reklama - zainteresowany?

Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej - Onepress

Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej
Autor: Bochenek Mirosław
ISBN: 978-8-3231-3730-6
stron: 242, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,41 zł (poprzednio: 33,77 zł)
Oszczędzasz: 7% (-2,36 zł)

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Tagi: Ekonomia

Wybuch Wielkiego Kryzysu w 1929 r. zaskoczyÅ‚ wiÄ™kszość ówczesnych teoretyków ekonomii. Niestety ortodoksyjna ekonomia akademicka okazaÅ‚a siÄ™ bezradna wobec rosnÄ…cego bezrobocia i przedÅ‚użajÄ…cej siÄ™ recesji. WiarygodnÄ… propozycjÄ™ naprawy kapitalizmu przedstawiÅ‚ John Maynard Keynes, który dokonaÅ‚ kolejnego przewrotu naukowego w ekonomii, stworzyÅ‚ nowoczesnÄ… makroekonomiÄ™ oraz zaproponowaÅ‚ prowadzenie nowej polityki gospodarczej.

Architektami nowatorskiej polityki gospodarczej oraz modeli państwa dobrobytu byli z kolei uczeni szwedzcy i niemieccy. Propozycje pogodzenia zwaśnionych ekonomii neoklasycznej i keynesizmu zgłosili reprezentanci syntezy neoklasycznej. Muszę stwierdzić, że została wykonana iście benedyktyńska praca będąca owocem wysiłku jednego człowieka. Zasługuje to na podkreślenie i docenienie, a jak pisze sam autor, stanowi zwieńczenie jego wieloletnich badań i gromadzenia obszernego materiału bibliograficznego.
Z recenzji prof. dr hab. Urszuli Zagóry-Jonszty

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

 

Osoby które kupowały "Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Spis treści

Dodaj do koszyka Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.