reklama - zainteresowany?

Etyka - Onepress

Etyka
Autor: Maxwell John C.
Tłumaczenie: Turopolski Witold
ISBN: 978-8-3606-5284-8
stron: 144, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,07 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,51 zł)

Dodaj do koszyka Etyka

Tagi: Przywództwo | Zarządzanie

WIELU LUDZI UWAŻA, ŻE ETYKA OGRANICZYŁABY ICH MOŻLIWOŚCI DZIAŁANIA, SZANSĘ NA SUKCES W BIZNESIE.

A jak to dziś jest z tą etyką w biznesie? Wspaniale? Nie, myślę że większość ludzi ma serdecznie dość nieuczciwości i podejrzanych transakcji.

Maxwell stawia tezę nie ma czegoś takiego jak etyka biznesu jest po prostu etyka. Próbujemy trzymać się jednego zbioru zasad etycznych w życiu zawodowym, innego w życiu duchowym, a jeszcze innego w życiu osobistym i rodzinnym. Dlatego mamy problemy. Etyka to etyka. Jeśli chcesz postępować etycznie, to musisz trzymać się zawsze jednego standardu.

Prowadzenie etycznego życia nie zawsze jest łatwe, ale wcale nie musi być skomplikowane. Ta zajmująca książka świetnie pokazuje, jak postępowanie wedle moralnych zasad przyczynia się do wygranej wszystkich stron i wywiera korzystny wpływ na pracowników, klientów, inwestorów, a nawet na własny stan umysłu.

 


 

Dodaj do koszyka Etyka

 

Osoby które kupowały "Etyka", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez końca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Etyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Etyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.