reklama - zainteresowany?

Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy - Onepress

Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy
ebook
Autor: Julia Dynkowska, Natalia Lemann, Michał Wróblewski, Anna Zatora
ISBN: 978-8-3808-8666-7
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy

Tagi: Ekonomia | Marketing

Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć o hejcie rzeczy, o których nie miał pojęcia, choć wydawałoby się, że jest to zjawisko każdemu dobrze znane, proste i nie wymagające głębokich analiz. A jednak ta książka pokazuje, że jest inaczej. Pokazuje, jak mało możemy wiedzieć o zjawisku, które dobrze znamy. I jak dużo musimy się jeszcze nauczyć.

Prof. dr hab. Paweł Łuków
kierownik Zakładu Etyki UW, redaktor naczelny czasopisma „Etyka”

Wiele dotychczas napisano o sztuce miłości, niewiele natomiast o sztuce nienawiści. Oczywiście zawsze można zadać pytanie, czy to jest sztuka. Hejterstwo bowiem zalewa nas zewsząd i każe myśleć raczej o miernocie, aniżeli o elitarności sztuki. Monografia młodych adeptów nauki jest świeżym spojrzeniem na nowe zjawisko kulturowe.

Prof. dr hab. Jarosław Płuciennik

Dodaj do koszyka Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy

 

Osoby które kupowały "Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy

Spis treści

Dodaj do koszyka Hejterstwo. Nowa praktyka kulturowa? Geneza, przypadki, diagnozy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.