reklama - zainteresowany?

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży - Onepress

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
ebook
Autor: Jeb Blount
Tytuł oryginału: Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
Tłumaczenie: Bogusław Solecki
ISBN: 978-83-283-3124-2
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,45 zł (poprzednio: 57,95 zł)
Oszczędzasz: 44% (-25,50 zł)

Dodaj do koszyka Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Tagi: Mała firma | Obsługa klienta | Sprzedaż

Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.

Nie ma sukcesu bez wysiÅ‚ku. Nie istniejÄ… magiczne piguÅ‚ki i czarodziejskie metody, które pozwolÄ… pójść na Å‚atwiznÄ™ i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! PrawdÄ… również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, peÅ‚en entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystujÄ…c odpowiednie kanaÅ‚y sprzedaży dopasowane do sytuacji.

Książka, którÄ… trzymasz w dÅ‚oni, nie oferuje rozwiÄ…zaÅ„ Å‚atwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, peÅ‚en pomocnych wskazówek. Dowiesz siÄ™, w jaki sposób zapeÅ‚nić lejek sprzedaży, korzystajÄ…c z metodologii zrównoważonych poszukiwaÅ„. Nauczysz siÄ™ optymalizować takie metody, jak marketing spoÅ‚ecznoÅ›ciowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. ZgÅ‚Ä™bisz tajniki sprzedaży bezpoÅ›redniej. Dowiesz siÄ™, jak osiÄ…gnąć dÅ‚ugotrwaÅ‚y sukces w sprzedaży!

Poznasz:

  • siedem sposobów myÅ›lenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
  • powszechne prawo potrzeby
  • pięć elementów sprzedaży spoÅ‚ecznoÅ›ciowej
  • piÄ™ciostopniowy model gwiaździsty
  • piramidÄ™ poszukiwawczÄ…

„Puste kanaÅ‚y sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skoÅ„czyć z odkÅ‚adaniem rzeczy na później i poprawić twojÄ… wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to Å›wietna pozycja”.

Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog


Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcÄ…, wykÅ‚adowcÄ… i doradcÄ…. PomagaÅ‚ zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek. Top Sales Magazine uznaÅ‚ Blounta za jednego z 50 najbardziej wpÅ‚ywowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes — za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe.

Dodaj do koszyka Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

 

Osoby które kupowały "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w maÅ‚ej firmie w Polsce
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™

