reklama - zainteresowany?

Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej - Onepress

Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej
Autor: Bochenek Mirosław
ISBN: 978-8-3231-3730-6
stron: 242, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,41 zł (poprzednio: 33,77 zł)
Oszczędzasz: 7% (-2,36 zł)

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Tagi: Ekonomia

Wybuch Wielkiego Kryzysu w 1929 r. zaskoczył większość ówczesnych teoretyków ekonomii. Niestety ortodoksyjna ekonomia akademicka okazała się bezradna wobec rosnącego bezrobocia i przedłużającej się recesji. Wiarygodną propozycję naprawy kapitalizmu przedstawił John Maynard Keynes, który dokonał kolejnego przewrotu naukowego w ekonomii, stworzył nowoczesną makroekonomię oraz zaproponował prowadzenie nowej polityki gospodarczej.

Architektami nowatorskiej polityki gospodarczej oraz modeli państwa dobrobytu byli z kolei uczeni szwedzcy i niemieccy. Propozycje pogodzenia zwaśnionych ekonomii neoklasycznej i keynesizmu zgłosili reprezentanci syntezy neoklasycznej. Muszę stwierdzić, że została wykonana iście benedyktyńska praca będąca owocem wysiłku jednego człowieka. Zasługuje to na podkreślenie i docenienie, a jak pisze sam autor, stanowi zwieńczenie jego wieloletnich badań i gromadzenia obszernego materiału bibliograficznego.
Z recenzji prof. dr hab. Urszuli Zagóry-Jonszty

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

 

Osoby które kupowały "Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Zaburzony umys

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.