Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym - Onepress
ISBN: 978-83-639-6510-5
stron: 408, Format: ebook
Data wydania: 2015-08-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,90 zł
Zastanawiasz się, czy i ty możesz zostać geniuszem biznesu? Poznaj koncepcje i techniki, które wywołają w tobie wewnętrzną metamorfozę i zmienią sposób, w jaki myślisz o prowadzeniu firmy. Tym razem Michael Masterson – multimilioner i guru biznesu – dzieli się z tobą niezwykle ważnymi sekretami dotyczącymi zakładania nowych przedsiębiorstw i rozwijania tych już istniejących.
Jeśli planujesz uruchomienie własnego interesu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli masz już firmę, ale nie wiesz, jak wprowadzić ją na kolejny szczebel rozwoju – dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli twoje przedsiębiorstwo bardzo dobrze sobie radzi, ale ty za dużo pracujesz – znajdziesz tu strategie, dzięki którym zmniejszysz ilość czasu poświęcanego na pracę, a firma nadal będzie funkcjonowała doskonale, generując coraz większe przychody.
W kolejnych rozdziałach dowiesz się, jak: zbudować firmę od zera i szybko zacząć osiągać zyski; otoczyć się pomocnymi i kochającymi pracę ludźmi; kreować skuteczne kampanie reklamowe i prześcignąć konkurencję, wdrażając innowacyjne procedury operacyjne; wykorzystać potęgę Internetu dla zwiększenia zysków i czerpać możliwie największe przychody z prowadzenia firmy; zamienić swoją obecną pracę w najlepszą pracę na świecie.
Do zbudowania przynoszącej zyski firmy potrzeba czegoś więcej niż tylko pieniędzy – konieczne jest zastosowanie unikatowych umiejętności i strategii. Korzystając z rad Mastersona będziesz w stanie rozwinąć te niezbędne kwalifikacje i wykorzystać je do usprawnienia działania dowolnego przedsięwzięcia biznesowego.
Stwórz plan działania, który umożliwi ci wspięcie się na kolejny szczebel sukcesu!
Osoby które kupowały "Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów w tempie ekspresowym eBook -- spis treści
Przedmowa
Podziękowania
O autorze
CZĘŚĆ I. Urzeczywistnij swój potencjał
- Najlepsza praca na świecie
- Pytanie, które ciągle mi zadają
- Luksusowe podróże opłacane przez moich klientów
- Bycie panem własnego czasu
- Robienie tego, co lubisz
- Praca ze wspaniałymi ludźmi
- Czego możesz oczekiwać od tej książki
Rozdział 1. Jak osiągnąć kolejny etap
- Cztery etapy rozwoju firmy
- Problemy, wyzwania i szanse
- Do czego powinieneś dążyć, prowadząc firmę?
rozwoju firmy
- Etap pierwszy: Ty i siedmiu pracowników szczebla kierowniczego
- Etap drugi: od siedmiu pracowników pierwszego szczebla do 49 pracowników
- drugiego szczebla
- Etap trzeci: od 49 pracowników drugiego szczebla do 343 pracowników trzeciego
- szczebla
- Etap czwarty: od 343 pracowników trzeciego szczebla po nieograniczony rozwój
- Pięć magicznych różdżek geniusza biznesu
- Czego potrzebuje każda firma, by odnieść sukces
- Gdy szybki rozwój powoduje powstanie problemów operacyjnych
- Stagnacja po długim okresie rozwojuJakim rodzajem geniuszu się odznaczasz?
Rozdział 4. Prymat sprzedaży
- Czym naprawdę zajmuje się każda firma.
- Największy błąd, jaki popełnia większość początkujących przedsiębiorców
- Jedna nauczka czasem nie wystarcza
- Historia dwóch młodych firm
- Priorytety firmy znajdującej się na etapie pierwszym
- Co mówią na ten temat eksperci
- Pierwsze pytanie przedsiębiorcy: w jaki sposób mogę dokonać pierwszej sprzedaży?
- Czy klienci zjawią się, jeśli będę miał gotowy produkt?
- Kolejny aspirujący przedsiębiorca z pomysłem na biznes
- twojego pierwszego produktu
- Przedstawiam optymalną strategię sprzedaży
- Cztery tajniki optymalnej strategii sprzedaży
- Gdzie są twoi klienci?
