reklama - zainteresowany?

Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego - Onepress

Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego
ebook
Autor: Beata Reformat
ISBN: 978-8-3787-5274-5
stron: 218, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,40 zł (poprzednio: 23,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,60 zł)

Dodaj do koszyka Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

Tagi: Ekonomia

Główne cele pracy i przedstawione hipotezy badawcze zaważyły na jej konstrukcji. Praca obok części teoretycznej zawiera także część empiryczną, poświęconą prezentacji badań własnych autorki oraz uzyskanych wyników. W rozdziale pierwszym rozstrzygnięto problemy terminologiczne związane z kategorią i modelami innowacji w handlu detalicznym. Rozważania w rozdziale drugim skoncentrowano wokół strategii konkurencji przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce. Rozdział trzeci zawiera identyfikację rynku nabywcy finalnego odbiorcy innowacyjnych działań przedsiębiorstw detalicznych w Polsce oraz charakterystykę badanych przedsiębiorstw handlu detalicznego w kontekście ich potencjału konkurencyjnego. Ostatni rozdział zawiera rozważania na temat modeli procesów budowy i utrzymania przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego opartego na innowacjach.

Dodaj do koszyka Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

 

Osoby które kupowały "Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

Spis treści

Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.