reklama - zainteresowany?

Formalne i nieformalne instytucje rynku pracy - Onepress

Formalne i nieformalne instytucje rynku pracy
ebook
Autor: Izabela Ostoj
ISBN: 978-8-3724-6765-2
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,20 zł (poprzednio: 24,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,80 zł)

Dodaj do koszyka Formalne i nieformalne instytucje rynku pracy

Tagi: Ekonomia

Głównym celem publikacji jest zidentyfikowanie systemu instytucji mających znaczenie dla efektów funkcjonowania rynku pracy i stworzenie teoretycznej podbudowy dla oceny możliwości deregulacji rynku pracy w różnych systemach gospodarczych. Podstawowym celem poznawczym jest rozpoznanie na gruncie teoretycznym możliwych relacji zachodzących pomiędzy formalnymi i nieformalnymi instytucjami rynku pracy, a w szczególności określenie alternatywnych mechanizmów instytucjonalnych wspomagających formalne instytucje rynku pracy. Celem aplikacyjnym jest zbudowanie modelu umożliwiającego ocenę stopnia rozwoju instytucji rynku pracy, który pozwalałby na ustalenie możliwości pomyślnej deregulacji rynku pracy, dzięki którym można tworzyć rekomendacje odnoszące się do polityki regulacyjnej rynku pracy, z punktu widzenia stanu, w jakim się on znajduje. W pracy postawiono tezę, iż instytucjonalny ład rynku pracy, na który składają się formalne i nieformalne instytucje, warunkuje jego funkcjonowanie. Instytucje rynku pracy tworzą spójny system, dlatego zmiany w regulacjach rynku pracy powinny uwzględniać poziom rozwoju instytucji zarówno formalnych, jak i nieformalnych.

Dodaj do koszyka Formalne i nieformalne instytucje rynku pracy

 

Osoby które kupowały "Formalne i nieformalne instytucje rynku pracy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Formalne i nieformalne instytucje rynku pracy

Spis treści

Dodaj do koszyka Formalne i nieformalne instytucje rynku pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.