reklama - zainteresowany?

Funkcjonowanie kreatywnych zespo - Onepress

Funkcjonowanie kreatywnych zespo
ebook
Autor: Anna Lipka, Stanis
ISBN: 978-83-7941-333-1
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 49,30 z艂 (poprzednio: 58,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,70 z艂)

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie kreatywnych zespo

Tagi: Zarz

Zr

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie kreatywnych zespo

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Funkcjonowanie kreatywnych zespo", wybiera艂y tak偶e:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie kreatywnych zespo

Spis tre艣ci

Funkcjonowanie kreatywnych zespo艂贸w w kontek艣cie stereotypizacji generacyjnej jako ryzyko w obszarze HR eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 9

Rozdzia艂 1
Specyfika zespo艂贸w kreatywnych (na przyk艂adzie zespo艂贸w badawczych) - Anna Lipka 13
1.1. Cechy kreatywnych zespo艂贸w 13
1.2. Kryteria typologiczne zespo艂u badawczego jako rodzaju kreatywnego zespo艂u 16
1.3. Ocena pracy zespo艂u badawczego 23
1.4. Przystawalno艣膰 r贸l w zespo艂ach badawczych do r贸l w ramach zespo艂贸w zarz膮dzaj膮cych 26
1.4.1. Poj臋cie roli zespo艂owej. Rola g艂贸wna i drugorz臋dna 26
1.4.2. Specyfikacja r贸l wg M. Belbina oraz ich odpowiedniki w zespole badawczym 27
1.5. Warto艣膰 zespo艂u (badawczego) i jej dynamika 29
1.6. Podsumowanie 34

Rozdzia艂 2
Role w zespole badawczym a cechy osobowo艣ciowe - Stanis艂aw Waszczak 37
2.1. R贸偶nice osobowo艣ciowe jako rodzaj r贸偶nic indywidualnych 37
2.2. Pi臋cioczynnikowy model osobowo艣ci P.T. Costy, Jr. i R.R. McCrae'a 38
2.3. Homogeniczno艣膰 zespo艂贸w a ich wyniki 47
2.4. Role w zespole badawczym a po偶膮dane nasilenie cech osobowo艣ci 51
2.4.1. "Pracownik firmy" (company worker) 51
2.4.2. "Prezes" (chairman) 52
2.4.3. "Lokomotywa" (shaper) 53
2.4.4. "Kreator" (plant) 54
2.4.5. "Poszukiwacz 藕r贸de艂" (resource investigator) 55
2.4.6. "Ewaluator" (monitor-evaluator) 56
2.4.7. "Dusza zespo艂u" (team worker) 57
2.4.8. "Perfekcjonista" (completer-finisher) 58
2.4.9. "Specjalista" (specialist) 59
2.4.10. "Zespo艂owiec" 60
2.5. Podsumowanie 61

Rozdzia艂 3
Role w zespole badawczym a cechy temperamentalne - Stanis艂aw Waszczak 63
3.1. Temperament jako biologiczne pod艂o偶e r贸偶nic indywidualnych 63
3.1.1. Poj臋cie temperamentu 63
3.1.2. Temperament a osobowo艣膰 64
3.2. Charakterystyka wybranych teorii temperamentu 66
3.3. Role zespo艂owe w kontek艣cie Regulacyjnej teorii temperamentu 74
3.4. Podsumowanie 80

Rozdzia艂 4
Role w zespole (badawczym) a cechy przypisywane generacjom pracownik贸w - Anna Lipka 83
4.1. Poj臋cie pokole艅 i ich klasyfikacja 83
4.2. Charakterystyka poszczeg贸lnych kohort generacyjnych 87
4.2.1. Weterani 87
4.2.2. Pokolenie wy偶u demograficznego 88
4.2.3. Generacja X 89
4.2.4. Pokolenie Y 91
4.2.5. Generacja C 94
4.2.6. "Juniorat" i "seniorat" 96
4.3. Wyzwania dla zarz膮dzania kapita艂em ludzkim w zwi膮zku z wielopokoleniowo艣ci膮 za艂贸g 99
4.4. Przes艂anki i strategie budowania mi臋dzygeneracyjnych zespo艂贸w 103
4.5. Zdolno艣膰 do pracy w kreatywnych zespo艂ach dojrza艂ych pracownik贸w w kontek艣cie wymaga艅 pracy 107
4.6. Generacje badaczy w Polsce z perspektywy ryzyka funkcjonowania kreatywnych zespo艂贸w 111
4.7. Wymagania r贸l zespo艂owych a prezentowane w literaturze przedmiotu r贸偶nice pokoleniowe 112
4.8. Podsumowanie 115

Rozdzia艂 5
Metodyka bada艅 empirycznych nad postrzeganiem cech generacyjnych - Anna Lipka i Stanis艂aw Waszczak 119
5.1. Projekt bada艅 119
5.1.1. Przedmiot i cel bada艅 119
5.1.2. Definicje kluczowych poj臋膰 120
5.2. Narz臋dzie badawcze 124
5.3. Klucz interpretacyjny wynik贸w bada艅 142

Rozdzia艂 6
Wyniki bada艅 w艂asnych i ich interpretacja - Anna Lipka 145
6.1. Charakterystyka respondent贸w 145
6.2. Rezultaty bada艅 149
6.2.1. Postrzeganie wp艂ywu homogeniczno艣ci zespo艂u na jego kreatywno艣膰 149
6.2.2. Percepcja cech osobowo艣ciowych w kontek艣cie generacyjnym 150
6.2.2.1. Neurotyczno艣膰 150
6.2.2.2. Ekstrawersja 159
6.2.2.3. Otwarto艣膰 167
6.2.2.4. Ugodowo艣膰 173
6.2.2.5. Sumienno艣膰 181
6.2.2.6. Konkluzje 187
6.2.3. Percepcja cech temperamentalnych - perspektywa pokoleniowa 188
6.2.3.1. Rozk艂ad odpowiedzi 188
6.2.3.2. Konkluzje 194
6.2.4. Percepcja cech kreatora u trzech generacji 196
6.2.4.1. Prezentacja wynik贸w 196
6.2.4.2. Konkluzje 205
6.3. Podsumowanie 209

Zako艅czenie 215
Bibliografia 219
Spis tabel 235

Dodaj do koszyka Funkcjonowanie kreatywnych zespo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.