reklama - zainteresowany?

Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze - Onepress

Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze
Autor: Burg Bob, Mann John David
ISBN: 978-8-3808-7156-4
stron: 148, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,78 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 23% (-6,80 zł)

Dodaj do koszyka Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze

Tagi: Przywództwo

Ta książka świetnie oddaje istotę życia i przywództwa. Gorąco ją polecam.
- John C. Maxwell, autor bestsellerów „New York Timesa”


W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej
w trakcie podejmowania strategicznej decyzji.

Firma Allen & Augustine od dziesiÄ™cioleci produkuje wysokiej jakoÅ›ci krzesÅ‚a. Pracownicy sÄ… dumni ze swojej pracy i lojalni wobec wÅ‚aÅ›cicieli i zarzÄ…du. Jednak ta szanowana firma znalazÅ‚a siÄ™ na rozdrożu – musi zmierzyć siÄ™ z trudnÄ… sytuacjÄ… gospodarczÄ…, zagranicznÄ… konkurencjÄ… i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewnoÅ›ci, obawy, a może nawet paniki.

Wtedy w spółce pojawia siÄ™ Ben ze zleconym przez wiÄ™kszÄ… firmÄ™ zadaniem przekonania wÅ‚aÅ›cicieli i pracowników do zgody na przejÄ™cie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseÅ‚ przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna – albo Allen & Augustine zostanie przejÄ™ty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego wiÄ™c nikt nie ulega jego argumentom, poczÄ…wszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach koÅ„czÄ…c? Czy przed decydujÄ…cym gÅ‚osowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, bÄ™dÄ…cych jednoczeÅ›nie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracÄ…c swojej duszy? ÅšledzÄ…c drogÄ™ Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpÅ‚yw mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakujÄ…cÄ… odpowiedź na te pytania.

***


Każdy z nas powinien postÄ™pować zgodnie z przesÅ‚aniem piÄ™knie przedstawionym w książce Go-Giver. Lider-Rozdawca – najlepsi liderzy nie starajÄ… siÄ™ postÄ™pować jak „liderzy”, oni bardziej pragnÄ… być ludźmi.
- Simon Sinek, optymista, autor Zaczynaj od dlaczego: jak wielcy liderzy inspirują innych do działania i Leaders Eat Last


Go-Giver. Lider-Rozdawca niesie ważny przekaz dla liderów, wspólników i wszystkich ludzi – w przywództwie najważniejsi sÄ… inni ludzie.
- kapitan L. David Marquet, emerytowany żołnierz amerykańskiej marynarki wojennej, autor "Turn the Ship Around!"


W prawdziwym przywództwie chodzi o twój zespół, twoich klientów, twoją społeczność i twoją spuściznę. Podziel się tą książką z tymi, dla których są to ważne sprawy.
- Seth Godin, autor książek: "Najmocniejsze ogniwo: jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie", "Plemiona 2.0: zostań internetowym przywódcą" i "Fioletowa krowa: zmień się i bądź rozpoznawalny"


Burg i Mann po raz kolejny rzeczowo i merytorycznie uzasadnili, że sukces odnosi ten, kto kieruje się duchem egalitaryzmu, postępuje każdego dnia zgodnie ze złotą regułą etyczną i inspiruje swoich pracowników do podejmowania decyzji wypływających z ich serc i dusz. Uwielbiam tę książkę.
- Colleen Barrett, emerytowana prezes Southwest Airlines


Burg i Mann nie tylko opowiadają świetne historie, ale są również wrażliwymi i dobrymi mężczyznami. Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawia istotę trwałego sukcesu w biznesie.
- Gary Keller, autor książki "Jedna rzecz: zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć"


Manifest przywództwa na miarę XXI wieku przedstawiony w postaci zabawnej i wciągającej historii. Kup ją i daj każdemu
w twojej firmie!

- Darren Hardy, wydawca magazynu „Success”, autor The Compound Effect


Bob Burg jest popularnym mówcą motywacyjnym, który na całym świecie naucza zasad będących istotą książki Go-Giver. Rozdawca. Osiągał znakomite wyniki jako sprzedawca. Jest również autorem Endless Referrals i Adversaries into Allies. Przez American Management Association został zaliczony do 30 najbardziej wpływowych świadomych liderów w biznesie w 2014 roku.

John David Mann jest przedsiÄ™biorcÄ… i autorem zdobywajÄ…cych liczne nagrody książek, w tym Flash Foresight i Czerwonego krÄ™gu z listy bestsellerów „New York Timesa” oraz bestselleru The Slight Edge. Jego napisana wspólnie
z Betsy Myers książka Take the Lead zostaÅ‚a uznana przez Toma Petersa i „The Washington Post” za najlepszÄ… książkÄ™ poÅ›wiÄ™conÄ… przywództwu w 2011 roku.

Dodaj do koszyka Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze

 

Osoby które kupowały "Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze

Spis treści

Dodaj do koszyka Go-Giver. Lider rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.