reklama - zainteresowany?

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych - Onepress

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych
ebook
Autor: Sławomir Smyczek, Agnieszka Hat
ISBN: 978-83-787-5290-5
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,92 zł (poprzednio: 25,83 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,91 zł)

Dodaj do koszyka Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

Tagi: Ekonomia

W strukturze rozprawy można wyróżnić trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na które składa się sześć rozdziałów, wstęp i zakończenie. Rozdział I precyzuje pojęcia związane z konsumentem, jego zachowaniami na rynku usług finansowych oraz specyfice procesu decyzyjnego na tym rynku. W rozdziale II podjęto dyskusję nad problematyką zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego. Rozdział III przedstawia specyfikę rynku usług finansowych, w tym kompleksową charakterystykę struktury podażowej i popytowej tego rynku w Polsce. Rozdział IV ma charakter metodyczny oraz prezentuje różne źródła i metody pozyskiwania informacji o postawach konsumentów na rynku usług. Kolejne dwa rozdziały o charakterze praktycznym prezentują wyniki badań bezpośrednich. W pierwszym z nich przedstawiono rezultaty badań w zakresie identyfikacji poziomu i charakteru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych. Podjęto także próbę określenia czynników różnicujących poziom etnocentryzmu na tym rynku. Ponadto omówiono rolę kraju pochodzenia w procesie wyboru usług finansowych oraz określono kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na badanym rynku. W rozdziale VI podjęto próbę przeprowadzenia typologii postaw konsumentów indywidualnych w aspekcie etnocentryzmu na rynku usług finansowych w Polsce, scharakteryzowano poszczególne typy konsumentów oraz omówiono potencjalne obszary zastosowania wiedzy na temat typologii postaw etnocentrycznych konsumentów w praktyce, w tym działalności krajowych i zagranicznych instytucji finansowych.

Dodaj do koszyka Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

 

Osoby które kupowały "Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

Spis treści

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych eBook -- spis treści

Wstęp 7 Rozdział I Konsument a rynek usług finansowych 15 1.1. Konsument i jego rola na rynku usług finansowych 15 1.2. Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku usług finansowych 21 1.3. Determinanty zachowań konsumentów na rynku usług finansowych 31 1.4. Proces decyzyjny konsumenta na rynku usług finansowych 36 Rozdział II Zjawisko etnocentryzmu konsumenckiego w świetle teorii 49 2.1. Istota i charakterystyka zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego 49 2.2. Ewolucja badań nad etnocentryzmem konsumenckim 60 2.3. Czynniki determinujące zjawisko etnocentryzmu wśród konsumentów 77 2.4. Problematyka etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług 86 Rozdział III Rynek usług finansowych w Polsce 92 3.1. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka 92 3.2. Podmioty rynku usług finansowych - rodzaje, charakterystyka 103 3.3. Miejsce polskiego rynku usług finansowych w globalnym systemie finasowym 113 Rozdział IV Metodyczne aspekty badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 121 4.1. Źródła informacji i metody badań postaw etnocentrycznych konsumentów na rynku usług finansowych 121 4.2. Cele i zakresy badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 133 4.3. Organizacja i metodyka badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 136 4.4. Charakterystyka populacji generalnej i prób badawczych 145 Rozdział V Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych w Polsce - w świetle badań empirycznych 157 5.1. Rola kraju pochodzenia oraz kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na rynku usług finansowych 157 5.2. Poziom i zróżnicowanie etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 172 5.3. Czynniki różnicujące poziom etnocentryzmu konsumentów na rynku usług finansowych 181 Rozdział VI Typologia konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego 195 6.1. Istota i znaczenie typologii jako procedury badawczej 195 6.2. Metodyka i kryteria typologii konsumentów na rynku usług finansowych 200 6.3. Typy konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie etnocentryzmu 204 6.4. Wykorzystanie wiedzy o postawach etnocentrycznych konsumentów wobec krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w konstruowaniu strategii marketingowych 212 Zakończenie 219 Bibliografia 227 Spis rysunków 241 Spis tabel 243 Załącznik

Dodaj do koszyka Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.