reklama - zainteresowany?

Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym - Onepress

Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-212-9
stron: 452, Format: ebook
Data wydania: 2009-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,44 zł (poprzednio: 16,99 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,55 zł)

Dodaj do koszyka Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym

Tagi: Ekonomia

Książka ukazuje współczesne przemiany cywilizacyjne określane mianem globalizacji w wymiarze ekonomicznym, politologicznym oraz społeczno-kultu­rowym. W postrzeganiu współczesnego świata dużą nośność poznawczą zdobywa kategoria "globalizacja". Zwykle rozumie się przez nią procesy za­gęszczania, a także intensyfikowania powiązań i zależności ekonomicznych, finansowych, politycznych, kulturowych, ideologicznych między społecz­nościami ludzkimi, co prowadzi do uniformizacji świata w tych zakresach i znajdują odzwierciedlenie w pojawieniu się więzi społecznych, solidarności i tożsamości w skali ponadlokalnej i ponadnarodowej. Publikacja prezentuje aktualny stan badań nad współczesnym ładem globalnym. Ukazuje rzeczywi­stość ekonomiczne w dobie kryzysu światowego. Wskazuje na nowe jakości w wymiarze gospodarczym. Przedstawia współczesne procesy zacho­dzące zarówno w ładzie międzynarodowym, jak i państwowym. Szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień pozwala na pełne poznanie pro­cesów zachodzących we współczesnym świecie.

Dodaj do koszyka Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym

 

Osoby które kupowały "Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym

Spis treści

Dodaj do koszyka Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.