reklama - zainteresowany?

Filozofia HUSTLE - Onepress

Filozofia HUSTLE
ebook
Autor: Neil Patel, Patrick Vlaskovits, Jonas Koffler.
Tłumaczenie: Bartłomiej Koźniewski
ISBN: 978-83-949819-0-7
stron: 298, Format: ebook
Data wydania: 2018-04-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł

Dodaj do koszyka Filozofia HUSTLE

Tagi: Mała firma | Marketing | Motywacja

„Aby lepiej zrozumieć siebie – nie myśl. W prostych słowach: bierz się za hustling”.

 

Na pewno znasz to uczucie, gdy po dniu pełnym pracy czujesz kompletne wypalenie. Nie jesteś zadowolony, nie widzisz efektów, nie odnosisz sukcesów. Jeszcze inaczej. Wkładasz w to, co robisz całą swoją siłę, masz talent, masz wykształcenie i… wciąż nie odnosisz sukcesów. A co najważniejsze nie widzisz w tym sensu, nie realizujesz siebie, nie zarabiasz, nie żyjesz.

 

Gdzie podziały się Twoje marzenia?

 

„Jesteśmy chłopcami do bicia, walczącymi z systemem, który działa przeciwko nam i wydusza z nas życie”. Pracujemy ponad siły, zapominając o sobie, nie znając siebie. Pracujemy ponad siły, bo chcemy coś osiągnąć. Chcielibyśmy inaczej, myślimy o tym, planujemy to i zwykle na tym się kończy.  Brakuje nam czasu i energii, żeby się realizować. Błędne koło.


 

„Jak zatem znaleźć sposób, aby się uwolnić, aby osiągnąć trwały sukces i spełnienie na naszych warunkach? Sposób jest jeden: trzeba zostać hustlerem”.

 

W tej książce trzech młodych, odnoszących globalne sukcesy przedsiębiorców – Neil Patel, Patrick Vlaskovits, Jonas Koffler – dzieli się z nami strategiami na to, jak we współczesnym świecie przestać opierać się na sztywnych, często ograniczających zasadach i ciężkiej mozolnej pracy, a zacząć działać w zupełnie inny sposób ciesząc się realizowanymi projektami, które dają poczucie sensu i pieniądze. Rozwijają nasze najsilniejsze kompetencje i pomagają stworzyć nam życiowy oraz biznesowy rozpęd. 

 

Znajdziesz w niej odpowiedzi na pytania:

  • czym jest podejście HUSTLE?
  • jak wyjść z Cyklu do Bani?
  • dlaczego zasada 10 tysięcy godzin do mistrzostwa nie zawsze działa?
  • kto zarządza Twoim życiem i marzeniami?
  • jak odkryć prawdę o swoich najmocniejszych stronach i nie wpaść w pułapkę efektu Jeziora Wobegon i sądu kapturowego nad talentami?
  • czym jest POP i dlaczego współcześnie każdy powinien go mieć?
  • czym jest hormeza i dlaczego tak ważna jest w filozofii hustle?
  • dlaczego specjalizacja jest dla insektów?
  • jakie są typy szczęścia i co generuje je w naszym życiu?
  • jak zdradzić siebie, jednocześnie zostając sobą?
  • jakie są główne ścieżki w podejściu hustlerskim i która jest odpowiednia dla Ciebie?

 

Niewiele mówią Ci hasła powyżej? To właśnie sprawia, że ta książka jest nowatorska i ciekawa, a przede wszystkim daje odpowiedź, jak stworzyć siłę, która doładuje Twoje życie energią, rozpędem i pieniędzmi.

 

„Filozofia Hustle” jest dla:

- dla tych, którzy chcą ogarnąć swoje życie oraz biznes i ruszyć do przodu;

- osób, które chcą poznać siebie, odnaleźć swój potencjał, wykorzystać go i dobrze zarabiać;

- dla tych, którzy chcą przestać się bać i zacząć działać w duchu HUSTLE!

 

Ale tak naprawdę „Filozofia Hustle” jest dla WSZYSTKICH!

 


  „Zdecydowany, ale nie bezpośredni ruch w kierunku celu, przez co sam ten ruch stwarza szczęśliwe zbiegi okoliczności, uwidacznia ukryte możliwości i wypełnia nasze życie większą ilością pieniędzy, sensu i rozpędu.” -

tak autorzy książki Neil Patel, Patrick Vlaskovits i Jonas Koffler, definiują podejście Hustle.


 

Neil Patel - okrzyknięty przez Wall Street Journal najbardziej wpływowym przedsiębiorcą internetowym. Łączy wiedzę z wielu dziedzin marketingu, dzięki czemu w skuteczny sposób propaguje ideę Growth Hackingu i współpracuje z takimi firmami jak NBC, GM, HP czy Amazon. Na liście Forbes znalazł się wśród 10 topowych marketerów online.

Patrick Vlaskovits - przedsiębiorca, założyciel i CEO Superpowered Inc. Autor bestselleru New York Times. Jego teksty publikowane są w Harvard Business Review i The Wall Street Journal.

Jonas Koffler - współzałożyciel firmy Radical Wellness Inc. i konsultant w zakresie kreatywnych mediów. Doradza międzynarodowym liderom, przedsiębiorcom i artystom. Jest autorem bestsellera New York Times i współautorem kilku książek. Razem z bratem w ramach projektu Koffler Pictures jest producentem materiałów video.

 

Dodaj do koszyka Filozofia HUSTLE

Spis treści

Dodaj do koszyka Filozofia HUSTLE

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.