Dodaj do koszyka Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Spis treści

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży eBook -- spis treści

  • Przedmowa
  • Notatka specjalna: darmowe zasoby dla sprzedawców
  • 1 Dlaczego trzeba poszukiwać klienta
    • Prawdziwy sekret dÅ‚ugotrwaÅ‚ego sukcesu w sprzedaży
    • Idziemy na Å‚atwiznÄ™
    • PrzestaÅ„ narzekać, że wszystko jest za trudne, i weź siÄ™ do roboty
  • 2 Siedem sposobów myÅ›lenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
    • Sukces uczy
  • 3 Czy dobrze jest dzwonić bez zapowiedzi?
    • Subtelna sztuka przerywania
    • PrzestaÅ„ szukać dróg na skróty, zacznij siÄ™ wtrÄ…cać i nawiÄ…zywać rozmowÄ™
    • Po prostu boisz siÄ™ zadzwonić w ogóle, nie tylko bez zapowiedzi
  • 4 Zastosuj metodologiÄ™ zrównoważonych poszukiwaÅ„
    • Nie stawiaj wszystkiego na jednÄ… kartÄ™
    • Nie ma jednego uniwersalnego sposobu na pozyskiwanie klientów
  • 5 Im wiÄ™cej szukasz, tym bardziej sprzyja Ci szczęście
    • Powszechne prawo potrzeby (PPP)
    • Zasada 30 dni
    • Prawo wymiany
    • Anatomia spadku sprzedaży
    • Pierwsza zasada spadków sprzedaży
  • 6 Naucz siÄ™ rachować. ZarzÄ…dzanie swojÄ… efektywnoÅ›ciÄ…
    • Zawodowi lekkoatleci potrafiÄ… liczyć
    • ZÅ‚udzenia i sukces nie idÄ… w parze
  • 7 Trzy P, które CiÄ™ ograniczajÄ…
    • Prokrastynacja
    • Perfekcjonizm
    • Paraliż spowodowany analizÄ…
    • Jak zburzyć trzy P
  • 8 Czas. WspaniaÅ‚y czynnik równoważący sprzedaż
    • 24
    • MyÅ›l jak dyrektor generalny
    • ChroÅ„ zÅ‚ote godziny
    • Sztuka delegowania zadaÅ„
    • Dzielenie czasu na bloki odmieni TwojÄ… karierÄ™
    • NastÄ™pstwo Horstmana
    • Trzymaj siÄ™ planu
    • Skoncentruj swojÄ… energiÄ™
    • Wystrzegaj siÄ™ sygnaÅ‚ów
    • Zawartość poczty elektronicznej zdezorganizuje Twój dzieÅ„ handlowy
    • Wykorzystaj platynowe godziny
    • Policz, ile jesteÅ› wart
  • 9 Cztery cele poszukiwania klientów
    • Poszukiwanie klientów to sport kontaktowy
    • Umawianie siÄ™ na spotkania
    • Gromadź informacje i selekcjonuj
    • OkreÅ›l strefÄ™ strikeów[7]
    • Sfinalizuj transakcjÄ™
    • Zbuduj dobre relacje
  • 10 Wykorzystujemy piramidÄ™ poszukiwawczÄ…
    • NoÅ› siÄ™ jak Egipcjanin: zarzÄ…dzanie piramidÄ… poszukiwawczÄ…
    • Dobre listy przynoszÄ… dobre wyniki
  • 11 Panuj nad bazÄ… danych. Dlaczego system CRM jest Twoim najważniejszym narzÄ™dziem
    • ZarzÄ…dzaj CRM-em jak na dyrektora generalnego przystaÅ‚o
    • Kosz na Å›mieci lub kopalnia zÅ‚ota
  • 12 Prawo zaznajomienia
    • Woda na mÅ‚yn poszukiwaÅ„
    • Pięć dźwigni znajomoÅ›ci
      • WytrwaÅ‚e i konsekwentne poszukiwania
      • Polecenia i przedstawienie
      • Networking
      • Znajomość marki i firmy
      • Kreowanie wizerunku
      • Ostrzeżenie
  • 13 Sprzedaż poprzez media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
    • Sprzedaż poprzez media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe nie jest lekiem na wszystko
    • Wyzwania wynikajÄ…ce ze sprzedaży poprzez media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
    • Sprzedaż w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to nie jest prawdziwy handel
    • Wybór odpowiednich kanaÅ‚ów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
    • Pięć celów poszukiwania klientów poprzez media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
    • Twoja osobista marka
      • ZdjÄ™cie profilowe
      • ZdjÄ™cie w tle
      • Podsumowanie/Biografia/O mnie
      • Informacje kontaktowe
      • Multimedia i linki
      • WÅ‚asny URL
      • Historia
      • Regularnie aktualizuj swój profil
    • Budowanie dobrych relacji
    • ZachÄ™canie potencjalnych klientów do kontaktu z handlowcem poprzez treÅ›ci edukacyjne
    • Wykorzystywanie wiedzy i informacji do zwiÄ™kszenia efektywnoÅ›ci poszukiwania potencjalnych klientów
    • Wydarzenia inicjujÄ…ce zakup i Å›wiadomość cyklu zakupowego potencjalnego klienta
    • Poszukiwania i gromadzenie informacji
    • Poszukiwanie wychodzÄ…ce
    • Pięć elementów sprzedaży spoÅ‚ecznoÅ›ciowej
      • NawiÄ…zywanie kontaktu
      • Kreowanie treÅ›ci
      • Przetwarzanie treÅ›ci
      • PrzeÅ‚ożenie na sprzedaż, czyli konwersja
      • Konsekwencja
    • NarzÄ™dzia do prowadzenia poszukiwaÅ„ w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
    • Poszukiwania w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych + marketing wychodzÄ…cy = eliksir handlowej mocy
