reklama - zainteresowany?

Grube ryby. Jak zarobili swój pierwszy miliard - Onepress

Grube ryby. Jak zarobili swój pierwszy miliard
Autor: Matys Michał
ISBN: 978-8-3268-2478-4
stron: 416, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,47 zł (poprzednio: 39,57 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,10 zł)

Dodaj do koszyka Grube ryby. Jak zarobili swój pierwszy miliard

Tagi: Ekonomia

Jan Kulczyk, Zygmunt Solorz-Żak, Michał Sołowow, Leszek Czarnecki, Ryszard Krauze, Adam Góral, Aleksander Gudzowaty, Janusz Szlanta, Roman Kluska, Gromosław Czempiński.

  • Kim byli i sÄ…: geniuszami biznesu czy czÅ‚onkami mrocznego ukÅ‚adu?
  • Jak zarobili przysÅ‚owiowy „pierwszy milion”, a na czym nastÄ™pne?
  • Jak pieniÄ…dze zmieniÅ‚y ich obyczaje?
  • W jaki sposób biznes miesza siÄ™ z politykÄ…?
  • Czy niezbÄ™dne sÄ… kontakty z politykami, czy przeciwnie, należy ich unikać?
  • Dlaczego od wizji ważniejsza jest skuteczność?
  • Jak lepiej zarzÄ…dzać: niepodzielnie, wydajÄ…c polecenia, czy bardziej polegać na współpracownikach?
  • Czy zawsze można siÄ™ podnieść z biznesowego upadku?
  • Czy u nas da siÄ™ w ogóle zrealizować amerykaÅ„skie marzenie „od pucybuta do milionera”?

PeÅ‚ne faktów i anegdot opowieÅ›ci o dziesiÄ™ciu rekinach polskiego biznesu. ObrazujÄ…, jak zmieniaÅ‚a siÄ™ nasza gospodarka, ukÅ‚adajÄ…c siÄ™ w pasjonujÄ…cy, barwny portret Polski ostatniego trzydziestolecia: od koÅ„ca Peerelu, przez transformacjÄ™, po współczesność; w kalejdoskop realiów, znaczony sukcesami, porażkami i niezliczonymi aferami – FOZZ-u, komputeryzacji ZUS-u, prywatyzacji stoczni, Rywina, Orlenu…

Dodaj do koszyka Grube ryby. Jak zarobili swój pierwszy miliard

 

Osoby które kupowały "Grube ryby. Jak zarobili swój pierwszy miliard", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Grube ryby. Jak zarobili swój pierwszy miliard

Spis treści

Dodaj do koszyka Grube ryby. Jak zarobili swój pierwszy miliard

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.