reklama - zainteresowany?

Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdzia - Onepress

Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdzia
ebook
Autor: Wioletta Nawrot
ISBN: 978-83-7941-184-9
stron: 26, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 2,89 z艂 (poprzednio: 3,36 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-0,47 z艂)

Dodaj do koszyka Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdzia

Tagi: Ekonomia | Finanse | Sprzeda

W ksi

Dodaj do koszyka Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdzia

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdzia", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdzia

Spis tre艣ci

Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdzia艂 5. Wp艂yw notowania sp贸艂ek na gie艂dach zagranicznych na gie艂d臋 kraj贸w eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie

Rozdzia艂 1
GLOBALIZACJA RYNK脫W FINANSOWYCH A ZAGRANICZNA EKSPANSJA FIRM
1.1. Istota i struktura rynku finansowego
1.2. Pod艂o偶e globalizacji rynk贸w finansowych
1.3. Gie艂dy papier贸w warto艣ciowych w procesie globalizacji
1.3.1. Ewolucja gie艂d papier贸w warto艣ciowych
1.3.2. Czynniki warunkuj膮ce rozw贸j gie艂d papier贸w warto艣ciowych
1.3.3. Tendencje zmian w funkcjonowaniu gie艂d papier贸w warto艣ciowych

Rozdzia艂 2
MOTYWY, KORZY艣CI I NEGATYWNE ASPEKTY ZWI膭ZANE Z EMISJ膭 WALOR脫W FIRM NA ZAGRANICZNYCH RYNKACH KAPITA艁OWYCH ORAZ ICH WPROWADZANEM DO OBROTU GIE艁DOWEGO
2.1. Pozyskanie nowych 藕r贸de艂 finansowania na mi臋dzynarodowych rynkach kapita艂owych
2.2. Optymalizacja kosztu kapita艂u
2.3. Pozyskiwanie nowych inwestor贸w
2.3.1. Przyczyny poszukiwania inwestor贸w na gie艂dach zagranicznych
2.3.2. Zmniejszenie barier dla zagranicznych inwestor贸w w dost臋pie do akcji sp贸艂ek
2.4. Poprawa p艂ynno艣ci papier贸w warto艣ciowych
2.5. Realizacja strategii rozwoju sp贸艂ki poprzez nabycie lub po艂膮czenie si臋 z firm膮 zagraniczn膮
2.6. Zdobycie lub powi臋kszenie rynku zbytu za granic膮
2.7. Zmiany w sposobie zarz膮dzania firm膮
2.8. Negatywne aspekty zwi膮zane z wprowadzaniem sp贸艂ek na gie艂dy zagraniczne
2.8.1. Koszty zwi膮zane z wprowadzeniem sp贸艂ek na rynki zagraniczne
2.8.2. Rygorystyczne wymogi formalnoprawne
2.8.3. Inne negatywne aspekty emisji zagranicznych
2.9. Podsumowanie

Rozdzia艂 3
PRAKTYKA WPROWADZANIA SP脫艁EK NA GIE艁DY ZAGRANICZNE
3.1. G艂贸wne formy obecno艣ci sp贸艂ek na zagranicznych gie艂dach papier贸w warto艣ciowych
3.1.1. Emisja akcji na gie艂dach zagranicznych
3.1.2. Emisja kwit贸w depozytowych
3.1.3. Emisja obligacji na rynkach zagranicznych
3.1.4. Procedura emisji papier贸w warto艣ciowych za granic膮
3.2. Finansowanie sp贸艂ek na rynkach zagranicznych
3.2.1. Cechy sp贸艂ek notowanych na gie艂dach zagranicznych oraz motywy emisji walor贸w
3.2.2. Kryteria wyboru rynku zagranicznego
3.3. Struktura geograficzna obrotu walorami firm pochodz膮cych z r贸偶nych kraj贸w 艣wiata

Rozdzia艂 4
OBECN艢膯 POLSKICH SP脫艁EK NA ZAGRANICZNYCH RYNKACH UDZIA艁OWYCH PAPIER脫W WARTO艣CIOWYCH
4.1. Programy emisji udzia艂owych papier贸w warto艣ciowych polskich sp贸艂ek za granic膮
4.2. Przyczyny emisji walor贸w polskich sp贸艂ek za granic膮
4.3. Cechy polskich sp贸艂ek notowanych na rynkach zagranicznych

Rozdzia艂 5
WP艁YW NOTOWANIA SP脫艁EK NA GIE艁DACH ZAGRANICZNYCH NA GIE艁D臉 KRAJOW膭
5.1. Teoretyczny aspekt zale偶no艣ci pomi臋dzy gie艂d膮 krajow膮 a gie艂dami zagranicznymi
5.2. Wp艂yw emisji walor贸w polskich sp贸艂ek na rynkach zagranicznych na GPW

BIBLIOGRAFIA

Dodaj do koszyka Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.