reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo - Onepress

Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo
Autor: Harvard Business School
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on the Tests of a Leader (Harvard Business Review Paperback Series)
TÅ‚umaczenie: praca zbiorowa
ISBN: 978-83-246-1556-8
stron: 200, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-05-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo

Tagi: Przywództwo

Przywództwo to działanie, nie stanowisko.
Donald H. McGannon

Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany -- od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to prawdziwe wyzwanie, a umiejętności, które powinien posiadać prawdziwy lider, nie da się zdobyć nawet na najlepszych uniwersytetach. Trudno także zaufać jedynie swojej intuicji. Gra toczy się o zbyt wysoką stawkę - o przyszłość całego przedsiębiorstwa, zespołu, istotnych projektów.

Aby pokonywać przeszkody przy poważnym kryzysie, prosperować w środowisku biznesowym charakteryzującym się szybkimi zmianami i nie stracić orientacji w gąszczu reguł zachowania organizacyjnego, trzeba zdać się na zdobyte wcześniej doświadczenie. Praktyka jest tu wprost nieoceniona. Co jednak ma zrobić początkujący przywódca lub nawet doświadczony menedżer, który znalazł się w zupełnie obcej sobie sytuacji? Skąd czerpać inspirację? Gdzie szukać wskazówek? Ten zbiór przenikliwych artykułów pomoże Ci zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami i stać się silniejszym, mądrzejszym i bardziej wiarygodnym liderem.


Autorytety w świecie zarządzania zdradzą Ci, jak:
  • wykorzystać odwagÄ™ i zarzÄ…dzać ryzykiem;
  • umiejÄ™tnie gospodarować czasem i przyjmowanymi priorytetami;
  • korzystać z feedbacku;
  • odnajdywać siÄ™ w nowym otoczeniu rynkowym;
  • tworzyć operacyjne, osobiste i strategiczne sieci kontaktów.

Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji -- koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmieniają nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo

Spis treści

Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo -- spis treści

Proces stawania siÄ™ szefem (7)
LINDA A. HILL

Odwaga jako umiejętność (29)
KATHLEEN K. REARDON

O co zapytać osobę w lustrze? (45)
ROBERT S. KAPLAN

Dyrektor generalny w drugim akcie (71)
DAVID A. NADLER

Chwile prawdy. Czołowi biznesmeni z całego świata opowiadają o wyzwaniach, które ukształtowały ich jako liderów (91)
OLLI-PEKKA KALLASVUO, GARY JACKSON, FRANZ HUMER, ARTHUR GENSLER, SIERGIEJ PIETROW, ALAN KLAPMEIER, ALEXANDER B. CUMMINGS I DULEEP ALUWIHARE

Jak liderzy tworzą i wykorzystują sieci kontaktów? (115)
HERMINIA IBARRA I MARK HUNTER

Kiedy nowy menedżer obejmuje przywództwo (137)
JOHN J. GABARRO

Przewodzenie procesowi zmian. Przyczyny niepowodzeń (175)
JOHN P. KOTTER

O autorach (197)

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.