reklama - zainteresowany?

Family Office. Teoria i praktyka dzia - Onepress

Family Office. Teoria i praktyka dzia
ebook
Autor: Tomasz Sosnowski, Ma
ISBN: 9788301215859
stron: 246, Format: ebook
Data wydania: 2020-12-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Family Office. Teoria i praktyka dzia

Tagi: Ekonomia

Family Office to podmioty

Dodaj do koszyka Family Office. Teoria i praktyka dzia

 

Osoby które kupowały "Family Office. Teoria i praktyka dzia", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Family Office. Teoria i praktyka dzia

Spis treści

Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym eBook -- spis treści

WSTĘP 7 Rozdział I 11 SPECYFIKA FUNKCJONOWANIA FIRM RODZINNYCH 11 1.1. Firmy rodzinne we współczesnej gospodarce 11 1.2. Heterogeniczność postrzegania i wyodrębniania firm rodzinnych 17 1.3. Deskrypcyjne cechy firm rodzinnych 23 1.4. Bariery rozwoju firm rodzinnych 29 Rozdział II 34 FIRMY RODZINNE W OBLICZU PROBLEMÓW SUKCESJI 34 2.1. Istota sukcesji w firmach rodzinnych 34 2.2. Fazy i modele planowania sukcesji 39 2.3. Spektrum potrzeb i luk w procesie sukcesji firm rodzinnych 45 2.3.1. Kontynuacja wizji, misji i strategii 46 2.3.2. Zachowanie kultury organizacji, norm i wartości 49 2.3.3. Role poprzednika i następcy 54 2.3.4. Kompetencje i transfer wiedzy 57 2.3.5. Inteligencja emocjonalna i komunikacja 61 2.4. Wady i zalety realizacji procesu sukcesji przy udziale podmiotu zewnętrznego 66 Rozdział III 72 ISTOTA FAMILY OFFICE 72 3.1. Praktyka dotychczasowych usług świadczonych firmom rodzinnym 72 3.1.1. Private banking 73 3.1.2. Asset management 81 3.1.3. Wealth management 81 3.1.4. Private consulting 84 3.2. Geneza Family Office 85 3.3. Definicja Family Office 91 3.4. Filozofia działania Family Office 95 3.5. Różnorodność usług Family Office dla firmy rodzinnej 98 Rozdział IV 105 TWORZENIE I STRUKTURYZACJA FAMILY OFFICE 105 4.1. Modele funkcjonowania Family Office i ich klasyfikacja 105 4.2. Przesłanki ustanowienia Family Office w ramach majątku rodziny 114 4.3. Family governance jako wsparcie działalności rodziny i Family Office 119 4.3.1. Pojęcie family governance 119 4.3.2. Przyczyny i uwarunkowania wprowadzenia family governance 124 4.3.3. Formy family governance 126 4.4. Konstytucja rodziny jako fundament ładu rodzinnego 132 Rozdział V 143 FAMILY OFFICE NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM 143 5.1. Egzogeniczne uwarunkowania rozwoju rynku Family Office na świecie 143 5.2. Organizacyjno-prawne aspekty działalności Family Office w różnych częściach świata 153 5.3. Wiodące formy aktywności biznesowej Family Office 161 5.4. Rola outsourcingu usług w działalności Family Office 172 Rozdział VI 178 OCENA FUNKCJONOWANIA I PERSPEKTYWY ROZWOJU FAMILY OFFICE W POLSCE 178 6.1. Modele biznesowe wybranych Family Office prowadzących działalność w Polsce 178 6.1.1. Long Term Management 181 6.1.2. YOURS Family Office 186 6.1.3. Invest Secure - Family Office 189 6.1.4. KBA 193 6.1.5. 22 Piętro 196 6.2. Oczekiwania właścicieli firm rodzinnych wobec Family Office 199 6.2.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej 199 6.2.2. Przesłanki na rzecz utworzenia Family Office oraz preferencje w zakresie oferowanych usług 204 6.3. Family Office w praktyce sukcesji w Polsce - dotychczasowe doświadczenia, szanse i zagrożenia rozwoju 212 6.3.1. Wywiad z przedstawicielem Family Office - partnerem zarządzającym (anonimowy) 212 6.3.2. Wywiad z właścicielem firmy rodzinnej korzystającej ze wsparcia Family Office (anonimowy) 215 6.3.3. Wywiad z przedstawicielem firmy consultingowej rozważającej poszerzenie działalności o usługi z segmentu Family Office (anonimowy) 218 6.3.4. Wywiad z przedstawicielem Family Office - dyrektorem inwestycyjnym (anonimowy) 221 PODSUMOWANIE 225 BIBLIOGRAFIA 228 SPIS TABEL 241 SPIS RYSUNKÓW

Dodaj do koszyka Family Office. Teoria i praktyka dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.