reklama - zainteresowany?

Family Office. Teoria i praktyka dzia - Onepress

Family Office. Teoria i praktyka dzia
ebook
Autor: Tomasz Sosnowski, Ma
ISBN: 9788301215859
stron: 246, Format: ebook
Data wydania: 2020-12-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Family Office. Teoria i praktyka dzia

Tagi: Ekonomia

Family Office to podmioty

Dodaj do koszyka Family Office. Teoria i praktyka dzia

 

Osoby które kupowały "Family Office. Teoria i praktyka dzia", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Family Office. Teoria i praktyka dzia

Spis treści

Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • WstÄ™p
  • I. Specyfika funkcjonowania firm rodzinnych
    • 1.1. Firmy rodzinne we współczesnej gospodarce
    • 1.2. Heterogeniczność postrzegania i wyodrÄ™bniania firm rodzinnych
    • 1.3. Deskrypcyjne cechy firm rodzinnych
    • 1.4. Bariery rozwoju firm rodzinnych
  • II. Firmy rodzinne w obliczu problemów sukcesji
    • 2.1. Istota sukcesji w firmach rodzinnych
    • 2.2. Fazy i modele planowania sukcesji
    • 2.3. Spektrum potrzeb i luk w procesie sukcesji firm rodzinnych
      • 2.3.1. Kontynuacja wizji, misji i strategii
      • 2.3.2. Zachowanie kultury organizacji, norm i wartoÅ›ci
      • 2.3.3. Role poprzednika i nastÄ™pcy
      • 2.3.4. Kompetencje i transfer wiedzy
      • 2.3.5. Inteligencja emocjonalna i komunikacja
    • 2.4. Wady i zalety realizacji procesu sukcesji przy udziale podmiotu zewnÄ™trznego
  • III. Istota Family Office
    • 3.1. Praktyka dotychczasowych usÅ‚ug Å›wiadczonych firmom rodzinnym
      • 3.1.1. Private banking
      • 3.1.2. Asset management
      • 3.1.3. Wealth management
      • 3.1.4. Private consulting
    • 3.2. Geneza Family Office
    • 3.3. Definicja Family Office
    • 3.4. Filozofia dziaÅ‚ania Family Office
    • 3.5. Różnorodność usÅ‚ug Family Office dla firmy rodzinnej
  • IV. Tworzenie i strukturyzacja Family Office
    • 4.1. Modele funkcjonowania Family Office i ich klasyfikacja
    • 4.2. PrzesÅ‚anki ustanowienia Family Office w ramach majÄ…tku rodziny
    • 4.3. Family governance jako wsparcie dziaÅ‚alnoÅ›ci rodziny i Family Office
      • 4.3.1. PojÄ™cie family governance
      • 4.3.2. Przyczyny i uwarunkowania wprowadzenia family governance
      • 4.3.3. Formy family governance
    • 4.4. Konstytucja rodziny jako fundament Å‚adu rodzinnego
  • V. Family Office na rynku miÄ™dzynarodowym
    • 5.1. Egzogeniczne uwarunkowania rozwoju rynku Family Office na świecie
    • 5.2. Organizacyjno-prawne aspekty dziaÅ‚alnoÅ›ci Family Office w różnych częściach Å›wiata
    • 5.3. WiodÄ…ce formy aktywnoÅ›ci biznesowej Family Office
    • 5.4. Rola outsourcingu usÅ‚ug w dziaÅ‚alnoÅ›ci Family Office
  • VI. Ocena funkcjonowania i perspektywy rozwoju Family Office w Polsce
    • 6.1. Modele biznesowe wybranych Family Office prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność w Polsce
      • 6.1.1. Long Term Management
      • 6.1.2. YOURS Family Office
      • 6.1.3. Invest Secure Family Office
      • 6.1.4. KBA
      • 6.1.5. 22 PiÄ™tro
    • 6.2. Oczekiwania wÅ‚aÅ›cicieli firm rodzinnych wobec Family Office
      • 6.2.1. Metodyka badaÅ„ i charakterystyka próby badawczej
      • 6.2.2. PrzesÅ‚anki na rzecz utworzenia Family Office oraz preferencje w zakresie oferowanych usÅ‚ug
    • 6.3. Family Office w praktyce sukcesji w Polsce dotychczasowe doÅ›wiadczenia, szanse i zagrożenia rozwoju
      • 6.3.1. Wywiad z przedstawicielem Family Office partnerem zarzÄ…dzajÄ…cym (anonimowy)
      • 6.3.2. Wywiad z wÅ‚aÅ›cicielem firmy rodzinnej korzystajÄ…cej ze wsparcia Family Office (anonimowy)
      • 6.3.3. Wywiad z przedstawicielem firmy consultingowej rozważajÄ…cej poszerzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci o usÅ‚ugi z segmentu Family Office (anonimowy)
      • 6.3.4. Wywiad z przedstawicielem Family Office dyrektorem inwestycyjnym (anonimowy)
  • Podsumowanie
  • Bibliografia
  • O Autorach
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Family Office. Teoria i praktyka dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.