- Najlepsze Strategie Marketingowe Dla Początkujących
- Identyfikowanie najlepszych lokalizacji
- Jaki produkt sprzedać im najpierw?
- Jak wybrać idealny pierwszy produkt?
- Co cieszy się wzięciem?
- Ile powinna wynosić cena?
- Tańsze może być czasem lepsze
- Wycena produktów dodatkowych
- Jak przekonać ich do zakupu twoich produktów?
- Cztery sposoby na zbudowanie świetnego przekazu reklamowego
- Cztery kluczowe koncepcje, które musi znać każdy geniusz marketinguRóżnica między pragnieniami a potrzebami
- Różnica między cechami a zaletami
- Jak określić dla produktu jego unikatową propozycję sprzedaży
- Jak sprzedać USP
- Mentoring
- Szkolenie zespołu
- Wyznaczanie celów biznesowych
się na etapie I
CZĘŚĆ III. Etap drugi: dzieciństwo
Rozdział 9. Od miliona do 10 milionów i więcej. Jak przełamać syndrom firmy jednego produktu
- Ugrzęźnięcie na pierwszym etapie
- Samozatrudnienie a pomnażanie kapitału
- Charakter rozwoju zachodzącego na drugim etapie
- Jak raz za razem podwajać swoje przychody
- Trochę o moich osobistych doświadczeniach związanych z rozwojem na drugim etapie
- Łatwy – choć niepozbawiony wad – sposób na tworzenie nowych produktów
- Początek pierwszej fazy stagnacji
- Jeśli coś sprawdziło się raz, zrób to ponownie
- Osiągnięcie 80 milionów dolarów przychodu
- Jak zmienić swoją firmę (i samego siebie) na drugim etapie
- Dlaczego innowacje rzadko stanowią rewolucję
- Co jest nie tak z imitacjami?
- Wyrazy uznania dla Malcolma Gladwella
- Wróćmy do naszej dyskusji o produktach podstawowych i uzupełniających...
- Dlaczego musisz wyznaczać sobie wysokie standardy innowacyjności
- Jak wygenerować masę pomysłów na nowe produktyMój przepis na przeprowadzenie kreatywnej burzy mózgów
- Tworzenie nowych pomysłów przy pomocy magicznej kostki
- Jak zmienić kulturę panującą w firmie
- Jak zostać propagatorem innowacyjności
- Jak stworzyć kulturę opartą na innowacyjności
- Ostatnia wskazówka na temat wspierania innowacyjności
- Jak uchronić przejaw geniuszu przed zapomnieniem: reguła 24 godzin
- Prosty wzór na rozwój na drugim etapie
- Trzy kwestie, na które powinieneś być szczególnie wyczulony
- „Pieniądze uwielbiają szybkość”
- Szybszy proces testowania oznacza więcej produktów, co przekłada się na wyższe
- zyski
- W jaki sposób testowanie produktu może zagwarantować szybkość, pewność i zysk
- Jak zwiększyć szybkość: studium przypadku
- Zasada przyśpieszonej porażki
- Strategia „Gotów, Pal, Cel”
- Metodyka zasady „Gotów, Pal, Cel”
- Ekonomiczność zasady „Gotów, Pal, Cel”
- „Gotów, Pal, Cel” jako narzędzie zarządzania
- Czy masz dobry pomysł?
- Jak zdefiniować słowo „dobry”
- Czy ma on twoim zdaniem szanse powodzenia?
- Czy twoje cele sprzedażowe są realne?
- Czy jesteś w stanie przetestować pomysł?
- Czy znasz zadania, które należy wykonać?
- Czy masz ludzi, którzy zajmą się wykonywaniem tych zadań?
- Czy masz plan B?Jak stworzyć plan B
- Tworzenie biznesplanu metodą „Gotów, Pal, Cel”
- Filarem szybkości jest zwięzłość
- Najważniejsze przyczyny zaniechania większości dobrych pomysłów
- Wszystkie drobne sprawy, które nigdy nie zostają załatwione
- Psychologiczne podłoże ciągłego odkładania s praw w czasie
- (prokrastynacji)
- Błagam... nie zmuszaj mnie, bym ci odmówił
- Historia o odwadze
- His toria Susan
- Opowieść o stopniowej degradacji
- Stopniowych zmian nie da się zmierzyć w dłuższej perspektywie
- Analiza podejścia do biznesu: Złota Reguła czy Reguła Złota?
