reklama - zainteresowany?

Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym - Onepress

Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym
ebook
Autor: Michael Masterson
ISBN: 978-83-639-6510-5
stron: 408, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym

Tagi: Mała firma | Zarządzanie

Zastanawiasz się, czy i ty możesz zostać geniuszem biznesu? Poznaj koncepcje i techniki, które wywołają w tobie wewnętrzną metamorfozę i zmienią sposób, w jaki myślisz o prowadzeniu firmy. Tym razem Michael Masterson – multimilioner i guru biznesu – dzieli się z tobą niezwykle ważnymi sekretami dotyczącymi zakładania nowych przedsiębiorstw i rozwijania tych już istniejących.

Jeśli planujesz uruchomienie własnego interesu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli masz już firmę, ale nie wiesz, jak wprowadzić ją na kolejny szczebel rozwoju – dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli twoje przedsiębiorstwo bardzo dobrze sobie radzi, ale ty za dużo pracujesz – znajdziesz tu strategie, dzięki którym zmniejszysz ilość czasu poświęcanego na pracę, a firma nadal będzie funkcjonowała doskonale, generując coraz większe przychody.

W kolejnych rozdziałach dowiesz się, jak: zbudować firmę od zera i szybko zacząć osiągać zyski; otoczyć się pomocnymi i kochającymi pracę ludźmi; kreować skuteczne kampanie reklamowe i prześcignąć konkurencję, wdrażając innowacyjne procedury operacyjne; wykorzystać potęgę Internetu dla zwiększenia zysków i czerpać możliwie największe przychody z prowadzenia firmy; zamienić swoją obecną pracę w najlepszą pracę na świecie.

Do zbudowania przynoszącej zyski firmy potrzeba czegoś więcej niż tylko pieniędzy – konieczne jest zastosowanie unikatowych umiejętności i strategii. Korzystając z rad Mastersona będziesz w stanie rozwinąć te niezbędne kwalifikacje i wykorzystać je do usprawnienia działania dowolnego przedsięwzięcia biznesowego.

Stwórz plan działania, który umożliwi ci wspięcie się na kolejny szczebel sukcesu!

Dodaj do koszyka Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym

 

Osoby które kupowały "Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym

Spis treści

Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym eBook -- spis treści

Przedmowa
Podziękowania
O autorze

CZĘŚĆ I. Urzeczywistnij swój potencjał

  • Najlepsza praca na świecie
  • Pytanie, które ciągle mi zadają
  • Luksusowe podróże opłacane przez moich klientów
  • Bycie panem własnego czasu
  • Robienie tego, co lubisz
  • Praca ze wspaniałymi ludźmi
  • 
Czego możesz oczekiwać od tej książki

Rozdział 1. Jak osiągnąć kolejny etap
  • Cztery etapy rozwoju firmy
  • Problemy, wyzwania i szanse
  • Do czego powinieneś dążyć, prowadząc firmę?
Rozdział 2. Dlaczego liczba pracowników ma znaczenie. Alternatywny sposób określenia etapu
rozwoju firmy
  • Etap pierwszy: Ty i siedmiu pracowników szczebla kierowniczego
  • Etap drugi: od siedmiu pracowników pierwszego szczebla do 49 pracowników
  • drugiego szczebla
  • Etap trzeci: od 49 pracowników drugiego szczebla do 343 pracowników trzeciego
  • szczebla
  • Etap czwarty: od 343 pracowników trzeciego szczebla po nieograniczony rozwój
Rozdział 3. Jak zostać geniuszem biznesu
  • Pięć magicznych różdżek geniusza biznesu
  • Czego potrzebuje każda firma, by odnieść sukces
  • Gdy szybki rozwój powoduje powstanie problemów operacyjnych
  • Stagnacja po długim okresie rozwojuJakim rodzajem geniuszu się odznaczasz?
CZĘŚĆ II. Etap pierwszy: niemowlęctwo

Rozdział 4. Prymat sprzedaży
  • Czym naprawdę zajmuje się każda firma.
  • Największy błąd, jaki popełnia większość początkujących przedsiębiorców
  • Jedna nauczka czasem nie wystarcza
  • Historia dwóch młodych firm
  • Priorytety firmy znajdującej się na etapie pierwszym
  • Co mówią na ten temat eksperci
  • Pierwsze pytanie przedsiębiorcy: w jaki sposób mogę dokonać pierwszej sprzedaży?
  • Czy klienci zjawią się, jeśli będę miał gotowy produkt?
  • Kolejny aspirujący przedsiębiorca z pomysłem na biznes
Rozdział 5. Optymalna strategia sprzedaży oraz cztery podstawowe tajniki skutecznej sprzedaży
  • twojego pierwszego produktu
  • Przedstawiam optymalną strategię sprzedaży
  • Cztery tajniki optymalnej strategii sprzedaży
  • Gdzie są twoi klienci?
  • Najlepsze Strategie Marketingowe Dla Początkujących
  • Identyfikowanie najlepszych lokalizacji
  • Jaki produkt sprzedać im najpierw?
  • Jak wybrać idealny pierwszy produkt?
  • Co cieszy się wzięciem?
  • Ile powinna wynosić cena?
  • Tańsze może być czasem lepsze
  • Wycena produktów dodatkowych
  • Jak przekonać ich do zakupu twoich produktów?
  • Cztery sposoby na zbudowanie świetnego przekazu reklamowego
Rozdział 6. Jak opanować reklamową stronę sprzedaży
  • Cztery kluczowe koncepcje, które musi znać każdy geniusz marketinguRóżnica między pragnieniami a potrzebami
  • Różnica między cechami a zaletami
  • Jak określić dla produktu jego unikatową propozycję sprzedaży
  • Jak sprzedać USP
Rozdział 7. Drugorzędne - ale nadal ważne: Priorytety firmy znajdującej się na etapie pierwszym
  • Mentoring
  • Szkolenie zespołu
  • Wyznaczanie celów biznesowych
Rozdział 8. Szybki przegląd problemów, wyzwań i szans, przed jakimi stoi właściciel firmy znajdującej
się na etapie I

