reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy - Onepress

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on What Makes a Leader
Tłumaczenie: Ewa Borówka (artykuły 4 - 6, 8), HBR Polska (artykuły 1-3, 5, 7)
ISBN: 83-7361-900-3
stron: 232, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-04-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Tagi: Przywództwo

Jacy ludzie są najlepszymi liderami? Jak człowiek staje się przywódcą? Co dzieje się w organizacji, w której brakuje lidera? To zaledwie kilka spośród wielu pytań dotyczących przywództwa, rozważanych w tym zbiorze artykułów.

Przywództwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarządzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezbędne wszędzie tam, gdzie ludzie dążą do wspólnych celów. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zależy przyszłość organizacji. W tym zbiorze artykułów znajdziesz interdyscyplinarną wiedzę potrzebną każdemu liderowi.

  • Inteligencja emocjonalna: czy można nauczyć się przywództwa?
  • W jaki sposób sukcesy wzbogacają lub niszczą psychikę lidera?
  • Sześć stylów przywództwa
  • Zarządzanie uwagą: jak lider zdobywa miejsce w umysłach swoich ludzi?
  • Zmiana władzy: jak ograniczyć wstrząsy w organizacji, gdy pojawia się nowy lider?
  • Przywództwo w szybko rozwijającej się firmie: kiedy odejść od ręcznego sterowania organizacją?
  • Jacy ludzie są automatycznie uznawani za liderów?
  • Studium przypadku: Erik Schmidt -- człowiek, który odbudował firmę Novell

"Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy to doświadczeni eksperci w dziedzinie przywództwa. Analizują prawdziwe przypadki, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Podają liczne przykłady skutecznego i nieskutecznego przywództwa.

Tłumaczenie artykułów "Co czyni Cię przywódcą", "Narcystyczni przywódcy. Niewątpliwie dobre i bezsprzecznie złe strony ich skomplikowanych osobowości", "Przywództwo, które przynosi efekty" oraz "Dlaczego ktoś miałby Cię uważać za swojego przywódcę?" zostało przedrukowane za zgodą wydawcy z magazynu Harvard Business Review Polska (z lutego 2004 r., z sierpnia 2004 r., z grudnia 2004, z maja 2003 r.).

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez końca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Spis treści

Harvard Business Review. Atrybuty przyw

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.