reklama - zainteresowany?

Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność - Onepress

Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność
Autor: Perez Katarzyna
ISBN: 978-8-3264-1645-3
stron: 328, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność

Tagi: Ekonomia

Fundusze inwestycyjne, zwane również funduszami wspólnego inwestowania, są jednym z podstawowych segmentów rynku finansowego. Ich liczne zalety, przede wszystkim różnorodność i dostępność, sprawiają, że zajmują one ważne miejsce wśród innych form lokowania oszczędności i wolnych środków pieniężnych.

Z książki czytelnik dowie się: jakie są zalety i wady wspólnego inwestowania, jakiego rodzaju fundusze działają no rynku, jakie są podstawy prawno-organizacyjne ich funkcjonowania, jaką rolę odgrywają fundusze na rynku finansowym i w gospodarce, jak wygląda struktura rynku funduszy inwestycyjnych w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce.

W drugim wydaniu autorka przedstawia liczne przeobrażenia na światowym i polskim rynku funduszy wspólnego inwestowania, które miały miejsce w ciągu ostatnich pięciu lat. Ponadto szczegółowo omawia czynniki wpływające na rozwój rynku instytucji wspólnego inwestowania. Informacje te stanowią cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu decyzji o lokowaniu kapitału w funduszach inwestycyjnych.

Dodaj do koszyka Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność

 

Osoby które kupowały "Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Fundusze inwestycyjne. Rodzaje, zasady funkcjonowania, efektywność

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.