CZĘŚĆ III. Etap drugi: dzieciństwo

Rozdział 9. Od miliona do 10 milionów i więcej. Jak przełamać syndrom firmy jednego produktu
  • Ugrzęźnięcie na pierwszym etapie
  • Samozatrudnienie a pomnażanie kapitału
  • Charakter rozwoju zachodzącego na drugim etapie
  • Jak raz za razem podwajać swoje przychody
  • Trochę o moich osobistych doświadczeniach związanych z rozwojem na drugim etapie
  • Łatwy – choć niepozbawiony wad – sposób na tworzenie nowych produktów
  • Początek pierwszej fazy stagnacji
  • Jeśli coś sprawdziło się raz, zrób to ponownie
  • Osiągnięcie 80 milionów dolarów przychodu
  • Jak zmienić swoją firmę (i samego siebie) na drugim etapie
Rozdział 10. Innowacyjność – klucz do rozwoju na drugim etapie
  • Dlaczego innowacje rzadko stanowią rewolucję
  • Co jest nie tak z imitacjami?
  • Wyrazy uznania dla Malcolma Gladwella
  • Wróćmy do naszej dyskusji o produktach podstawowych i uzupełniających...
  • Dlaczego musisz wyznaczać sobie wysokie standardy innowacyjności
  • Jak wygenerować masę pomysłów na nowe produktyMój przepis na przeprowadzenie kreatywnej burzy mózgów
  • Tworzenie nowych pomysłów przy pomocy magicznej kostki
  • Jak zmienić kulturę panującą w firmie
  • Jak zostać propagatorem innowacyjności
  • Jak stworzyć kulturę opartą na innowacyjności
  • Ostatnia wskazówka na temat wspierania innowacyjności
  • Jak uchronić przejaw geniuszu przed zapomnieniem: reguła 24 godzin
Rozdział 11. Szybkość. Jak zastosować zasadę „Gotów, Pal, Cel” w swojej firmie
  • Prosty wzór na rozwój na drugim etapie
  • Trzy kwestie, na które powinieneś być szczególnie wyczulony
  • „Pieniądze uwielbiają szybkość”
  • Szybszy proces testowania oznacza więcej produktów, co przekłada się na wyższe
  • zyski
  • W jaki sposób testowanie produktu może zagwarantować szybkość, pewność i zysk
  • Jak zwiększyć szybkość: studium przypadku
  • Zasada przyśpieszonej porażki
  • Strategia „Gotów, Pal, Cel”
  • Metodyka zasady „Gotów, Pal, Cel”
  • Ekonomiczność zasady „Gotów, Pal, Cel”
  • „Gotów, Pal, Cel” jako narzędzie zarządzania
Rozdział 12. Przygotowania
  • Czy masz dobry pomysł?
  • Jak zdefiniować słowo „dobry”
  • Czy ma on twoim zdaniem szanse powodzenia?
  • Czy twoje cele sprzedażowe są realne?
  • Czy jesteś w stanie przetestować pomysł?
  • Czy znasz zadania, które należy wykonać?
  • Czy masz ludzi, którzy zajmą się wykonywaniem tych zadań?
  • Czy masz plan B?Jak stworzyć plan B
  • Tworzenie biznesplanu metodą „Gotów, Pal, Cel”
  • Filarem szybkości jest zwięzłość
Rozdział 13. Na co jeszcze czekasz? Strzelaj wreszcie!
  • Najważniejsze przyczyny zaniechania większości dobrych pomysłów
  • Wszystkie drobne sprawy, które nigdy nie zostają załatwione
  • Psychologiczne podłoże ciągłego odkładania s praw w czasie
  • (prokrastynacji)
  • Błagam... nie zmuszaj mnie, bym ci odmówił
  • Historia o odwadze
  • His toria Susan
Rozdział 14. Jak celnie wybrać produkt
  • Opowieść o stopniowej degradacji
  • Stopniowych zmian nie da się zmierzyć w dłuższej perspektywie
  • Analiza podejścia do biznesu: Złota Reguła czy Reguła Złota?
  • Jak dzielić się bogactwem: stopniowe udoskonalanie
  • Stopniowe ulepszanie działa
  • Jak tworzyć znakomite produkty, których jakość nieustannie się poprawia
  • Jak często powinieneś wprowadzać ulepszenia?
  • Jak znaczne powinny być ulepszenia?
  • W jaki sposób powinieneś informować o zmianach?
Rozdział 15. Jak celnie dobrać marketing. Część 1: Kurs przyśpieszony
  • Jak mocno jesteś zorientowany na sprzedaż?
  • Jak zostać geniuszem sprzedaży i marketingu
  • Krok pierwszy: wypędzanie demonów fałszywej przyzwoitości
  • Krok drugi: trzy proste metody na lawinowy wzrost przychodów
  • Jak znacznie zwiększyć dożywotnią wartość klientów
  • Łatwy... i dochodowy sposób prowadzenia obsługi klienta
  • Krok trzeci: błyskawiczny kurs sprzedaży i marketinguRozdział 16. Jak celnie dobrać marketing. Część 2: Zrozumieć szał zakupów
  • Stara, zniszczona torba podróżna i ludzki bankomat
  • Przeprosiny za konsumpcjonizm
  • Kiedy impuls do zakupu jest najsilniejszy?
  • Zrozumieć szał zakupów
  • „Te buty sprawiają, że wyglądam pięknie”, czyli logika, jaką przy zakupie kieruje się
  • klient
  • Co zrobić, gdy klienci są w prawdziwym amoku
  • Jak wywołać szał zakupów
  • Poznaj czas trwania, siłę i charakter szału zakupowego twoich klientów
Rozdział 17. Gotów, Pal, Cel w praktyce
  • Jak zostać filmowcem metodą „Gotów, Pal, Cel”
  • Moje pierwsze próby nakręcenia filmu metodą „Gotów, Pal, Cel”
  • Moja pierwsza próba wyprodukowania płyty metodą „Gotów, Pal, Cel”
  • „Gotów, Pal, Cel” a drugie źródło dochodu
Rozdział 18. Szybki przegląd problemów, wyzwań i szans, przed jakimi stoi właściciel firmy
znajdującej się na etapie drugim

