reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian - Onepress

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Leading Through Change
TÅ‚umaczenie: Agnieszka Sobolewska
ISBN: 978-83-246-0911-6
stron: 184, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-12-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Tagi: OUTLET | Przywództwo

Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian

Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko nieodłączne atrybuty aktualnej sytuacji rynkowej. Jak radzić sobie ze zmienną koniunkturą, gdy w tle ciągle majaczy jeszcze transformacja systemowa? Kiedy modyfikacja procesów zarządzania jest najefektywniejsza? Jak zarazić zespół entuzjazmem podczas wprowadzania ulepszeń?

Te oraz wiele innych dylematów najlepiej rozwieją najwięksi specjaliści w dziedzinie zarządzania, wybitni teoretycy oraz odnoszący sukcesy praktycy. Nie musisz zapisywać się na czasochłonne szkolenia ani szukać odpowiedniego kierunku studiów na prestiżowej uczelni. John Kotter, David Garvin, Eric Abrahamson i inni uznani eksperci są gotowi, by podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Masz szansę oddać stery własnej firmy w ręce najwprawniejszych rynkowych żeglarzy.

  • Poprawa konkurencyjnoÅ›ci firmy -- modyfikacje i ulepszenia
  • Programy naprawcze -- ucieczka przed niepowodzeniem
  • Zmiany kulturowe -- niezdecydowanie gwoździem do trumny przedsiÄ™biorstwa
  • Menedżer czasu transformacji -- zarzÄ…dzanie zmianÄ… wedÅ‚ug formuÅ‚y DICE

"Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian", wybierały także:

  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • ZarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysÅ‚u do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarzÄ…dzać zespoÅ‚em handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Spis treści

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian -- spis treści

Przewodzenie procesowi zmian: przyczyny niepowodzeń (7)
JOHN P. KOTTER

Przywództwo, które prowadzi do przełomu (29)
W. CHAN KIM I RENÉE MAUBORGNE

Dlaczego pracownicy nie chcÄ… zmian? (55)
PAUL STREBEL

Pokonywanie kultury niezdecydowania (73)
RAM CHARAN

Zmiana poprzez perswazjÄ™ (95)
DAVID A. GARVIN I MICHAEL A. ROBERTO

Momenty świetności (115)
ROBERT E. QUINN

Bezbolesne zarzÄ…dzanie zmianÄ… (139)
ERIC ABRAHAMSON

Twarde aspekty zarzÄ…dzania zmianami (153)
HAROLD L. SIRKIN, PERRY KEENAN I ALAN JACKSON

O autorach (181)

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.