Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą - Onepress
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Knowledge Management (Harvard Business Review Series)
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 83-7361-931-3
stron: 248, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-06-21
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 69,00 zł
Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne
- Budowanie uczących się organizacji
- Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów
- Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie
Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią -- sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne -- stało się niezwykle istotne. Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.
- Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
- Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
- Zarządzanie procesem twórczym
- Proces uczenia się organizacji
- Wdrażanie innowacji w firmie
- Rozwijanie potencjału intelektualnego
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą", wybierały także:
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim 38,39 zł, (11,90 zł -69%)