reklama - zainteresowany?

Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej - Onepress

Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej
Autor: Bochenek Mirosław
ISBN: 978-8-3231-3730-6
stron: 242, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,41 zł (poprzednio: 33,77 zł)
Oszczędzasz: 7% (-2,36 zł)

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Tagi: Ekonomia

Wybuch Wielkiego Kryzysu w 1929 r. zaskoczył większość ówczesnych teoretyków ekonomii. Niestety ortodoksyjna ekonomia akademicka okazała się bezradna wobec rosnącego bezrobocia i przedłużającej się recesji. Wiarygodną propozycję naprawy kapitalizmu przedstawił John Maynard Keynes, który dokonał kolejnego przewrotu naukowego w ekonomii, stworzył nowoczesną makroekonomię oraz zaproponował prowadzenie nowej polityki gospodarczej.

Architektami nowatorskiej polityki gospodarczej oraz modeli państwa dobrobytu byli z kolei uczeni szwedzcy i niemieccy. Propozycje pogodzenia zwaśnionych ekonomii neoklasycznej i keynesizmu zgłosili reprezentanci syntezy neoklasycznej. Muszę stwierdzić, że została wykonana iście benedyktyńska praca będąca owocem wysiłku jednego człowieka. Zasługuje to na podkreślenie i docenienie, a jak pisze sam autor, stanowi zwieńczenie jego wieloletnich badań i gromadzenia obszernego materiału bibliograficznego.
Z recenzji prof. dr hab. Urszuli Zagóry-Jonszty

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

 

Osoby które kupowały "Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Spis treści

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.