reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą - Onepress

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Knowledge Management (Harvard Business Review Series)
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 83-7361-931-3
stron: 248, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-06-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne

  • Budowanie uczących się organizacji
  • Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów
  • Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie

Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią -- sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne -- stało się niezwykle istotne. Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.

  • Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
  • Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
  • Zarządzanie procesem twórczym
  • Proces uczenia się organizacji
  • Wdrażanie innowacji w firmie
  • Rozwijanie potencjału intelektualnego

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

Spis treści

Harvard Business Review. Zarz

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.