Innowacje w turystyce. Wybrane praktyki działań - Onepress

ISBN: 9788378754084
stron: 174, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,40 zł (poprzednio: 18,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,60 zł)
Niniejsza wieloautorska monografia naukowa zatytułowana Innowacje w turystyce. Wybrane praktyki działań, powstała jako efekt dyskusji na temat występowania innowacji w szeroko pojętej gospodarce turystycznej, zainicjowanej podczas I Seminarium Studencko-Doktoranckiego z udziałem praktyków, które odbyło się w 21.03.2017 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Seminarium zostało zorganizowane przez przedstawicieli Katedry Marketingu oraz Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki. Do prac nad przygotowaniem monografii zaproszeni zostali doktoranci oraz pracownicy naukowi, co pozwoliło na wymianę doświadczeń, prezentację wyników badań własnych, ale przede wszystkim stworzyło przestrzeń do dyskusji naukowej. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących rozwoju różnych typów innowacji w turystyce, w tym m.in.: produktowych, procesowych, organizacyjnych oraz technologicznych. W warstwie praktycznej spostrzeżenia i wnioski sformułowane przez poszczególnych autorów mają na celu pokazanie kierunku rozwoju innowacji w szeroko pojętej turystyce. Monografia powstała w oparciu o bogate źródła literaturowe, statystyczne, wyniki prowadzonych badań oraz egzemplifikację wybranych praktyk rynkowych w zakresie tworzenia, kreowania i stosowania innowacji w różnych sektorach turystyki. Struktura opracowania obejmuje dwanaście rozdziałów.
Osoby które kupowały "Innowacje w turystyce. Wybrane praktyki działań", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Innowacje w turystyce eBook -- spis treści
Wstęp 7 1. Technologie ,,rozszerzonej rzeczywistości" w komunikacji marketingowej firm sektora turystycznego (Joanna Wiechoczek) 9 2. Geolokalizacja jako przykład innowacji marketingowej oferentów produktów turystycznych (Małgorzata Kieżel) 23 3. Aplikacje mobilne na rynku turystycznym w opinii pokolenia Y (Zbigniew Spyra) 37 4. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce na przykładzie AudioTrip (Paulina Radzik) 53 5. Gastronomia mobilna jako innowacja w sektorze polskiej gastronomii (Hanna Ziętara) 63 6. Rozwój turystyki luksusowej jako odpowiedź na rosnące potrzeby turystów (Anastazja Kasztalska) 79 7. Enoturystyka jako nowa forma turystyki specjalistycznej w Polsce (Beata Reformat) 89 8. Rozwój sektora enoturystyki w Polsce (Paulina Reformat) 101 9. ,,Wczasy pod gruszą" wczoraj i dziś na przykładzie gospodarstwa agroturystycznego ,,U Basi" w Kotlinie Żywieckiej (Janusz Gancarczyk) 113 10. Sojusznicy strategiczni samorządu terytorialnego w procesie kreowania innowacji w turystyce biznesowej (Michał Jaśniok) 125 11. Relacje instytucji turystyki kulturowej ze społecznością lokalną (na przykładzie siemianowickiego Centrum Kultury - Parku Tradycji) (Anna Dewalska-Opitek, Monika Pojda-Dziekońska) 139 12. Marketing w procesach stymulowania innowacji w turystyce (Magdalena Sobocińska) 153 13. Nowe koncepcje marketingu w usługach turystycznych (Beata Nowotarska-Romaniak)