reklama - zainteresowany?

Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland - Reasons for Differences in Development Stages - Paweł Niedziółka - Onepress

Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland - Reasons for Differences in Development Stages - Paweł Niedziółka
ebook
Autor: Izabela Pruchnicka-Grabias
ISBN: 978-83-7941-150-4
stron: 32, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 3,62 zł (poprzednio: 4,26 zł)
Oszczędzasz: 15% (-0,64 zł)

Dodaj do koszyka Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland - Reasons for Differences in Development Stages - Paweł Niedziółka

Tagi: Ekonomia | Finanse | Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże, pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym, które tworzone są specjalnie pod potrzeby jego uczestników. Instrumenty te mają coraz z roku na rok coraz bardziej złożony charakter, a w związku z tym są coraz lepiej dopasowane do potrzeb tych podmiotów, które z nich korzystają.
W książce przedstawiono niektóre z tych produktów, skupiając się głównie na takich, które nie funkcjonują jeszcze sprawnie na polskim rynku takich jak instrumenty hipoteczne, kontrakty terminowe typu forward, opcje, derywaty kredytowe oraz produkty strukturyzowane. Zamierzeniem autorów było po­kazanie różnicy w obecnym stanie ich rozwoju w porównaniu do krajów wysokorozwiniętych, by uświadomić czytelnikowi, jak długą drogę polski rynek finansowy ma jeszcze do przebycia.
Książka, przygotowana przez ekonomistów z najlepszych polskich uczelni, przeznaczona jest dla studentów, naukowców, jak również obecnych i przy­szłych inwestorów polskiego rynku finansowego. Ze względu na to, iż napisana jest w języku angielskim, liczymy, ze znajdzie liczne grono odbiorców nie tylko w Polsce, lecz również poza granicami kraju.

Financial market is the core of the economy. It has a profound impact on many of its sectors and allows it to fiinction properly. It is due to various financial instruments which are created to fulfiH needs of its participants. They are morę and morę complex and thus better and better tailored to their users' ne­cessities. The book presents some of these products, especially those which are not well developed on the Polish market that is mortgage instruments, foreign exchange forwards, options, credit derivatives and structured products. The aim of its Authors was to show the difference between the Polish and other markets. It was reached by giving these products characteristics and the present state of development in the world markets as well as in Po­land. The book, prepared by economists from the best Polish universities, is devoted to students, scientists as well as to existing and potential investors of the Polish financial market. Being written in English, I am surę it will have a great deal of not only Polish but also foreign readers.

Dodaj do koszyka Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland - Reasons for Differences in Development Stages - Paweł Niedziółka

 

Osoby które kupowały "Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland - Reasons for Differences in Development Stages - Paweł Niedziółka", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland - Reasons for Differences in Development Stages - Paweł Niedziółka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland - Reasons for Differences in Development Stages - Paweł Niedziółka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.