reklama - zainteresowany?

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych - Onepress

Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych
ebook
Autor: SÅ‚awomir Smyczek, Agnieszka Hat
ISBN: 978-83-787-5290-5
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,92 zł (poprzednio: 25,83 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,91 zł)

Dodaj do koszyka Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

Tagi: Ekonomia

W strukturze rozprawy można wyróżnić trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na które składa się sześć rozdziałów, wstęp i zakończenie. Rozdział I precyzuje pojęcia związane z konsumentem, jego zachowaniami na rynku usług finansowych oraz specyfice procesu decyzyjnego na tym rynku. W rozdziale II podjęto dyskusję nad problematyką zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego. Rozdział III przedstawia specyfikę rynku usług finansowych, w tym kompleksową charakterystykę struktury podażowej i popytowej tego rynku w Polsce. Rozdział IV ma charakter metodyczny oraz prezentuje różne źródła i metody pozyskiwania informacji o postawach konsumentów na rynku usług. Kolejne dwa rozdziały o charakterze praktycznym prezentują wyniki badań bezpośrednich. W pierwszym z nich przedstawiono rezultaty badań w zakresie identyfikacji poziomu i charakteru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych. Podjęto także próbę określenia czynników różnicujących poziom etnocentryzmu na tym rynku. Ponadto omówiono rolę kraju pochodzenia w procesie wyboru usług finansowych oraz określono kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na badanym rynku. W rozdziale VI podjęto próbę przeprowadzenia typologii postaw konsumentów indywidualnych w aspekcie etnocentryzmu na rynku usług finansowych w Polsce, scharakteryzowano poszczególne typy konsumentów oraz omówiono potencjalne obszary zastosowania wiedzy na temat typologii postaw etnocentrycznych konsumentów w praktyce, w tym działalności krajowych i zagranicznych instytucji finansowych.

Dodaj do koszyka Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

 

Osoby które kupowały "Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.