- Jak dzielić się bogactwem: stopniowe udoskonalanie
- Stopniowe ulepszanie działa
- Jak tworzyć znakomite produkty, których jakość nieustannie się poprawia
- Jak często powinieneś wprowadzać ulepszenia?
- Jak znaczne powinny być ulepszenia?
- W jaki sposób powinieneś informować o zmianach?
- Jak mocno jesteś zorientowany na sprzedaż?
- Jak zostać geniuszem sprzedaży i marketingu
- Krok pierwszy: wypędzanie demonów fałszywej przyzwoitości
- Krok drugi: trzy proste metody na lawinowy wzrost przychodów
- Jak znacznie zwiększyć dożywotnią wartość klientów
- Łatwy... i dochodowy sposób prowadzenia obsługi klienta
- Krok trzeci: błyskawiczny kurs sprzedaży i marketinguRozdział 16. Jak celnie dobrać marketing. Część 2: Zrozumieć szał zakupów
- Stara, zniszczona torba podróżna i ludzki bankomat
- Przeprosiny za konsumpcjonizm
- Kiedy impuls do zakupu jest najsilniejszy?
- Zrozumieć szał zakupów
- „Te buty sprawiają, że wyglądam pięknie”, czyli logika, jaką przy zakupie kieruje się
- klient
- Co zrobić, gdy klienci są w prawdziwym amoku
- Jak wywołać szał zakupów
- Poznaj czas trwania, siłę i charakter szału zakupowego twoich klientów
- Jak zostać filmowcem metodą „Gotów, Pal, Cel”
- Moje pierwsze próby nakręcenia filmu metodą „Gotów, Pal, Cel”
- Moja pierwsza próba wyprodukowania płyty metodą „Gotów, Pal, Cel”
- „Gotów, Pal, Cel” a drugie źródło dochodu
znajdującej się na etapie drugim
CZĘŚĆ IV. Etap trzeci: dojrzewanie
Rozdział 19. Jak wkroczyć w trzeci etap
- Druga poważna transformacja
- Przejście na drugą stronę lustra
- Jak przeobrazić firmę we właściwy sposób
- Co musisz zrobić
- Reguła trzech
- Czy jes teś „wizjonerem”?
- Jak zarządzać firmą osiągającą 100 milionów złotych przychodu
- Umiejętności niezbędne do tego, aby z przedsiębiorcy stać się prezesem wielkiej
- korporacji
- Sprawowanie kontroli nad działaniami operacyjnymiKierowanie menedżerami
- Przekazywanie swojej wizji
- Nawiązywanie kontaktów w celu uruchomienia wspólnych przedsięwzięć
- Negocjowanie umów
- Zatrudnianie właściwych osób
- Gdzie znaleźć najlepszych?
- Ogłoszenie standardowe
- Znacznie lepsze ogłoszenie
- Idealna metoda rekrutacji
- Jak pójść o krok dalej w poszukiwaniu supergwiazd
- Rozwijanie własnych supergwiazd
- Pielęgnowanie najlepszych z najlepszych
- Kilka dalszych przemyśleń
- Stosowanie się do wymogów prawnych
- Inne wąskie gardła
- Niewidzialne wąskie gardło
- Nie wchodź w drogę?
- Biurokracja
- Biurowa polityka
- Jakie szkody mogą wyrządzić pracownicy uprawiający politykę?
- Recepta na politykę
znajdującej się na etapie trzecim
CZĘŚĆ V. Etap czwarty: dorosłość
Rozdział 24. Ostatnia wielka zmiana
- Rola 1: pracownik
- Rola 2: menedżer
- Rola 3: budowniczy firmy
- Rola 4: budowniczy majątku
- Czas, by na nowo zastanowić się, jaką rolę chcesz odgrywać
- Lekka praca
- Jak sprawić, by praca na etapie czwartym była prosta i przyjemna
- Pełnienie roli doradcy
- Pełnienie roli Warrena Buffeta
- Kupowanie innych firm
- Wejście na giełdę
- Sprzedaż firmy
- Posłowie
- Bibliografia