reklama - zainteresowany?

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży - Onepress


ebook
Autor: Jeb Blount
Tytuł oryginału: Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
Tłumaczenie: Bogusław Solecki
ISBN: 978-83-283-3124-2
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Mała firma | Obsługa klienta | Sprzedaż

Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.

Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!

Poznasz:

  • siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
  • powszechne prawo potrzeby
  • pięć elementów sprzedaży społecznościowej
  • pięciostopniowy model gwiaździsty
  • piramidę poszukiwawczą

„Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja”.

Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog


Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcą, wykładowcą i doradcą. Pomagał zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek. Top Sales Magazine uznał Blounta za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes — za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media społecznościowe.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Sztuka rozpoczynania 2.0

Dodaj do koszyka

Spis treści

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży eBook -- spis treści

  • Przedmowa
  • Notatka specjalna: darmowe zasoby dla sprzedawców
  • 1 Dlaczego trzeba poszukiwać klienta
    • Prawdziwy sekret długotrwałego sukcesu w sprzedaży
    • Idziemy na łatwiznę
    • Przestań narzekać, że wszystko jest za trudne, i weź się do roboty
  • 2 Siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
    • Sukces uczy
  • 3 Czy dobrze jest dzwonić bez zapowiedzi?
    • Subtelna sztuka przerywania
    • Przestań szukać dróg na skróty, zacznij się wtrącać i nawiązywać rozmowę
    • Po prostu boisz się zadzwonić w ogóle, nie tylko bez zapowiedzi
  • 4 Zastosuj metodologię zrównoważonych poszukiwań
    • Nie stawiaj wszystkiego na jedną kartę
    • Nie ma jednego uniwersalnego sposobu na pozyskiwanie klientów
  • 5 Im więcej szukasz, tym bardziej sprzyja Ci szczęście
    • Powszechne prawo potrzeby (PPP)
    • Zasada 30 dni
    • Prawo wymiany
    • Anatomia spadku sprzedaży
    • Pierwsza zasada spadków sprzedaży
  • 6 Naucz się rachować. Zarządzanie swoją efektywnością
    • Zawodowi lekkoatleci potrafią liczyć
    • Złudzenia i sukces nie idą w parze
  • 7 Trzy P, które Cię ograniczają
    • Prokrastynacja
    • Perfekcjonizm
    • Paraliż spowodowany analizą
    • Jak zburzyć trzy P
  • 8 Czas. Wspaniały czynnik równoważący sprzedaż
    • 24
    • Myśl jak dyrektor generalny
    • Chroń złote godziny
    • Sztuka delegowania zadań
    • Dzielenie czasu na bloki odmieni Twoją karierę
    • Następstwo Horstmana
    • Trzymaj się planu
    • Skoncentruj swoją energię
    • Wystrzegaj się sygnałów
    • Zawartość poczty elektronicznej zdezorganizuje Twój dzień handlowy
    • Wykorzystaj platynowe godziny
    • Policz, ile jesteś wart
  • 9 Cztery cele poszukiwania klientów
    • Poszukiwanie klientów to sport kontaktowy
    • Umawianie się na spotkania
    • Gromadź informacje i selekcjonuj
    • Określ strefę strikeów[7]
    • Sfinalizuj transakcję
    • Zbuduj dobre relacje
  • 10 Wykorzystujemy piramidę poszukiwawczą
    • Noś się jak Egipcjanin: zarządzanie piramidą poszukiwawczą
    • Dobre listy przynoszą dobre wyniki
  • 11 Panuj nad bazą danych. Dlaczego system CRM jest Twoim najważniejszym narzędziem
    • Zarządzaj CRM-em jak na dyrektora generalnego przystało
    • Kosz na śmieci lub kopalnia złota
  • 12 Prawo zaznajomienia
    • Woda na młyn poszukiwań
    • Pięć dźwigni znajomości
      • Wytrwałe i konsekwentne poszukiwania
      • Polecenia i przedstawienie
      • Networking
      • Znajomość marki i firmy
      • Kreowanie wizerunku
      • Ostrzeżenie
  • 13 Sprzedaż poprzez media społecznościowe
    • Sprzedaż poprzez media społecznościowe nie jest lekiem na wszystko
    • Wyzwania wynikające ze sprzedaży poprzez media społecznościowe
    • Sprzedaż w mediach społecznościowych to nie jest prawdziwy handel
    • Wybór odpowiednich kanałów społecznościowych
    • Pięć celów poszukiwania klientów poprzez media społecznościowe
    • Twoja osobista marka
      • Zdjęcie profilowe
      • Zdjęcie w tle
      • Podsumowanie/Biografia/O mnie
      • Informacje kontaktowe
      • Multimedia i linki
      • Własny URL
      • Historia
      • Regularnie aktualizuj swój profil
    • Budowanie dobrych relacji
    • Zachęcanie potencjalnych klientów do kontaktu z handlowcem poprzez treści edukacyjne
    • Wykorzystywanie wiedzy i informacji do zwiększenia efektywności poszukiwania potencjalnych klientów
    • Wydarzenia inicjujące zakup i świadomość cyklu zakupowego potencjalnego klienta
