reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych - Onepress

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Breakthrough Leadership
Tłumaczenie: Joanna Krzemień-Rusche, Dariusz Bakalarz
ISBN: 83-7361-910-0
stron: 192, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-08-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Tagi: Przywództwo

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?

Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.

Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.

"Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.

  • Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy
  • Wypracowywanie wÅ‚asnych zasad przywództwa
  • Style zarzÄ…dzania: Å‚agodne i twarde
  • Komunikacja z podwÅ‚adnymi
  • Charyzma, osobowość i charakter przywódcy
  • Przywódcy w armii -- rola dyscypliny i autorytetu

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Spis treści

Harvard Business Review. Przyw

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.