reklama - zainteresowany?

Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne - Onepress

Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne
ebook
Autor: Artur Grabowski
ISBN: 9788301209780
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2019-12-17
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 39,20 z艂 (poprzednio: 48,40 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-9,20 z艂)

Dodaj do koszyka Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne

Tagi: Ekonomia

W ksi

Dodaj do koszyka Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a

Dodaj do koszyka Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne

Spis tre艣ci

Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wykaz skr贸t贸w
  • Wprowadzenie
  • Rozdzia艂 1. Ekonomia sportu geneza i rozw贸j
    • 1.1. Zimowe igrzyska olimpijskie mega-event ekonomiczny
    • 1.2. Profesjonalne kolarstwo szosowe zarys problematyki
    • 1.3. Liga 偶u偶lowa w Polsce
  • Rozdzia艂 2. Ekonomia sportu w uj臋ciu statystycznym
    • 2.1. Ligi pi艂karskie model w teorii i praktyce
    • 2.2. Rywalizacja ligowa analiza statystyczna
    • 2.3. Optymalna r贸wnowaga konkurencyjna w lidze sportowej
    • 2.4. Dyskryminacja cenowa w praktyce dzia艂alno艣ci klub贸w pi艂karskich
    • 2.5. Czynniki wp艂ywaj膮ce na frekwencj臋 stadionow膮
  • Rozdzia艂 3. Rachunek satelitarny sportu: definicja wile艅ska sportu i znaczenie ekonomiczno-spo艂eczne sportu w Unii Europejskiej
    • 3.1. Sport w Unii Europejskiej uj臋cie ilo艣ciowe
    • 3.2. Metodologia tworzenia rachunku satelitarnego sportu
    • 3.3. Rachunek satelitarny sportu w Polsce wyniki
  • Rozdzia艂 4. Ryzyko w dzia艂alno艣ci sportowej
    • 4.1. Ryzyko w dzia艂alno艣ci europejskich przedsi臋biorstw pi艂karskich
  • Rozdzia艂 5. Sektor polskich profesjonalnych klub贸w pi艂karskich
    • 5.1. Rywalizacja ligowa na przyk艂adzie polskiej Ekstraklasy pi艂karskiej
    • 5.2. Sytuacja finansowa klub贸w pi艂karskiej Ekstraklasy
    • 5.3. Rynek pi艂karski w Polsce wybrane problemy
  • Rozdzia艂 6. Przemiany w funkcjonowaniu niemieckich klub贸w pi艂karskich w latach 19982018
    • 6.1. Przeobra偶enia w niemieckiej profesjonalnej pi艂ce no偶nej
    • 6.2. Budowa i finansowanie Allianz Arena w Monachium
    • 6.3. Stadiony klub贸w pi艂karskiej 1. Bundesligi
    • 6.4. Borussia Dortmund dzia艂alno艣膰 ekonomiczna
  • Rozdzia艂 7. Finansowanie dzia艂alno艣ci klub贸w sportowych na przyk艂adzie 1. Bundesligi
    • 7.1. Sytuacja ekonomiczna klub贸w pi艂karskich
    • 7.2. 殴r贸d艂a finansowania klub贸w pi艂karskich
  • Rozdzia艂 8. Sponsoring w sporcie a dzia艂alno艣膰 klub贸w pi艂karskich z niemieckiej 1. Bundesligi
  • Rozdzia艂 9. Zr贸wnowa偶ony rozw贸j a dzia艂alno艣膰 klub贸w sportowych
    • 9.1. Dzia艂alno艣膰 VfL Wolfsburg
    • 9.2. Dzia艂alno艣膰 Hamburger SV
    • 9.3. Dzia艂ania pozosta艂ych klub贸w pi艂karskich
  • Zako艅czenie
  • Bibliografia
  • Ilustracje
  • O Autorze
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.