reklama - zainteresowany?

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku - Onepress

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku
ebook
Autor: Magdalena Jaciow
ISBN: 978-83-787-5434-3
stron: 202, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,21 zł (poprzednio: 18,78 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,57 zł)

Dodaj do koszyka Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Tagi: Ekonomia

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie badań rynku, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg. W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania. W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.

Dodaj do koszyka Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

 

Osoby które kupowały "Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Spis treści

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku eBook -- spis treści

Wstęp 7 Rozdział I BADANIA RYNKU - ASPEKT MIĘDZYNARODOWY 13 1. Międzynarodowy wymiar badań rynku 13 2. Procedura międzynarodowych badań rynku 18 3. Rodzaje i typy międzynarodowych badań rynku 29 Rozdział II EKWIWALENCJA W BADANIACH RYNKU 35 1. Istota i płaszczyzny ekwiwalencji 35 2. Ekwiwalencja w badaniach pośrednich 42 3. Ekwiwalencja w badaniach bezpośrednich 52 Rozdział III OCENA EKWIWALENCJI BADAŃ NA PŁASZCZYŹNIE INTERPRETACYJNEJ 59 1. Ekwiwalencja konstruktu 59 2. Ekwiwalencja narzędzi pomiarowych 68 3. Ekwiwalencja próby badawczej 77 4. Ekwiwalencja procesu badań bezpośrednich 82 Rozdział IV OCENA EKWIWALENCJI BADAŃ NA PŁASZCZYŹNIE PROCEDURALNEJ 96 1. Ocena ekwiwalencji w statystykach europejskich - podejście eksperckie 98 2. Metody empirycznej oceny ekwiwalencji badań międzynarodowych 105 3. Empiryczna ocena ekwiwalencji wyników - wybrane przykłady 113 4. Empiryczna ocena ekwiwalencji badań własnych - próba implementacji 117 Rozdział V MODEL ZACHOWANIA EKWIWALENCJI W MIĘDZYNARODOWYCH BADANIACH RYNKU 134 1. Istota modelowania 134 2. Model zachowania ekwiwalencji 139 Zakończenie 153 Aneks 159 Bibliografia 177 Spis rysunków 199 Spis tabel

Dodaj do koszyka Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.