rozdzia艂 4
Kontrakty futures na gie艂dzie Euronex jako instrument hedgingu w obrocie towarami rolnymi - Miros艂aw Walawski 61
4.1. Case studies 66
Podsumowanie 68
Bibliografia 70

Rozdzia艂 5
Perspektywy rynku energetycznego w Polsce a OZE i Polski W臋giel - Bartosz Zagierski, Micha艂 Mierzejewski 71
5.1. Polski w臋giel 72
5.2. Polska energetyka 73
5.3. Odnawialne 殴r贸d艂a Energii (OZE) 75
Podsumowanie 77
Bibliografia 80

Rozdzia艂 6
Bariery wej艣cia do podsektor贸w produkcji energii elektrycznej z odnawialnych 藕r贸de艂 w Polsce - Adam Stali艅ski 81
6.1. Charakterystyka wybranych barier wej艣cia do podsektor贸w produkcji energii elektrycznej w Polsce 83
6.1.1. Kapita艂och艂onno艣膰 83
6.1.2. Konieczno艣膰 wyzwolenia efekt贸w skali 86
6.1.3. Gorsza sytuacja kosztowa niezale偶na od skali produkcji 88
6.1.4. Akceptacja spo艂eczna 91
6.1.5. Problem ze zdobyciem technologii 93
6.1.6. Problem ze zdobyciem pracownik贸w 95
6.1.7. Dost臋p do kana艂贸w dystrybucji 96
6.1.8. Ograniczenia prawne i polityczne 97
6.2. Podsumowanie 100
Bibliografia 103

Rozdzia艂 7
Koszty i korzy艣ci integracji sektora bankowo艣ci sp贸艂dzielczej w Polsce - 艁ukasz Majer 107
7.1. Integracja ilo艣ciowa sektora bankowo艣ci sp贸艂dzielczej w latach 1989-2015 107
7.2. Regulacje p艂ynno艣ciowe w pakiecie CRD IV 109
7.3. Wp艂yw pakietu CRD IV na struktur臋 oraz procesy integracji sektora bankowo艣ci sp贸艂dzielczej 113
Podsumowanie 116
Bibliografia 118


Cz臋艣膰 II
Technologia

Rozdzia艂 8
Zastosowanie pomiar贸w widm UV do wykrywania zafa艂szowa艅 t艂uszczu kakaowego - Anna Dankowska, Marcelina P艂atkiewicz 121
8.1. Materia艂 i metody badawcze 122
8.2. Przygotowanie mieszanek 123
8.3. Wykonanie mieszanek 123
8.4. Pomiar widm w zakresie UV 123
8.5. Wyniki bada艅 124
8.6. Wielokrotna regresja liniowa 126
8.7. Granica wykrywalno艣ci 127
Podsumowanie 127
Bibliografia 129

Rozdzia艂 9
Okre艣lanie ryzyka personalnego metod膮 SWIFT - Justyna Dudek 131
9.1. Istota ryzyka personalnego 132
9.2. Przyk艂ad zastosowania metody SWIFT do okre艣lania ryzyka personalnego 132
Podsumowanie 138
Bibliografia 139

Rozdzia艂 10
Automatyczna klasyfikacja u偶ytkownik贸w sieci telekomunikacyjnej na podstawie danych bilingowych - Dominik Filipiak, Micha艂 Mucha 141
10.1. Problem 142
10.2. Przegl膮d literatury 142
10.3. Automatyczna klasyfikacja u偶ytkownik贸w sieci telekomunikacyjnej 143
10.4. Ewoluuj膮cy w czasie profil u偶ytkownika 146
Podsumowanie 148
Bibliografia 149

Rozdzia艂 11
Por贸wnanie technologii RFID i NFC w zastosowaniach biznesowych - Urszula Garczarek 151
Podsumowanie 159
Bibliografia 160

Rozdzia艂 12
Innowacje w logistyce - Emilia Sielicka 163
12.1. Podej艣cie teoretyczne 164
12.1.1. Istota poj臋cia innowacji 164
12.1.2. Innowacje w logistyce i ich cechy 165
12.1.3. Najwa偶niejsze innowacje w logistyce 166
12.2. Koordynacja a koordynacja wieloraka 167
12.2.1. Koordynacja rynkowa 167
12.2.2. Koordynacja hierarchiczna 167
12.2.3. Koordynacja spo艂eczna 168
12.2.4. Koordynacja wieloraka 169
12.3. Przyk艂ady innowacji w logistyce w uj臋ciu koordynacji 169
12.3.1. Innowacje w logistyce w uj臋ciu koordynacji rynkowej 169
12.3.2. Innowacje w logistyce w uj臋ciu koordynacji hierarchicznej 170
12.3.3. Innowacje w logistyce w uj臋ciu koordynacji spo艂ecznej 170
Podsumowanie 171
Bibliografia 173

Rozdzia艂 13
Start-upy - innowacyjne rozwi膮zania na trudne czasy - Joanna Janowicz 175
13.1. Definicje start-up贸w 176
13.2. Gospodarka rozwi膮za艅 - g艂贸wne za艂o偶enia 178
13.3. Start-upy na ameryka艅skim rynku rozwi膮za艅 - najbardziej znane przyk艂ady 179
13.4. Polskie start-upy - przyk艂ad dzia艂a艅 na rynku rozwi膮za艅 183
Podsumowanie 186
Bibliografia 188

