Innowacja. Droga do wzrostu zysków - Onepress
Tytuł oryginału: Innovation: Create an Idea Culture. Redefine Your Business. Grow Your Profits
TÅ‚umaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 978-83-246-1707-4
stron: 192, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 27,90 zł
Tym, czego Ci trzeba, jest:
- siła, popychająca Cię do wprowadzania niezwykłych rozwiązań
- energia, pobudzajÄ…ca CiÄ™ do pokonywania konkurencji na rynku
- inspiracja, pozwalająca Ci kreatywnie rozwiązać każdy problem
Lokomotywa gospodarki
Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą, i umiejętność korzystania z nich. To zdolność do tworzenia wyjątkowych produktów czy usług i uwieńczonego sukcesem wprowadzania ich na rynek. To również biegłość w identyfikowaniu prawdziwych potrzeb Twoich klientów.
Poznaj sposoby na materializację swoich pomysłów i zarabianie na nich. Dowiedz się, jak ochronić swoje idee przez udzielanie licencji i wchodzenie w spółki. Naucz się zawierać alianse korporacyjne czy spółki joint venture i stosować skuteczny marketing.
- Czynnik ludzki -- rodzaje klientów, instynkt stadny, cykl życia produktu.
- Nowe produkty -- tworzenie i testowanie, wygląd, funkcjonalność, marka.
- Innowacja na rynku -- reklama i PR, nowoczesne rozwiÄ…zania marketingowe.
- Zarabianie na innowacjach -- narzędzia i sposoby uzyskiwania maksymalnych profitów.
Osoby które kupowały "Innowacja. Droga do wzrostu zysków", wybierały także:
- Urodziłeś się bogaty 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Urodziłeś się bogaty 32,90 zł, (16,45 zł -50%)
- Zarządzanie ryzykiem walutowym 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II 47,00 zł, (23,50 zł -50%)
Spis treści
Innowacja. Droga do wzrostu zysków -- spis treści
- Wprowadzenie (5)
Umiejętności innowacyjne
- Rozdział 1. Innowacja = rozwiązywanie problemu (13)
- Rozdział 2. Ludzie i ich ulubione produkty (29)
- Rozdział 3. Innowacja według korporacji (43)
- Rozdział 4. Model hollywoodzki (61)
Innowacje w praktyce
- Rozdział 5. Stań się maszynką do generowania pomysłów (77)
- Rozdział 6. Wprowadzenie pomysłu na następny etap (95)
- Rozdział 7. Projektowanie i testowanie innowacyjnych produktów (115)
- Rozdział 8. Wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług (133)
Innowacje w szczególnych sytuacjach