reklama - zainteresowany?

Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce - Onepress

Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce
ebook
Autor: Jacek Barcik
ISBN: 978-83-255-2882-9
stron: 214, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,15 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,85 zł)

Dodaj do koszyka Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce

Tagi: Ekonomia

W książce przedstawiono w sposób prosty i przystępny wybrane elementy prawa międzynarodowego, które mogą okazać się pomocne w działalności turystycznej. Liczne tabele porządkują wiedzę i ułatwiają zapamiętanie najważniejszych informacji. Publikacja zawiera również odniesienia do regulacji polskiego prawa wewnętrznego, zwłaszcza zaś prawa administracyjnego.

Autor omawia m.in. takie zagadnienia, jak:

o prawa i obowiązki turystów i organizatorów turystyki,

o formalności graniczne,

o odprawa celna, dewizowa i sanitarna,

o zwalczanie negatywnych zjawisk związanych z turystyką (turystyka seksualna, wykorzystywanie pracowników, degradacja środowiska naturalnego, narkotyki, nielegalni imigranci),

o turystyka a terroryzm międzynarodowy,

o prawa człowieka w kontekście turystyki.

Adresatami publikacji są studenci kierunków turystyka i rekreacja oraz innych kierunków ze specjalizacją turystyczną.

Publikacja będzie także doskonałą lekturą dla praktyków - pracowników biur podróży, pilotów i organizatorów turystyki zagranicznej, którzy chcą pogłębić i uporządkować swoją wiedzę z tego zakresu.

Dodaj do koszyka Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce

 

Osoby które kupowały "Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce

Spis treści

Dodaj do koszyka Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.