    • Poszukiwania i gromadzenie informacji
    • Poszukiwanie wychodzące
    • Pięć elementów sprzedaży społecznościowej
      • Nawiązywanie kontaktu
      • Kreowanie treści
      • Przetwarzanie treści
      • Przełożenie na sprzedaż, czyli konwersja
      • Konsekwencja
    • Narzędzia do prowadzenia poszukiwań w mediach społecznościowych
    • Poszukiwania w mediach społecznościowych + marketing wychodzący = eliksir handlowej mocy
  • 14 Treść przekazu ma duże znaczenie
    • Co masz mówić i w jaki sposób
    • Entuzjazm i pewność siebie
    • Co mówisz
    • Co ja będę z tego miał? Siła argumentu
    • Budujemy most z argumentów
    • Sekret budowania potężnych mostów
    • Proś o to, czego potrzebujesz
    • Zakładaj, że odniesiesz sukces
      • Ton, modulacja głosu i język ciała
    • Zamilknij
  • 15 Osiągamy doskonałość w zdobywaniu klientów przez telefon
    • Nikt nie odbiera telefonu, który nie dzwoni
    • Telefon zawsze był, jest i będzie dla handlowców najważniejszym narzędziem pozyskiwania potencjalnych klientów
    • Nikt tego nie lubi; pogódź się z tym
    • Większości handlowców nigdy nie nauczono, jak posługiwać się telefonem
    • Ostatecznym kluczem do sukcesu jest zaplanowanie bloków czasu przeznaczonych na rozmowy telefoniczne
    • Pięciostopniowy program poszukiwania klientów przez telefon
      • Przyciągnij ich uwagę
      • Przedstaw się i powiedz, dlaczego dzwonisz
      • Daj im powód do wysłuchania Cię
      • Proś o to, czego potrzebujesz, i zamilknij
    • Skuteczne wiadomości głosowe, na które otrzymasz odpowiedź
    • Pięcioetapowy proces zostawiania wiadomości głosowych, który podwoi liczbę telefonów zwrotnych
    • Szczegółowe planowanie czasu rozmów z potencjalnymi klientami to ślepa uliczka
    • Zjedz tę żabę, potem już będzie z górki
  • 16 Odruchowe odrzucenie, sprzeciw, zbywanie (OSZ)
    • Odrzucenie po Tobie nie spłynie
    • Odruchowe odrzucenie, krytyka i zbywanie. Ojej!
      • Odruchowe odrzucenie
      • Zbywanie
      • Sprzeciw
    • Jak się zachować w przypadku OSZ?
    • Model obracania OSZ na naszą korzyść
      • Zaburzenie kontra pokonanie
      • Kotwiczenie
      • Zaburzenie
      • Pytaj
    • Podsumowanie
    • Kiedy padnie koń, zejdź z niego
  • 17 Tajemne życie odźwiernych
    • Siedem wskazówek, które pomogą Ci w rozmowach z odźwiernymi
    • Inny numer wewnętrzny
    • Sprzedawcy pomagają sprzedawcom
    • Tylne wejście
      • Wytrwałość zawsze popłaca
  • 18 Pozyskiwanie klientów poprzez osobiste wizyty
    • Ograniczenia związane z bezpośrednim poszukiwaniem klientów
    • Pięciostopniowy model promienisty[25]
    • Przygotowujemy się do bezpośredniego pozyskiwania klientów
    • Pięć kroków w procesie osobistego kontaktu z klientem
    • Załóż swoje okulary handlowca
  • 19 Pozyskiwanie klientów przez pocztę elektroniczną
    • Trzy podstawowe zasady poszukiwania klientów za pomocą poczty elektronicznej
    • Zasada nr 1: Twój e-mail musi dojść do adresata
    • Zasada nr 2: Twój e-mail musi zostać otworzony
      • Rozpoznawalność sprawia, że Twoje e-maile są otwierane
      • Temat musi prowokować do otwarcia wiadomości
      • Nie ma uniwersalnego rozwiązania
    • Zasada nr 3: Twój e-mail musi być skrojony na miarę i przynieść pożądane rezultaty
    • Dobry e-mail poszukiwawczy wymaga dobrego planu
    • Cztery elementy dobrego e-maila, który ma na celu pozyskanie nowych klientów
      • Zarzuć przynętę
      • Odnieś się
      • Połącz
      • Poproś
    • Praktyka, praktyka, praktyka
    • Najlepszy czas na wysłanie wiadomości
    • Wstrzymaj się z natychmiastową wysyłką
  • 20 Wiadomości SMS
    • Wiadomości tekstowe jako narzędzie pozyskiwania potencjalnych klientów zyskuje na znaczeniu
    • W przypadku SMS-ów rozpoznawalność ma ogromne znaczenie
    • Wykorzystaj wiadomości tekstowe jako punkt zaczepienia po zakończonych eventach
    • Wykorzystaj wiadomości następujące po wydarzeniach inicjujących zakupy
    • Wykorzystaj SMS-y, żeby utrzymać kontakt z potencjalnymi klientami
    • Wykorzystaj wiadomości tekstowe, aby umówić się z klientem
    • Siedem zasad konstruowania przekonujących wiadomości tekstowych do potencjalnych klientów
  • 21 Wyrabiamy odporność psychiczną
    • Silny charakter i ciężka praca
    • Cztery filary odporności psychicznej w sprzedaży
      • Pragnienie
      • Odporność psychiczna
      • Im więcej wiesz, tym więcej zarabiasz
      • Odporność fizyczna
        • Regularne ćwiczenia
        • Śpij
        • Zdrowe odżywianie
      • Właściwe nastawienie
    • Kiedy jesteś na szczycie, znajdź nowe wyzwania
  • 22 Jedenaście słów, które zmieniły moje życie
  • 23 Jedyne pytanie, które naprawdę ma jakieś znaczenie
  • Podziękowania
  • O autorze

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.