reklama - zainteresowany?

Firmy szybkiego wzrostu - Onepress

Firmy szybkiego wzrostu
ebook
Autor: Aaron Ross, Jason Lemkin
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Mironowicz
ISBN: 978-83-8175-029-5
stron: 422, Format: ebook
Data wydania: 2019-10-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,92 zł (poprzednio: 49,28 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,36 zł)

Dodaj do koszyka Firmy szybkiego wzrostu

Tagi: Ekonomia | ZarzÄ…dzanie

Czy twoja firma rozwija siÄ™ zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostajÄ… niewykorzystane? Czy potrafiÅ‚byÅ› potroić przychody w ciÄ…gu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać siÄ™ firmÄ… szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrzÄ…dzenia losu. Książka zawiera receptÄ™ na sukces – na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet dziesiÄ™ciokrotnie szybszy wzrost. TÄ™ samÄ… receptÄ™, z której skorzystaÅ‚y Å›wiatowej sÅ‚awy firmy szybkiego wzrostu (Salesforce.com, Twilio, HubSpot, Marketo, Zuora i inne), notujÄ…c szybki wzrost i miliardowe przychody w rekordowo krótkim czasie. Z tej książki dowiesz siÄ™: dlaczego liczba leadów i sprzedaż nie rosnÄ… oraz jak temu zaradzić, jak okreÅ›lić wÅ‚asnÄ… NiszÄ™, jakie sÄ… uznane w Å›wiecie praktyki generowanie leadów (Ziarna, Sieci, StrzaÅ‚y), jak zmienić szefa marketingu w menedżera wysokiego wzrostu, jak zbudować skalowalny zespóÅ‚ sprzedażowy, dlaczego twoi podwÅ‚adni nie pracujÄ… tak ciężko, jak ty i co na to poradzić.

Książka pomoże ci przebić mur stagnacji i uniknąć wahaÅ„ zmiennych przychodów. Bez wzglÄ™du na to, czy twoja firma warta jest 100 milionów czy miliard dolarów, zasady w 80% pozostajÄ… niezmienione. Zarabiaj wiÄ™cej w bardziej przewidywalny sposób.

***

Aaron Ross – uznany mówca, przedsiÄ™biorca, autor bestsellerowej książki Predictable Revenue, zwanej także „bibliÄ… sprzedaży dla Doliny Krzemowej”. Prezentuje w niej system sprzedaży oparty na modelu outboundowym, który stworzyÅ‚ pracujÄ…c dla Salesforce.com. Ross jest jednym z liderów w PredictableRevenue.com.

Jason Lemkin – seryjny przedsiÄ™biorca sektora technologicznego, inwestor VC, zaÅ‚ożyciel oraz CEO w SaaStr.com. ZgromadziÅ‚ wokóÅ‚ siebie najwiÄ™kszÄ… spoÅ‚eczność przedsiÄ™biorców SaaSowych. Lemkin pracowaÅ‚ jako CEO w EchoSign (firmie przejÄ™tej przez Adobe). W trakcie jego kadencji przychody spóÅ‚ki wzrosÅ‚y od 0 do 144 milionów dolarów.

Dodaj do koszyka Firmy szybkiego wzrostu

 

Osoby które kupowały "Firmy szybkiego wzrostu", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Firmy szybkiego wzrostu

Spis treści

Firmy szybkiego wzrostu eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wstęp do polskiego wydania

Sukces uporzÄ…dkowany

Czego możemy nauczyć się na przykładzie firm rozwijających się najszybciej?

Część 1. Określ własną Niszę

RozdziaÅ‚ 1. „Nisza” nie musi być maÅ‚a

Czy na pewno twoja firma jest gotowa na przyspieszenie?

Idź na podbój Å›wiata w obszarze jednej Niszy w danym momencie

Krzywa uwagi

RozdziaÅ‚ 2. Marsz pod górÄ™

Miły dodatek

Rozdział 3. Jak oznaczyć Niszę

W którym stawie możesz zostać dużą rybÄ…?

Matryca tworzenia Niszy

Studium przypadku: Jak Twilio znalazło miliardową Niszę, stawiając się w pozycji klienta

Zasada 20 wywiadów

Rozdział 4. Błyskawiczna prezentacja

Czy jako stacja radiowa cieszyÅ‚byÅ› siÄ™ wÅ›ród sÅ‚uchaczy powodzeniem?

