reklama - zainteresowany?

Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie - Onepress

Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie
Autor: Anna Sarnacka-Smith
ISBN: 978-8-3808-7233-2
stron: 262, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie

Tagi: Przywództwo

Czy istniejÄ… osoby stworzone do bycia liderem?
Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespóÅ‚, który bÄ™dzie chciaÅ‚ pracować na wspólny cel?
Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia?
Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie?

Przywództwo to nie stanowisko, to siÅ‚a charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że już dziÅ› masz potencjaÅ‚ do tego, aby być liderem, przy którym zespóÅ‚ bÄ™dzie chciaÅ‚ dawać z siebie swoje sto procent, z którym klienci bÄ™dÄ… chcieli rozwijać swój biznes. Kluczem jest odnalezienie swoich wartoÅ›ci i wierność im, poznanie swojego potencjaÅ‚u, docenianie tego, jak bardzo ludzie sÄ… różni, i czerpanie z tej różnorodnoÅ›ci przy budowaniu zespoÅ‚u. Skuteczność tego podejÅ›cia potwierdzajÄ… liderzy z Polski i z USA, których autorka zaprosiÅ‚a do podzielenia siÄ™ doÅ›wiadczeniem z czytelnikami, oraz przykÅ‚ady, które przywoÅ‚uje z wÅ‚asnego doÅ›wiadczenia menedżerskiego. 

O swojej drodze na „Everest”, taki cel w karierze i życiu, który niesie satysfakcjÄ™ i z którego widać kolejne możliwoÅ›ci, opowiedzieli:
  • Prof. Andrzej Blikle, profesor matematyki, pracownik Polskiej Akademii Nauk i czÅ‚onek Academia Europaea, w latach 1990–2010 kierowaÅ‚ firmÄ… A. Blikle
  • Chris Cebollero, mentor, rzecznik prasowy branży medycznej, czÅ‚onek zespoÅ‚u Johna Maxwella
  • Maciej Chmielowski, dyrektor generalny Polski i krajów baÅ‚tyckich firmy Fresenius Kabi
  • Bernard JastrzÄ™bski, prezes zarzÄ…du Colway International, znany w sektorze MLM coach, trener
  • Grzegorz Kiszluk, pionier reklamy w Polsce, eseista i dziennikarz, twórca marki „Brief”
  • Robert Korzeniowski, polski lekkoatleta, chodziarz, wielokrotny mistrz olimpijski, mistrz Å›wiata i Europy
  • Marcin Ochnik, wspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel i czÅ‚onek zarzÄ…du rodzinnej firmy Ochnik
  • Jennifer Pomerantz, zaÅ‚ożycielka i dyrektor generalna American Natural
  • Dr Bradley Smith, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy i dyrektor do spraw rozwoju firmy PeopleKeys
  • Dr Maciej Wieczorek, zaÅ‚ożyciel Celon Pharma, wspóÅ‚twórca i wieloletni prezes zarzÄ…du firmy biotechnologicznej Mabion


Posiadanie władzy jest bardzo kuszące, ale bycie liderem to coś więcej niż władza. O tym, jak być odpowiedzialnym liderem, traktuje książka Anny Sarnackiej-Smith.
     - Jacek Walkiewicz, psycholog

Szkoda, że nie przeczytaÅ‚am tej książki kilka lat wczeÅ›niej, na pewno uniknęłabym paru bÅ‚Ä™dów. Polecam jÄ… wszystkim, którzy wierzÄ…, że kierowanie ludźmi może odbywać siÄ™ w przyjaźni, równowadze i spokoju.
     - Maria Seweryn, aktorka, reżyser

Ta książka mnie zainspirowaÅ‚a. Kiedy jÄ… czytasz, masz wrażenie, że rozmawiasz z przyjacielem. Nikt ciÄ™ nie ocenia, nie mówi, ile masz jeszcze do zrobienia, nie wytyka bÅ‚Ä™dów. Za to z dużą uwagÄ… siÄ™ tobie przyglÄ…da, pokazuje, jak jesteÅ›my różni, w jak różny sposób realizujemy cele, i upewnia ciÄ™, że nie ma w tym nic zÅ‚ego. To nie jest poradnik o obszarach do rozwoju, ale praktyczna książka o tym, że naprawdÄ™ masz w sobie potencjaÅ‚, aby być liderem dla zespoÅ‚u i dla klientów, jeÅ›li naprawdÄ™ tego chcesz.
     - Aneta Grzegorzewska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Gedeon Richter

SiÅ‚a tej książki tkwi w relacji autorki do czytelnika. Anna Sarnacka-Smith zabiera nas w podróż, którÄ… sama przebyÅ‚a,
i zdaje osobistÄ… relacjÄ™ ze swojej drogi rozwoju. Zaprasza też do rozmowy goÅ›ci – ludzi biznesu – którzy uÅ›wiadamiajÄ… nam, że sukces opiera siÄ™ zwykle na uniwersalnych wartoÅ›ciach i mÄ…drym podejÅ›ciu do rzeczywistoÅ›ci. Nie ma tu dróg na skróty. SÄ… za to drogowskazy, które być może już widziaÅ‚eÅ›, ale tutaj znajdziesz je zebrane w jednÄ… spójnÄ… mapÄ™ dziaÅ‚ania. Pozostaje ci wiÄ™c zaznaczyć na tej mapie twój osobisty cel i wyruszyć!

     - dr Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP

Wrodzone predyspozycje to mit. Podobnie jak nikt nie przychodzi na Å›wiat jako sportowy mistrz czy wybitny artysta, tak też nikt nie rodzi siÄ™ liderem. Kompetencje niezbÄ™dne, by nim siÄ™ stać, każdy z nas może nabyć. W jaki sposób? UczÄ…c siÄ™ od najlepszych w swoich dziedzinach. Anna Sarnacka-Smith zadaÅ‚a sobie trud, by takich ludzi znaleźć. Co wiÄ™cej, namówiÅ‚a ich, by podzielili siÄ™ z nami swojÄ… receptÄ… na sukces. W efekcie powstaÅ‚a książka, która stanowi doskonaÅ‚e narzÄ™dzie dla każdego, kto chce lepiej zarzÄ…dzać firmÄ… lub organizacjÄ…, a wizjÄ… jej rozwoju zarażać innych.
     - RafaÅ‚ Skórski, dziennikarz miesiÄ™cznika "Businessman.pl"
 


 

Anna Sarnacka-Smith – trener biznesu, konsultant HR z wieloletnim doÅ›wiadczeniem menedżerskim; wspiera szefów
w doborze pracowników i takim uÅ‚ożeniu pracy, aby każdy miaÅ‚ możliwość wykorzystania swoich mocnych stron, oraz
w kształtowaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji D3. Lubi wyzwania i wierzy, że to, co najlepsze, jest poza strefą komfortu, stąd pracuje dla rynku europejskiego, mieszkając na co dzień w USA.

Dodaj do koszyka Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie

 

Osoby które kupowały "Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie

Spis treści

Dodaj do koszyka Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.