HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie - Onepress
Tłumaczenie: Rzeszowski Sebastian
ISBN: 978-8-3264-1177-9
stron: 264, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)
Myśl perspektywicznie
Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym.
Działaj systemowo
Jest to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób tak przystępny i kompleksowy przedstawia odpowiedzi na wyzwania każdego HR-owca chcącego wnieść realną wartość dodaną do organizacji.
Rób wrażenie
"HRMarketing Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które przyda się wszystkim HR-owcom w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także dla jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w wielu firmach."
Mik Kuczkiewicz, partner zarządzający Hay Group Polska
Osoby które kupowały "HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie", wybierały także:
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim 38,39 zł, (11,90 zł -69%)