reklama - zainteresowany?

Finanse publiczne a kryzys ekonomiczny - Onepress

Finanse publiczne a kryzys ekonomiczny
ebook
Autor: Agnieszka Alińska, Bogusław Pietrzak
ISBN: 978-83-7941-198-6
stron: 158, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,26 zł (poprzednio: 16,98 zł)
Oszczędzasz: 16% (-2,72 zł)

Dodaj do koszyka Finanse publiczne a kryzys ekonomiczny

Tagi: Ekonomia | Finanse | Rachunkowość

Ostatni kryzys ekonomiczny unaocznił problemy finansów publicznych nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach Europy czy świata. Z pełnym prze­konaniem należy stwierdzić, że zagadnienia będące przedmiotem zainteresowania Autorów recenzowanej monografii są niezwykle aktualne i ważne. Dyskusja, w której poruszone są istotne światopoglądowe i ideowe kwestie w zderzeniu z oczekiwaniami oraz możliwościami finansów publicznych jest bez wątpienia konieczna. Nie da się dziś uciec od rozważań odnoszących się do problemu narastającego zadłużenia publicznego, spadających war­tości dochodów, czy wzrastających wydatków publicznych. W tym świetle, można odczytać treści zawarte w niniejszej publikacji - prowokujące do przemyśleń i odwołujące się do kluczowych pytań. (?) Wartość tej pozycji jest dodatkowo wzmocniona przez fakt, że Autorami są wybitni i cenieni eko­nomiści, specjalizujący się w problematyce finansów publicznych. Zapoznałem się z treścią wszystkich zamieszczonych tu opracowań z dużym zainte­resowaniem i sądzę, że niniejsza książka znajdzie szerokie grono Czytelników.
Dr Grzegorz Gołębiowski
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Wicedyrektor w Biurze Analiz Sejmowych

Dodaj do koszyka Finanse publiczne a kryzys ekonomiczny

 

Osoby które kupowały "Finanse publiczne a kryzys ekonomiczny", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Finanse publiczne a kryzys ekonomiczny

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Finanse publiczne a kryzys ekonomiczny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.