reklama - zainteresowany?

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta - Onepress

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
ebook
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
ISBN: 978-83-011-9040-8
stron: 268, Format: ebook
Data wydania: 2016-11-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

Tagi: Ekonomia

Gospodarka doÅ›wiadczeÅ„ koncepcja, która powstaÅ‚a w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertÄ™ rynkowÄ… przedsiÄ™biorstw. WspóÅ‚czesny czÅ‚owiek, funkcjonujÄ…cy w Å›wiecie przepeÅ‚nionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazujÄ…c na emocjach, a nie racjonalnych przesÅ‚ankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doÅ›wiadczeÅ„ powiÄ…zanych z produktem czy usÅ‚ugÄ… jest doskonaÅ‚ym sposobem na wyróżnienie siÄ™ i stworzenie trwaÅ‚ej relacji z markÄ…. Niniejsza książka stanowi istotny wkÅ‚ad do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarki doÅ›wiadczeÅ„ w Polsce. BazujÄ…c na wynikach szeroko zakrojonych badaÅ„ iloÅ›ciowych i jakoÅ›ciowych, Autorki starajÄ… siÄ™ udzielić odpowiedzi na pytanie, czy polscy konsumenci sÄ… gotowi do udziaÅ‚u w gospodarce doÅ›wiadczeÅ„ oraz na ile koncepcja ta możliwa jest do zastosowania w Internecie. Lektura prezentowanej publikacji może stanowić inspiracjÄ™ zarówno dla badaczy zajmujÄ…cych siÄ™ tÄ… tematykÄ…, jak i dla przedsiÄ™biorców oraz menedżerów, pragnÄ…cych zaoferować swoim klientom niezapomniane doÅ›wiadczenia. Recenzowana książka stanowi pierwszÄ… kompleksowÄ…, zawierajÄ…cÄ… zarówno rozważania teoretyczne i badania empiryczne, pozycjÄ™ literaturowÄ… na rynku polskim, wpisanÄ… w nurt teoretyczny gospodarka doÅ›wiadczeÅ„ () Wyznacza kierunki dalszych badaÅ„ naukowych w obszarze gospodarki i marketingu doÅ›wiadczeÅ„. Z recenzji prof. dr. hab. Grzegorza Karasiewicza Książka stanowi oryginalne, dojrzaÅ‚e studium nad sposobami ksztaÅ‚towania doÅ›wiadczeÅ„ polskiego konsumenta. Czyta siÄ™ jÄ… z dużym zainteresowaniem, zawiera liczne, interesujÄ…ce wyniki badan naukowych jak również ustalenia natury teoretycznej. Oceniana książka w moim przekonaniu stanowi jedno z nielicznych na krajowym rynku wydawniczym a jednoczeÅ›nie wartoÅ›ciowe opracowanie z tego zakresu. Z recenzji dr. hab. Edyty Rudawskiej, prof. US dr Agnieszka Kacprzak, dr Katarzyna Dziewanowska, dr Monika Skorek wykÅ‚adajÄ… na Wydziale ZarzÄ…dzania Uniwersytetu Warszawskiego, sÄ… zwiÄ…zane z KatedrÄ… Marketingu oraz KatedrÄ… Psychologii i Socjologii ZarzÄ…dzania.

Dodaj do koszyka Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

 

Osoby które kupowały "Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

Spis treści

Gospodarka do

Dodaj do koszyka Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.