BÅ‚yskawiczna prezentacja jako źródÅ‚o frustracji

To nie ty jesteÅ› w centrum zainteresowania: trzy proste pytania

Część 2. Stwórz system, który zapewni staÅ‚e źródÅ‚o zleceÅ„

Wprowadzenie Pozyskiwanie nowych kontaktów usprawiedliwia wiele grzechów

RozdziaÅ‚ 5. Ziarna – zarzÄ…dzanie Sukcesem Klienta

Czy można przewidzieć plony?

Studium przypadku: Jak to się stało, że wskaźnik odejścia w Gild w ciągu jednego miesiąca spadł z 4 do 1

Studium przypadku: Obsługa klienta na mistrzowskim poziomie w Topcon

RozdziaÅ‚ 6. Sieci – marketing

Trzy niekonwencjonalne podejÅ›cia menedżerów firm wysokiego wzrostu

ŹródÅ‚o Presji na szefa marketingu – Przewidywany Próg Leadów

Marketing korporacyjny kontra generowanie popytu

Jak zmieniaÅ‚ siÄ™ marketing przychodzÄ…cy w ciÄ…gu 10 lat – od skalowania biznesu w Marketo do spóÅ‚ki zaÅ‚ożycielskiej Engagio o wartoÅ›ci ponad 100 mln dolarów

Marketing heroiczny – gdy nie masz pieniÄ™dzy ani czasu

RozdziaÅ‚ 7. StrzaÅ‚y – prospecting outboundowy

Gdzie outbound sprawdza siÄ™ najlepiej, a gdzie zawodzi

Czego nauczyliśmy się po opublikowaniu Predictable Revenue

Studium przypadku: Jak wartość Acquia poszybowaÅ‚a do 100 mln dolarów dziÄ™ki strategii outboundu

Studium przypadku: Jak Sagemount w ciÄ…gu trzech lat potroiÅ‚ wartość spóÅ‚ki

Studium przypadku: Outbound winduje wartość firmy Zuora o ponad 60% chociaż kontakty wymagają długiej pielęgnacji

Pionierskie kroki na polu budowania programu prospectingu outboundowego

Czy jesteś uzależniony od sukcesu marketingu inboundowego?

RozdziaÅ‚ 8. Utracone szanse menedżerów

Dynamika budowy procesu sprzedaży – twój najważniejszy parametr biznesowy

Zasada 15/85 – WczeÅ›ni NaÅ›ladowcy i Klienci Mainstreamowi

Dlaczego życiowa wartość klienta jest zwykle niedoszacowana?

Część 3. Zbuduj skalowalny model sprzedaży

Rozdział 9. Ucz się na naszych błędach

Ekspansja generuje wiÄ™cej problemów, niż rozwiÄ…zuje, ale sÄ… to problemy godne pozazdroszczenia

12 bÅ‚Ä™dów najczęściej popeÅ‚nianych przy budowaniu ZespoÅ‚ów Sprzedażowych

Rada od Dyrektora Sprzedaży LinkedIn i EchoSign

Rozdział 10. Specjalizacja jako najważniejszy impuls sprzedażowy

Dlaczego handlowcy nie powinni zajmować siÄ™ szukaniem nowych kontaktów

Studium przypadku: Jak Clio w trzy miesiące dokonało restrukturyzacji Działu Sprzedaży

Czy można być zbyt małym lub zbyt dużym na specjalizację?

Specjalizacja – dwie podstawowe wÄ…tpliwoÅ›ci

Rzut oka na proces specjalizacji w Acquia

Rozdział 11. Liderzy sprzedaży

Gdy dyrektor sprzedaży się nie sprawdza

Odpowiedni dyrektor sprzedaży na twoim etapie

10 przydatnych pytań podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Rozdział 12. Korzystaj z najlepszych praktyk sprzedażowych

Tylko dla startupów: 4 etapy rekrutacji pierwszego zespoÅ‚u sprzedażowego

Proste triki rekrutacyjne

Na poczÄ…tku drogi potrzebujesz towarzystwa dwóch handlowców

Maszyna sprzedażowa HubSpot o wartoÅ›ci 100 mln dolarów – rekrutacja i coaching

Studium przypadku: Szkoda czasu na nieudane rozmowy kwalifikacyjne

Rozdział 13. Skalowanie zespołu sprzedażowego

To żaden problem, gdy odchodzi ponad 10% sprzedawców

Trzy sposoby ograniczenia odpÅ‚ywu pracowników i podniesienia poziomu motywacji w okresie wzrostu

Rada dla CEO: ZaproÅ› do budowania systemu premiowego liderów innych dziaÅ‚ów

Czy twoje rozmowy z firmami przeciągają się w nieskończoność?

