reklama - zainteresowany?

Facebook w szkolnej - Onepress

Facebook w szkolnej
ebook
Autor: Agnieszka Kulig-Koz
ISBN: 9788324232451
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2022-06-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,00 zł

Dodaj do koszyka Facebook w szkolnej

Tagi: Ekonomia

Niniejsza ksi

Dodaj do koszyka Facebook w szkolnej

 

Osoby które kupowały "Facebook w szkolnej ", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Facebook w szkolnej

Spis treści

Facebook w szkolnej ławce. Media społecznościowe a edukacja polonistyczna eBook -- spis treści

• Wstęp
POTRZEBA EDUKACJI MEDIALNEJ W PERSPEKTYWIE KSZTAŁCENIA POLONISTYCZNEGO
• „O mediach, przez media, do mediów” – założenia edukacji medialnej
• Edukacja medialna w zapisach podstawy programowej
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NARZĘDZIE EDUKACYJNE
• Historia – definicje – typologia
• Polonista podłączony do sieci czy polonista pod napięciem? – media społecznościowe według nauczycieli
[Internet i narzędzia elektroniczne w opinii nauczycieli; Media społecznościowe oczami polonistów]
• Dydaktyczny potencjał mediów społecznościowych
[„E-learning”, „blended learning” i SAMR – modele funkcjonowania nowoczesnych technologii na lekcjach języka polskiego; Kurs na edukację? Portale społecznościowe a organizacja procesu
kształcenia]
• Efektywność komunikacji wirtualnej w relacji nauczyciel – uczeń
[Stosunek polonistów do komunikacji zapośredniczonej przez media; Przepis na dobry kontakt w sieci]
WSPÓŁCZESNY NASTOLATEK WIELOEKRANOWY A MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
• Od C do Z – alfabet nowych pokoleń
• Mozaikowa tożsamość „globalnych nastolatków”
• Doświadczenia medialne młodych ludzi
• Idealna lekcja z wykorzystaniem internetu według uczniów
EDUKACYJNY POTENCJAŁ MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH A DYDAKTYKA LITERATURY
• Drama online jako sposób na aktywne poznawanie lektur w świecie cyfrowym
[Polska odsłona dramy online; Gimnazjaliści, licealiści i studenci w roli bohaterów literackich; Metodyczny klucz do dramy online; Aneks: Lektura w świecie piktogramów]
• Media społecznościowe w klasie: analogowo czy cyfrowo?
[Uczeń googlujący informacje (wyszukiwarka internetowa); Uczeń allegrowicz (portal aukcyjny); Uczeń SMS-ujący (telefon komórkowy); Uczeń facebookowicz (portal społecznościowy); Uczeń tworzący do kwadratu (Instagram)]
LEKTURY NOWOMEDIALNE
• Media społecznościowe oraz urządzenia przenośne w najnowszej literaturze dla dzieci i młodzieży
[Lektura nowomedialna – próba defi nicji; Polonista jako znawca literatury dla młodych odbiorców?; Bohater literacki z telefonem w ręce; Bohater literacki przy komputerze; Bohater literacki w sieci
społecznościowej]
• Teksty nowomedialne na trzech etapach edukacyjnych – propozycje dydaktyczne
[Nowoczesna lekcja na podstawie „Wielkiego wybuchu, czyli K kontra K” Grzegorza Kasdepkego; Przeszłość w cyfrowym lustrze przyszłości – o czym (i dla kogo) są „Wszystkie lajki Marczuka”
Pawła Beręsewicza?; „Nowe wiersze sławnych poetów” – facebookowy tomik Grzegorza Uzdańskiego dla licealistów]
• Zamiast zakończenia
• Podziękowania
• Bibliografia i omawiane pozycje literackie
• Indeks nazwisk

Dodaj do koszyka Facebook w szkolnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.