Firmy szybkiego wzrostu - Onepress
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Mironowicz
ISBN: 978-83-8175-029-5
stron: 422, Format: ebook
Data wydania: 2019-10-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,92 zł (poprzednio: 49,28 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,36 zł)
Czy twoja firma rozwija siÄ™ zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostajÄ… niewykorzystane? Czy potrafiÅ‚byÅ› potroić przychody w ciÄ…gu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać siÄ™ firmÄ… szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrzÄ…dzenia losu. Książka zawiera receptÄ™ na sukces – na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesiÄ™ciokrotnie szybszy wzrost. TÄ™ samÄ… receptÄ™, z której skorzystaÅ‚y Å›wiatowej sÅ‚awy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notujÄ…c szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie. Z tej książki dowiesz siÄ™: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosnÄ… oraz jak temu zaradzić, jak okreÅ›lić wÅ‚asnÄ… NiszÄ™, jakie sÄ… uznane w Å›wiecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, StrzaÅ‚y), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespóÅ‚ sprzedażowy, dlaczego twoi podwÅ‚adni nie pracujÄ… tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.
Książka pomoże ci przebić mur stagnacji i uniknąć wahaÅ„ zmiennych przychodów. Bez wzglÄ™du na to, czy twoja firma warta jest 100 milionów czy miliard dolarów, zasady w 80% pozostajÄ… niezmienione. Zarabiaj wiÄ™cej w bardziej przewidywalny sposób.
***
Aaron Ross – uznany mówca, przedsiÄ™biorca, autor bestsellerowej książki Predictable Revenue, zwanej także „bibliÄ… sprzedaży dla Doliny Krzemowej”. Prezentuje w niej system sprzedaży oparty na modelu outboundowym, który stworzyÅ‚ pracujÄ…c dla Salesforce.com. Ross jest jednym z liderów w PredictableRevenue.com.
Jason Lemkin – seryjny przedsiÄ™biorca sektora technologicznego, inwestor VC, zaÅ‚ożyciel oraz CEO w SaaStr.com. ZgromadziÅ‚ wokóÅ‚ siebie najwiÄ™kszÄ… spoÅ‚eczność przedsiÄ™biorców SaaSowych. Lemkin pracowaÅ‚ jako CEO w EchoSign (firmie przejÄ™tej przez Adobe). W trakcie jego kadencji przychody spóÅ‚ki wzrosÅ‚y od 0 do 144 milionów dolarów.
Osoby które kupowały "Firmy szybkiego wzrostu", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- O współczesnych praktykach genderyzacji ciała 76,67 zł, (6,90 zł -91%)
Spis treści
Firmy szybkiego wzrostu eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wstęp do polskiego wydania
Sukces uporzÄ…dkowany
Czego możemy nauczyć się na przykładzie firm rozwijających się najszybciej?
Część 1. Określ własną Niszę
RozdziaÅ‚ 1. „Nisza” nie musi być maÅ‚a
Czy na pewno twoja firma jest gotowa na przyspieszenie?
Idź na podbój Å›wiata w obszarze jednej Niszy w danym momencie
Krzywa uwagi
RozdziaÅ‚ 2. Marsz pod górÄ™
Miły dodatek
Rozdział 3. Jak oznaczyć Niszę
W którym stawie możesz zostać dużą rybÄ…?
Matryca tworzenia Niszy
Studium przypadku: Jak Twilio znalazło miliardową Niszę, stawiając się w pozycji klienta
Zasada 20 wywiadów
Rozdział 4. Błyskawiczna prezentacja
Czy jako stacja radiowa cieszyÅ‚byÅ› siÄ™ wÅ›ród sÅ‚uchaczy powodzeniem?
BÅ‚yskawiczna prezentacja jako źródÅ‚o frustracji
To nie ty jesteÅ› w centrum zainteresowania: trzy proste pytania
Część 2. Stwórz system, który zapewni staÅ‚e źródÅ‚o zleceÅ„
Wprowadzenie Pozyskiwanie nowych kontaktów usprawiedliwia wiele grzechów
RozdziaÅ‚ 5. Ziarna – zarzÄ…dzanie Sukcesem Klienta
Czy można przewidzieć plony?
