reklama - zainteresowany?

HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie - Onepress

HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie
Autor: Welsing Caroline
Tłumaczenie: Rzeszowski Sebastian
ISBN: 978-8-3264-1177-9
stron: 264, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)

Dodaj do koszyka HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Myśl perspektywicznie

Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym.

Działaj systemowo

Jest to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób tak przystępny i kompleksowy przedstawia odpowiedzi na wyzwania każdego HR-owca chcącego wnieść realną wartość dodaną do organizacji.

Rób wrażenie

"HRMarketing Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które przyda się wszystkim HR-owcom w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także dla jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w wielu firmach."
Mik Kuczkiewicz, partner zarządzający Hay Group Polska

Dodaj do koszyka HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie

 

Osoby które kupowały "HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Dodaj do koszyka HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie

Spis treści

Dodaj do koszyka HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.