CZĘŚĆ IV. Etap trzeci: dojrzewanie

Rozdział 19. Jak wkroczyć w trzeci etap
  • Druga poważna transformacja
  • Przejście na drugą stronę lustra
  • Jak przeobrazić firmę we właściwy sposób
  • Co musisz zrobić
  • Reguła trzech
  • Czy jes teś „wizjonerem”?
  • Jak zarządzać firmą osiągającą 100 milionów złotych przychodu
Rozdział 20. Jak przeistoczyć się w lidera korporacji
  • Umiejętności niezbędne do tego, aby z przedsiębiorcy stać się prezesem wielkiej
  • korporacji
  • Sprawowanie kontroli nad działaniami operacyjnymiKierowanie menedżerami
  • Przekazywanie swojej wizji
  • Nawiązywanie kontaktów w celu uruchomienia wspólnych przedsięwzięć
  • Negocjowanie umów
  • Zatrudnianie właściwych osób
Rozdział 21. Jak zapełnić swoją firmę gwiazdami i supergwiazdami
  • Gdzie znaleźć najlepszych?
  • Ogłoszenie standardowe
  • Znacznie lepsze ogłoszenie
  • Idealna metoda rekrutacji
  • Jak pójść o krok dalej w poszukiwaniu supergwiazd
  • Rozwijanie własnych supergwiazd
  • Pielęgnowanie najlepszych z najlepszych
  • Kilka dalszych przemyśleń
Rozdział 22. Wąskie gardła, biurokracja i polityka
  • Stosowanie się do wymogów prawnych
  • Inne wąskie gardła
  • Niewidzialne wąskie gardło
  • Nie wchodź w drogę?
  • Biurokracja
  • Biurowa polityka
  • Jakie szkody mogą wyrządzić pracownicy uprawiający politykę?
  • Recepta na politykę
Rozdział 23. Szybki przegląd problemów, wyzwań i szans, przed jakimi stoi właściciel firmy
znajdującej się na etapie trzecim

CZĘŚĆ V. Etap czwarty: dorosłość

Rozdział 24. Ostatnia wielka zmiana
  • Rola 1: pracownik
  • Rola 2: menedżer
  • Rola 3: budowniczy firmy
  • Rola 4: budowniczy majątku
  • Czas, by na nowo zastanowić się, jaką rolę chcesz odgrywać
  • Lekka praca
  • Jak sprawić, by praca na etapie czwartym była prosta i przyjemna
Rozdział 25. Pełnienie w firmie roli głównego inwestora
  • Pełnienie roli doradcy
  • Pełnienie roli Warrena Buffeta
  • Kupowanie innych firm
  • Wejście na giełdę
  • Sprzedaż firmy
  • Posłowie
  • Bibliografia

Dodaj do koszyka Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.