Studium przypadku: Jak to się stało, że wskaźnik odejścia w Gild w ciągu jednego miesiąca spadł z 4 do 1
Studium przypadku: Obsługa klienta na mistrzowskim poziomie w Topcon
RozdziaÅ‚ 6. Sieci – marketing
Trzy niekonwencjonalne podejÅ›cia menedżerów firm wysokiego wzrostu
ŹródÅ‚o Presji na szefa marketingu – Przewidywany Próg Leadów
Marketing korporacyjny kontra generowanie popytu
Jak zmieniaÅ‚ siÄ™ marketing przychodzÄ…cy w ciÄ…gu 10 lat – od skalowania biznesu w Marketo do spóÅ‚ki zaÅ‚ożycielskiej Engagio o wartoÅ›ci ponad 100 mln dolarów
Marketing heroiczny – gdy nie masz pieniÄ™dzy ani czasu
RozdziaÅ‚ 7. StrzaÅ‚y – prospecting outboundowy
Gdzie outbound sprawdza siÄ™ najlepiej, a gdzie zawodzi
Czego nauczyliśmy się po opublikowaniu Predictable Revenue
Studium przypadku: Jak wartość Acquia poszybowaÅ‚a do 100 mln dolarów dziÄ™ki strategii outboundu
Studium przypadku: Jak Sagemount w ciÄ…gu trzech lat potroiÅ‚ wartość spóÅ‚ki
Studium przypadku: Outbound winduje wartość firmy Zuora o ponad 60% chociaż kontakty wymagają długiej pielęgnacji
Pionierskie kroki na polu budowania programu prospectingu outboundowego
Czy jesteś uzależniony od sukcesu marketingu inboundowego?
RozdziaÅ‚ 8. Utracone szanse menedżerów
Dynamika budowy procesu sprzedaży – twój najważniejszy parametr biznesowy
Zasada 15/85 – WczeÅ›ni NaÅ›ladowcy i Klienci Mainstreamowi
Dlaczego życiowa wartość klienta jest zwykle niedoszacowana?
Część 3. Zbuduj skalowalny model sprzedaży
Rozdział 9. Ucz się na naszych błędach
Ekspansja generuje wiÄ™cej problemów, niż rozwiÄ…zuje, ale sÄ… to problemy godne pozazdroszczenia
12 bÅ‚Ä™dów najczęściej popeÅ‚nianych przy budowaniu ZespoÅ‚ów Sprzedażowych
Rada od Dyrektora Sprzedaży LinkedIn i EchoSign
Rozdział 10. Specjalizacja jako najważniejszy impuls sprzedażowy
Dlaczego handlowcy nie powinni zajmować siÄ™ szukaniem nowych kontaktów
Studium przypadku: Jak Clio w trzy miesiące dokonało restrukturyzacji Działu Sprzedaży
Czy można być zbyt małym lub zbyt dużym na specjalizację?
Specjalizacja – dwie podstawowe wÄ…tpliwoÅ›ci
Rzut oka na proces specjalizacji w Acquia
Rozdział 11. Liderzy sprzedaży
Gdy dyrektor sprzedaży się nie sprawdza
Odpowiedni dyrektor sprzedaży na twoim etapie
10 przydatnych pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Rozdział 12. Korzystaj z najlepszych praktyk sprzedażowych
Tylko dla startupów: 4 etapy rekrutacji pierwszego zespoÅ‚u sprzedażowego
Proste triki rekrutacyjne
Na poczÄ…tku drogi potrzebujesz towarzystwa dwóch handlowców
Maszyna sprzedażowa HubSpot o wartoÅ›ci 100 mln dolarów – rekrutacja i coaching
Studium przypadku: Szkoda czasu na nieudane rozmowy kwalifikacyjne
Rozdział 13. Skalowanie zespołu sprzedażowego
To żaden problem, gdy odchodzi ponad 10% sprzedawców
Trzy sposoby ograniczenia odpÅ‚ywu pracowników i podniesienia poziomu motywacji w okresie wzrostu
Rada dla CEO: ZaproÅ› do budowania systemu premiowego liderów innych dziaÅ‚ów
Czy twoje rozmowy z firmami przeciągają się w nieskończoność?
