reklama - zainteresowany?

Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw - Onepress

Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw
ebook
Autor: Monika Kwiecińska
ISBN: 978-83-7695-864-4
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2021-06-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,00 zł

Dodaj do koszyka Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw

Tagi: Public Relations

Rozważania podejmowane w monografii oraz prace badawcze przeprowadzone na jej potrzeby ukierunkowano na wyjaśnienie, uwzględniając perspektywę filantropii korporacyjnej, motywów i mechanizmów tworzenia, funkcjonowania fundacji korporacyjnych oraz ich relacji z przedsiębiorstwami założycielskimi w Polsce. Praca zawiera analizę i syntezę teorii i praktyki filantropii korporacyjnej ze szczególnym uwzględnieniem fundacji korporacyjnych na świecie, syntezę praktyki ich tworzenia, funkcjonowania i ich relacji z przedsiębiorstwami założycielskimi w Polsce, a także wnioski wynikające z odniesienia polskiej praktyki kształtowania fundacji korporacyjnych do praktyki i teorii na świecie.

Dodaj do koszyka Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
  • Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw

Spis treści

Dodaj do koszyka Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.