Pięć kluczowych parametrów sprzedażowych (z niespodziankÄ…)

RozdziaÅ‚ 14. Tylko dla startupów

Każda firma technologiczna powinna oferować serwis produktu

W co inwestuje Jason i czy skalowanie wymaga pozyskania kapitału?

Struktura zatrudnienia w stuosobowej spóÅ‚ce SaaSowej

Część 4. Zwiększ wartość transakcji o 100%

Rozdział 15. Matematyka wartości transakcji

Oprogramowanie freemium zaczyna zarabiać dopiero przy 50 milionach użytkowników

MaÅ‚e transakcje pozwolÄ… ci ruszyć z miejsca, duże napÄ™dzajÄ… rozwój

Rozdział 16. Nie za duża, nie za mała wartość twojej transakcji

Gdy drobne transakcje na zawsze pozostajÄ… drobnymi

Wszyscy twoi klienci – duzi i mali

Rozdział 17. Czas na wyższy segment rynku

JeÅ›li nie zamierzasz zatrudniać sprzedawców…

Kolejny próg cenowy

Wycena to zawsze „ból gÅ‚owy”

Wejdź na poziom Fortune 1000

Część 5. Rób swoje

Rozdział 18. Zaprzyjaźnij się z frustracją

Zastanów siÄ™, czy na pewno jesteÅ› na to gotowy?

Każdy przechodzi swój Rok PiekÅ‚a

Rozwój nie lubi komfortu

Motywacja – tajemnica kosmicznej prÄ™dkoÅ›ci Aarona

Rozdział 19. Kręta droga do sukcesu

Ekonomia Lęku i depresja przedsiębiorcy

Mark Suster zadaje pytanie – „Uczyć siÄ™ czy bogacić?”

Gdy do sukcesu wiedzie kręta droga

Zmieniaj swój Å›wiat, nie caÅ‚y Å›wiat

Część 6. Daj pracownikowi prawo Własności Zadania

Rozdział 20. Stan faktyczny

Szanowni Menedżerowie (list od pracownika)

Szanowny Pracowniku (list od menedżerów)

PS „Szanowni Menedżerowie, za chwilÄ™ może być za późno” (list od CEO oraz od czÅ‚onków ZarzÄ…du)

Czy twoi podwładni czują się jak najemnicy, czy jak właściciele zadań?

RozdziaÅ‚ 21. Do menedżerów: DoceÅ„ wartość WÅ‚asnoÅ›ci Zadania

Krótka ankieta

 „Bez niespodzianek”

Własność Zadania

Studium przypadku: Jak sÅ‚aby zespóÅ‚ zyskaÅ‚ sÅ‚awÄ™ samozarzÄ…dzajÄ…cego siÄ™ fenomenu

Nadchodzi zmiana

Rozdział 22. Własność wyższej kategorii

Własność Finansowa

Utrzymuj pracowników w ciÄ…gÅ‚ym ruchu

Cztery typy pracowników

Część 7. Weź los we własne ręce

Rozdział 23. Tracisz kolejne szanse?

Przed tobą większe szanse, niż ci się wydaje

Jak szukać szans w miejscu pracy

PielÄ™gnuj swoje „drÄ™twe” pasje

Firma nie zadba o ciebie, jak mama lub tata

ŹródÅ‚a Presji – co zrobić, żeby mi siÄ™ chciaÅ‚o, tak jak mi siÄ™ nie chce?

Sprzedaż to sztuka życia

Sprzedaż to proces wieloetapowy

RozdziaÅ‚ 24. Å»ycie i praca – duet doskonaÅ‚y

Co poszło nie tak?

Dlaczego jesteÅ› wyjÄ…tkowy?

Ignorowanie rzeczywistości nie spowoduje, że ona zniknie

Aaron, jak do licha udaje ci się pracować z dziesięciorgiem dzieci w domu?

Żonglerka

Podziękowania

O autorach

Dodaj do koszyka Firmy szybkiego wzrostu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.