Pięć kluczowych parametrów sprzedażowych (z niespodziankÄ…)
RozdziaÅ‚ 14. Tylko dla startupów
Każda firma technologiczna powinna oferować serwis produktu
W co inwestuje Jason i czy skalowanie wymaga pozyskania kapitału?
Struktura zatrudnienia w stuosobowej spóÅ‚ce SaaSowej
Część 4. Zwiększ wartość transakcji o 100%
Rozdział 15. Matematyka wartości transakcji
Oprogramowanie freemium zaczyna zarabiać dopiero przy 50 milionach użytkowników
MaÅ‚e transakcje pozwolÄ… ci ruszyć z miejsca, duże napÄ™dzajÄ… rozwój
Rozdział 16. Nie za duża, nie za mała wartość twojej transakcji
Gdy drobne transakcje na zawsze pozostajÄ… drobnymi
Wszyscy twoi klienci – duzi i mali
Rozdział 17. Czas na wyższy segment rynku
JeÅ›li nie zamierzasz zatrudniać sprzedawców…
Kolejny próg cenowy
Wycena to zawsze „ból gÅ‚owy”
Wejdź na poziom Fortune 1000
Część 5. Rób swoje
Rozdział 18. Zaprzyjaźnij się z frustracją
Zastanów siÄ™, czy na pewno jesteÅ› na to gotowy?
Każdy przechodzi swój Rok PiekÅ‚a
Rozwój nie lubi komfortu
Motywacja – tajemnica kosmicznej prÄ™dkoÅ›ci Aarona
Rozdział 19. Kręta droga do sukcesu
Ekonomia Lęku i depresja przedsiębiorcy
Mark Suster zadaje pytanie – „Uczyć siÄ™ czy bogacić?”
Gdy do sukcesu wiedzie kręta droga
Zmieniaj swój Å›wiat, nie caÅ‚y Å›wiat
Część 6. Daj pracownikowi prawo Własności Zadania
Rozdział 20. Stan faktyczny
Szanowni Menedżerowie (list od pracownika)
Szanowny Pracowniku (list od menedżerów)
PS „Szanowni Menedżerowie, za chwilÄ™ może być za późno” (list od CEO oraz od czÅ‚onków ZarzÄ…du)
Czy twoi podwładni czują się jak najemnicy, czy jak właściciele zadań?
RozdziaÅ‚ 21. Do menedżerów: DoceÅ„ wartość WÅ‚asnoÅ›ci Zadania
Krótka ankieta
„Bez niespodzianek”
Własność Zadania
Studium przypadku: Jak sÅ‚aby zespóÅ‚ zyskaÅ‚ sÅ‚awÄ™ samozarzÄ…dzajÄ…cego siÄ™ fenomenu
Nadchodzi zmiana
Rozdział 22. Własność wyższej kategorii
Własność Finansowa
Utrzymuj pracowników w ciÄ…gÅ‚ym ruchu
Cztery typy pracowników
Część 7. Weź los we własne ręce
Rozdział 23. Tracisz kolejne szanse?
Przed tobą większe szanse, niż ci się wydaje
Jak szukać szans w miejscu pracy
PielÄ™gnuj swoje „drÄ™twe” pasje
Firma nie zadba o ciebie, jak mama lub tata
ŹródÅ‚a Presji – co zrobić, żeby mi siÄ™ chciaÅ‚o, tak jak mi siÄ™ nie chce?
Sprzedaż to sztuka życia
Sprzedaż to proces wieloetapowy
RozdziaÅ‚ 24. Å»ycie i praca – duet doskonaÅ‚y
Co poszło nie tak?
Dlaczego jesteÅ› wyjÄ…tkowy?
Ignorowanie rzeczywistości nie spowoduje, że ona zniknie
Aaron, jak do licha udaje ci się pracować z dziesięciorgiem dzieci w domu?
Żonglerka
Podziękowania
O autorach