reklama - zainteresowany?

Finanse publiczne Teoria i praktyka - Onepress

Finanse publiczne Teoria i praktyka
Autor: Owsiak Stanisław
ISBN: 978-8-3011-5732-6
stron: 838, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 66,21 zł (poprzednio: 78,82 zł)
Oszczędzasz: 16% (-12,61 zł)

Dodaj do koszyka Finanse publiczne Teoria i praktyka

Tagi: Ekonomia | Finanse

Trzecie zmienione i uaktualnione wydanie uniwersalnego podręcznika, traktującego o finansach publicznych we współczesnej gospodarce rynkowej.

Część pierwsza, teoretyczna, przedstawia w sposób usystematyzowany podstawową problematykę finansów publicznych. Część druga poświęcona jest finansom publicznym w Polsce w okresie przemian ustrojowych.

Autor wprowadził zmiany przede wszystkim w części drugiej: zweryfikował i uaktualnił dane liczbowe dotyczące gospodarki oraz finansów publicznych w Polsce; dokonał oceny zmian jakościowych w sektorze finansów, jakie nastąpiły 1 stycznia 1999 roku, z punktu widzenia skutków dla finansów publicznych: zmiana ustroju finansów publicznych, czyli ich decentralizacja, zmiany w systemie zasilania jednostek samorządu terytorialnego, reforma ubezpieczeń społecznych (systemu emerytalno-rentowego oraz ubezpieczeń zdrowotnych); omówił trzy kluczowe dla finansów publicznych ustawy: konstytucję Rzeczypospolitej Polskiej obowiązującą od września 1997 roku, ustawę o finansach publicznych obowiązującą od 1 stycznia 1999 roku, ustawę o dochodach jednostek samorządu terytorialnego obowiązującą od 1 stycznia 2004 roku; przedstawił też związki finansów publicznych z finansami Unii Europejskiej.

Dodaj do koszyka Finanse publiczne Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Finanse publiczne Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Finanse publiczne Teoria i praktyka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Finanse publiczne Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.