Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - Onepress
Tłumaczenie: Karol Łaciok
ISBN: 978-83-953655-1-5
stron: 326, Format: ebook
Data wydania: 2020-03-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,90 zł
Firma, czyli Ty to oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy, posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w środku.
O książce
Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost. Ale to właśnie jego pragną prowadzący firmę. Tylko co właściwie chcą dzięki niemu osiągnąć? "Stawanie się coraz większym” nie zawsze jest efektywną strategią biznesową.
Jeżeli wykorzystujesz systemy, automatyzację i najróżniejsze procesy, aby tworzyć długotrwałe zależności biznesowe, nie wymieniasz czasu na pieniądze, ale pracujesz i osiągasz zyski poza czasem, który przeznaczasz na pracę i spotkania z klientami.
Nieważne, czy sprzedajesz konkretny produkt, oprogramowanie, czy udostępniasz w sieci lekcje, klienci mogą kupować twoje usługi i produkty oraz korzystać z nich bez twojej obecności przy każdej transakcji. Choć rozwijanie produktu może pochłaniać mnóstwo czasu i wymagać wielu poprawek, to liczba klientów jednoosobowego przedsiębiorstwa może być właściwie nieskończona. Dzięki temu zysk jest generowany również poza czasem poświęconym na zarabianie.
Jak przekonasz się w kolejnych rozdziałach, w przypadku przedsiębiorstwa jednoosobowego zmiana skali odbiorców oraz zysków nie zawsze musi wiązać się ze zmianą liczby pracowników czy wykorzystywanych środków.
Opinie
Ta książka to manifest budowania firm, które chcą pozostać małymi i unikać nadmiernego wzrostu. To jasna lampa na drodze tych przedsiębiorców, którzy z premedytacją chcą budować firmy jednoosobowe – bez zapracowywania się i jednocześnie dające właścicielom szansę na korzystanie z uroków życia. Firma, czyli Ty to alternatywna instrukcja biznesowa dla tych, którym nie podoba się lansowany i hołubiony w mediach model budowania biznesów wielkich, zatrudniających tysiące pracowników, bezwzględnie konkurujących i na tyle olbrzymich, że są za duże by upaść – nawet jeśli latami nie generują zysków.
—Michał Szafrański, autor bloga Jak Oszczędzać Pieniądze
Paul Jarvis w książce Firma, czyli Ty stworzył obraz tego, jak uczynić swoją firmę lepszą, a nie większą. Potrzebujesz podwykonawców, automatyzacji / systemów, potrzebujesz klientów – robiąc to wszystko samemu niekoniecznie będziesz pracować mniej i spokojniej. Nikt też nie każe Ci być samotnym wilkiem.
Chodzi o znalezienie idealnej dla Ciebie proporcji w Twojej wizji firmy! O przemyślenie tematu od początku i kwestionowanie wzrostu (zatrudnienia, klientów, produktów, czegokolwiek) na każdym kroku. Czy naprawdę tego potrzebuję? Czy bez tego mogę dalej działać? Czy outsourcing nie może zdjąć mi z głowy tego, czego nie lubię robić w swoim biznesie?
—Krzysztof Bartnik, autor bloga eKomercyjnie.pl
Osoby które kupowały "Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie eBook -- spis treści
Spis treści
Część I: Zacznij
Czym jest przedsiębiorstwo jednoosobowe?
Główny cel - pozostać małym
Czego potrzeba, żeby zostać liderem?
Jak rozwijać firmę, która ma pozostać mała?
Część II: Nazwij
Jak powinno wyglądać właściwe nastawienie?
Osobowość ma znaczenie
Jedyny klient
Systemy skalowalne
Naucz innych wszystkiego, co wiesz
Część III: Utrzymaj
Prawidłowe wykorzystanie zaufania i skali
Metoda małych kroków - wdrożenie i kontynuowanie
Ukryta wartość relacji
Tworzenie przedsiębiorstwa jednoosobowego - moja historia