reklama - zainteresowany?

Homo przypadkiem Sapiens - Onepress

Homo przypadkiem Sapiens
ebook
Autor: Konrad Fiałkowski, Tadeusz Bielicki
ISBN: 978-8-3011-7598-6
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Homo przypadkiem Sapiens

Tagi: Ekonomia

Po 30. latach od pierwszej publikacji tezy o tym, że mózg ludzki powstaÅ‚ przypadkiem jako efekt uboczny adaptacji niezwiÄ…zanej z myÅ›leniem, to caÅ‚kowicie nowe podejÅ›cie do problemu powstania czÅ‚owieka po raz pierwszy jest publikowane w formie książki. Teoria o przypadkowym powstaniu mózgu czÅ‚owieka jest bez precedensu w literaturze Å›wiatowej.

Przedstawiona w książce teoria ma źródÅ‚o w teoretycznej pracy Johna von Neumanna o tworzeniu niezawodnych systemów z zawodnych elementów. WedÅ‚ug autorów zasadÄ™ tÄ™ „wykorzystaÅ‚a” ewolucja w formie adaptacji chroniÄ…cej mózg hominidów przed skutkami przegrzewania podczas uporczywych polowaÅ„ metodÄ… wytężonego, dÅ‚ugotrwaÅ‚ego, uporczywego marszobiegu w stepowiejÄ…cym Å›rodowisku tropikalnej sawanny Afryki Wschodniej w epoce późnego pliocenu, a także wczesnego i Å›rodkowego plejstocenu.

PrzeksztaÅ‚cony mózg wedÅ‚ug teorii von Neumanna jest wiÄ™kszy, a neurony sÄ… w nim dużo intensywnej miÄ™dzy sobÄ… Å‚Ä…czone. Te wÅ‚aÅ›nie cechy ma mózg czÅ‚owieka w porównaniu z mózgiem szympansa, a ponadto, jako efekt uboczny, jest znacznie sprawniejszy w myÅ›leniu.

Jest to książka wielowÄ…tkowa, o interdyscyplinarnym charakterze, przeznaczona dla tych wszystkich, dla których pytania „skÄ…d przyszliÅ›my?” i „kim jesteÅ›my?” sÄ… istotne.

Dodaj do koszyka Homo przypadkiem Sapiens

 

Osoby które kupowały "Homo przypadkiem Sapiens", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Homo przypadkiem Sapiens

Spis treści

Homo przypadkiem Sapiens eBook -- spis tre

Dodaj do koszyka Homo przypadkiem Sapiens

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.