  • 14 Treść przekazu ma duże znaczenie
    • Co masz mówić i w jaki sposób
    • Entuzjazm i pewność siebie
    • Co mówisz
    • Co ja bÄ™dÄ™ z tego miaÅ‚? SiÅ‚a argumentu
    • Budujemy most z argumentów
    • Sekret budowania potężnych mostów
    • ProÅ› o to, czego potrzebujesz
    • ZakÅ‚adaj, że odniesiesz sukces
      • Ton, modulacja gÅ‚osu i jÄ™zyk ciaÅ‚a
    • Zamilknij
  • 15 OsiÄ…gamy doskonaÅ‚ość w zdobywaniu klientów przez telefon
    • Nikt nie odbiera telefonu, który nie dzwoni
    • Telefon zawsze byÅ‚, jest i bÄ™dzie dla handlowców najważniejszym narzÄ™dziem pozyskiwania potencjalnych klientów
    • Nikt tego nie lubi; pogódź siÄ™ z tym
    • WiÄ™kszoÅ›ci handlowców nigdy nie nauczono, jak posÅ‚ugiwać siÄ™ telefonem
    • Ostatecznym kluczem do sukcesu jest zaplanowanie bloków czasu przeznaczonych na rozmowy telefoniczne
    • PiÄ™ciostopniowy program poszukiwania klientów przez telefon
      • PrzyciÄ…gnij ich uwagÄ™
      • Przedstaw siÄ™ i powiedz, dlaczego dzwonisz
      • Daj im powód do wysÅ‚uchania CiÄ™
      • ProÅ› o to, czego potrzebujesz, i zamilknij
    • Skuteczne wiadomoÅ›ci gÅ‚osowe, na które otrzymasz odpowiedź
    • PiÄ™cioetapowy proces zostawiania wiadomoÅ›ci gÅ‚osowych, który podwoi liczbÄ™ telefonów zwrotnych
    • SzczegóÅ‚owe planowanie czasu rozmów z potencjalnymi klientami to Å›lepa uliczka
    • Zjedz tÄ™ żabÄ™, potem już bÄ™dzie z górki
  • 16 Odruchowe odrzucenie, sprzeciw, zbywanie (OSZ)
    • Odrzucenie po Tobie nie spÅ‚ynie
    • Odruchowe odrzucenie, krytyka i zbywanie. Ojej!
      • Odruchowe odrzucenie
      • Zbywanie
      • Sprzeciw
    • Jak siÄ™ zachować w przypadku OSZ?
    • Model obracania OSZ na naszÄ… korzyść
      • Zaburzenie kontra pokonanie
      • Kotwiczenie
      • Zaburzenie
      • Pytaj
    • Podsumowanie
    • Kiedy padnie koÅ„, zejdź z niego
  • 17 Tajemne życie odźwiernych
    • Siedem wskazówek, które pomogÄ… Ci w rozmowach z odźwiernymi
    • Inny numer wewnÄ™trzny
    • Sprzedawcy pomagajÄ… sprzedawcom
    • Tylne wejÅ›cie
      • WytrwaÅ‚ość zawsze popÅ‚aca
  • 18 Pozyskiwanie klientów poprzez osobiste wizyty
    • Ograniczenia zwiÄ…zane z bezpoÅ›rednim poszukiwaniem klientów
    • PiÄ™ciostopniowy model promienisty[25]
    • Przygotowujemy siÄ™ do bezpoÅ›redniego pozyskiwania klientów
    • Pięć kroków w procesie osobistego kontaktu z klientem
    • ZaÅ‚óż swoje okulary handlowca
  • 19 Pozyskiwanie klientów przez pocztÄ™ elektronicznÄ…
    • Trzy podstawowe zasady poszukiwania klientów za pomocÄ… poczty elektronicznej
    • Zasada nr 1: Twój e-mail musi dojść do adresata
    • Zasada nr 2: Twój e-mail musi zostać otworzony
      • Rozpoznawalność sprawia, że Twoje e-maile sÄ… otwierane
      • Temat musi prowokować do otwarcia wiadomoÅ›ci
      • Nie ma uniwersalnego rozwiÄ…zania
    • Zasada nr 3: Twój e-mail musi być skrojony na miarÄ™ i przynieść pożądane rezultaty
    • Dobry e-mail poszukiwawczy wymaga dobrego planu
    • Cztery elementy dobrego e-maila, który ma na celu pozyskanie nowych klientów
      • Zarzuć przynÄ™tÄ™
      • OdnieÅ› siÄ™
      • PoÅ‚Ä…cz
      • PoproÅ›
    • Praktyka, praktyka, praktyka
    • Najlepszy czas na wysÅ‚anie wiadomoÅ›ci
    • Wstrzymaj siÄ™ z natychmiastowÄ… wysyÅ‚kÄ…
  • 20 WiadomoÅ›ci SMS
    • WiadomoÅ›ci tekstowe jako narzÄ™dzie pozyskiwania potencjalnych klientów zyskuje na znaczeniu
    • W przypadku SMS-ów rozpoznawalność ma ogromne znaczenie
    • Wykorzystaj wiadomoÅ›ci tekstowe jako punkt zaczepienia po zakoÅ„czonych eventach
    • Wykorzystaj wiadomoÅ›ci nastÄ™pujÄ…ce po wydarzeniach inicjujÄ…cych zakupy
    • Wykorzystaj SMS-y, żeby utrzymać kontakt z potencjalnymi klientami
    • Wykorzystaj wiadomoÅ›ci tekstowe, aby umówić siÄ™ z klientem
    • Siedem zasad konstruowania przekonujÄ…cych wiadomoÅ›ci tekstowych do potencjalnych klientów
  • 21 Wyrabiamy odporność psychicznÄ…
    • Silny charakter i ciężka praca
    • Cztery filary odpornoÅ›ci psychicznej w sprzedaży
      • Pragnienie
      • Odporność psychiczna
      • Im wiÄ™cej wiesz, tym wiÄ™cej zarabiasz
      • Odporność fizyczna
        • Regularne ćwiczenia
        • Åšpij
        • Zdrowe odżywianie
      • WÅ‚aÅ›ciwe nastawienie
    • Kiedy jesteÅ› na szczycie, znajdź nowe wyzwania
  • 22 JedenaÅ›cie sÅ‚ów, które zmieniÅ‚y moje życie
  • 23 Jedyne pytanie, które naprawdÄ™ ma jakieÅ› znaczenie
  • PodziÄ™kowania
  • O autorze

Dodaj do koszyka Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.