reklama - zainteresowany?

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku - Onepress

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku
ebook
Autor: Magdalena Jaciow
ISBN: 978-83-787-5434-3
stron: 202, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,21 zł (poprzednio: 18,78 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,57 zł)

Dodaj do koszyka Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Tagi: Ekonomia

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie badań rynku, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg. W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania. W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.

Dodaj do koszyka Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

 

Osoby które kupowały "Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post

Dodaj do koszyka Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Spis treści

Dodaj do koszyka Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.