Rozdzia艂 14
Korneometryczna ocena stopnia nawil偶enia nask贸rka po zastosowaniu krem贸w kosmetycznych z dodatkiem sk艂adnik贸w nawil偶aj膮cych - Barbara Kamczycka 189
14.1. Funkcje skory i budowa og贸lna 189
14.2. Typy skory 191
14.3. Starzenie si臋 skory 191
14.4. Emulsje 192
14.5. Stabilno艣膰 emulsji 193
14.6. Emulgator 194
14.7. Cel bada艅 195
14.8. Opracowanie receptur i wykonanie krem贸w 196
14.9. Ocena stopnia nawil偶enia nask贸rka (z wykorzystaniem korneometru) 196
14.10. Okre艣lenie w艂a艣ciwo艣ci u偶ytkowych krem贸w 197
Podsumowanie 198
Bibliografia 200

Rozdzia艂 15
Teorioinformacyjna interpretacja produktu cyfrowego - Marcin Wieczerzycki 201
15.1. Og贸lna jako艣ciowa teoria informacji 202
15.2. Poziomy produktu cyfrowego 204
Podsumowanie 207
Bibliografia 209

Rozdzia艂 16
Innowacyjno艣膰 gospodarki jako czynnik postrzegania pa艅stwa w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym - casus Unii Europejskiej - Marcin Leszczy艅ski 211
16.1. Innowacyjno艣膰 gospodarki - podstawowe poj臋cia 212
16.2. Postrzeganie pa艅stwa na arenie mi臋dzynarodowej 214
16.3. Postrzeganie pa艅stwa w kontek艣cie innowacyjno艣ci gospodarki 216
16.4. Relacje pomi臋dzy innowacyjno艣ci膮 gospodarki a postrzeganiem pa艅stwa 218
Podsumowanie 223
Bibliografia 224

Rozdzia艂 17
Crowdsourcing as a Platform for Enterprise Collaboration with the Internet Community - Marcin Lewicki 227
17.1. Crowdsourcing potential and its dimensions 228
17.2. Crowdsourcing models 230
17.3. The areas of crowdsourcing use 232
17.4. Examples of crowdsourcing use 234
17.5. Pros and cons of crowdsourcing 235
Conclusions 237
References 23

Rozdzia艂 18
Nowe koncepcje i obszary badawcze w zakresie Zarz膮dzania Strategicznego - okres po 2010 roku - Marek M艂odzikowski 241
18.1. Niepewno艣膰 i niekompletno艣膰 danych 242
18.2. Kontekst i wzgl臋dna efektywno艣膰 - "Uczmy si臋 i r贸wnajmy do najlepszych" 243
18.3. Przewaga konkurencyjna 244
Podsumowanie 245
Bibliografia 247


Cz臋艣膰 III
Spo艂ecze艅stwo

Rozdzia艂 19
Emocje czy rozum? Co kszta艂tuje decyzje zakupowe nabywc贸w - Piotr Gaczek 251
19.1. Podejmowanie decyzji zakupowych - perspektywa racjonalna i emocjonalna 252
19.1.1. Perspektywa racjonalna 252
19.1.2. Perspektywa emocjonalna 254
19.2. Teoria dw贸ch system贸w 257
19.3. Decyzje zakupowe w warunkach pobudzenia afektywnego 258
Podsumowanie 260
Bibliografia 262

Rozdzia艂 20
"Srebrna komunikacja" szans膮 dla starzej膮cego si臋 spo艂ecze艅stwa - Kinga Podraza-Myszkowska 265
20.1. "Srebrna komunikacja" szans膮 dla starzej膮cego si臋 spo艂ecze艅stwa 265
20.2. Starzenie si臋 populacji - wymiar demograficzny 265
20.3. Starzenie si臋 populacji a finanse publiczne 266
20.4. "Srebrna gospodarka" 267
20.5. "Srebrna komunikacja" 269
Podsumowanie 270
Bibliografia 271

Rozdzia艂 21
Specyfika bada艅 eyetrackingowych w aspekcie analizy serwis贸w internetowych - Anna Roth 273
21.1. Analiza serwis贸w internetowych 273
21.2. Analiza ruchu ga艂ek ocznych u偶ytkownik贸w serwis贸w internetowych 276
21.3. Nowe metody bada艅 eyetrackingowych 279
Podsumowanie 281
Bibliografia 282

Rozdzia艂 22
Luka percepcyjna jako element psychomanipulacji w zarz膮dzaniu lud藕mi - Fabian Siemiatowski 285
22.1. Percepcja 288
22.2. Komunikacja 289
22.3. Wywieranie wp艂ywu 292
22.4. Psychomanipulacja 294
22.5. Luka percepcji jako element psychomanipulacji 295
Podsumowanie 299
Bibliografia 301

Rozdzia艂 23
Wielko艣膰 gospodarstwa domowego a zr贸偶nicowanie koszt贸w utrzymania i wyposa偶enia zasob贸w mieszkaniowych w Polsce - Anna G贸rska 303
23.1. Struktura gospodarstw domowych w Polsce 304
23.2. Wielko艣膰 gospodarstwa domowego a koszty utrzymania i wyposa偶enia zasobo贸w mieszkaniowych. 306
Podsumowanie 311
Bibliografia 313

Rozdzia艂 24
Klasyfikacja uwarunkowa艅 zachowa艅 konsument贸w - podej艣cie wertykalne - Andrzej Szymkowiak 315
24.1. Tradycyjne uj臋cie konsumpcji i determinant konsumpcji 316
24.2. Kszta艂towanie zachowa艅 konsumenta 318
24.3. Zachowanie konsumenta jako dzia艂anie zorientowane na cel 322
Podsumowanie 323
Bibliografia 324

Spis tabel 327
Spis rysunk贸w 329
Spis schemat贸w i wykres贸w 331

Dodaj do koszyka Innowacyjno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.