reklama - zainteresowany?

Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko - Onepress

Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko
ebook
Autor: Janina Pach, Katarzyna Kowalska, Paulina Szyja
ISBN: 978-8-3011-8684-5
stron: 416, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko

Tagi: Ekonomia

Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. KoÅ‚odko w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbÄ™ wyjaÅ›nienia tego zjawiska i dać odpowiedzi na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji.
Podejście do ekonomii w perspektywie umiaru może rodzić dziś wiele pytań i kontrowersji. W epoce konsumeryzmu, silnej presji marketingowej zorientowanej na kreowanie potrzeb i dość powszechnym traktowaniu PKB jako celu polityki gospodarczej, reguła umiarkowania, dostosowania się do realiów danej gospodarki nie dla wszystkich może być przekonująca i zrozumiała. Temat jest obecnie bardzo istotny i budzi ogromne zainteresowanie, szczególnie że czasy w których żyjemy to czasy dotkliwych kryzysów, ogromnych dysproporcji rozwojowych i dochodowych świata, narastającego skażenia środowiska naturalnego, a także ewolucji sposobu myślenia o racjonalności w procesie gospodarowania.

Dodaj do koszyka Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko

 

Osoby które kupowały "Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko

Spis treści

Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Ko

Dodaj do koszyka Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.