Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze - Onepress

ISBN: 978-8-3808-7156-4
stron: 148, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,78 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 23% (-6,80 zł)
Ta książka świetnie oddaje istotę życia i przywództwa. Gorąco ją polecam.
- John C. Maxwell, autor bestsellerów „New York Timesa”
W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej
w trakcie podejmowania strategicznej decyzji.
Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu – musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki.
Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna – albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
***
Każdy z nas powinien postępować zgodnie z przesłaniem pięknie przedstawionym w książce Go-Giver. Lider-Rozdawca – najlepsi liderzy nie starają się postępować jak „liderzy”, oni bardziej pragną być ludźmi.
- Simon Sinek, optymista, autor Zaczynaj od dlaczego: jak wielcy liderzy inspirują innych do działania i Leaders Eat Last
Go-Giver. Lider-Rozdawca niesie ważny przekaz dla liderów, wspólników i wszystkich ludzi – w przywództwie najważniejsi są inni ludzie.
- kapitan L. David Marquet, emerytowany żołnierz amerykańskiej marynarki wojennej, autor "Turn the Ship Around!"
W prawdziwym przywództwie chodzi o twój zespół, twoich klientów, twoją społeczność i twoją spuściznę. Podziel się tą książką z tymi, dla których są to ważne sprawy.
- Seth Godin, autor książek: "Najmocniejsze ogniwo: jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie", "Plemiona 2.0: zostań internetowym przywódcą" i "Fioletowa krowa: zmień się i bądź rozpoznawalny"
Burg i Mann po raz kolejny rzeczowo i merytorycznie uzasadnili, że sukces odnosi ten, kto kieruje się duchem egalitaryzmu, postępuje każdego dnia zgodnie ze złotą regułą etyczną i inspiruje swoich pracowników do podejmowania decyzji wypływających z ich serc i dusz. Uwielbiam tę książkę.
- Colleen Barrett, emerytowana prezes Southwest Airlines
Burg i Mann nie tylko opowiadają świetne historie, ale są również wrażliwymi i dobrymi mężczyznami. Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawia istotę trwałego sukcesu w biznesie.
- Gary Keller, autor książki "Jedna rzecz: zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć"
Manifest przywództwa na miarę XXI wieku przedstawiony w postaci zabawnej i wciągającej historii. Kup ją i daj każdemu
w twojej firmie!
- Darren Hardy, wydawca magazynu „Success”, autor The Compound Effect
Bob Burg jest popularnym mówcą motywacyjnym, który na całym świecie naucza zasad będących istotą książki Go-Giver. Rozdawca. Osiągał znakomite wyniki jako sprzedawca. Jest również autorem Endless Referrals i Adversaries into Allies. Przez American Management Association został zaliczony do 30 najbardziej wpływowych świadomych liderów w biznesie w 2014 roku.
John David Mann jest przedsiębiorcą i autorem zdobywających liczne nagrody książek, w tym Flash Foresight i Czerwonego kręgu z listy bestsellerów „New York Timesa” oraz bestselleru The Slight Edge. Jego napisana wspólnie
z Betsy Myers książka Take the Lead została uznana przez Toma Petersa i „The Washington Post” za najlepszą książkę poświęconą przywództwu w 2011 roku.
Osoby które kupowały "Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze", wybierały także:
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Gra bez końca 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)