reklama - zainteresowany?

Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114 - Onepress

Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114
ebook
Autor: Anna Lipka, Stanisław Waszczak
ISBN: 978-83-787-5019-2
stron: 230, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,80 zł (poprzednio: 26,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,20 zł)

Dodaj do koszyka Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114

Tagi: Ekonomia

W niniejszej pracy dominują opracowania przynależne ekonomii kreatywności oraz zarządzania nią. Dużo spośród nich dotyczy kreatywnego kapitału ludzkiego. Jego kształtowanie w kierunku kreatywności, czyli stymulowania najważniejszej cechy kapitału ludzkiego (stanowiącej o jego jakości i jak sugeruje podtytuł pracy ważnym warunku rozwoju społeczno-gospodarczego) wymaga posiłkowania się szeroko rozumianą wiedzą kreatologiczną. Praca zawiera zatem także opracowania z zakresu psychologii, etyki, pedagogiki i socjologii twórczości, gdyż jej ideą jest pokazanie, iż gra na wspólny ton jest nie tylko możliwa, ale i bardzo potrzebna. Studia Ekonomiczne nr 114 Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Dodaj do koszyka Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114

 

Osoby które kupowały "Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114

Spis treści

Studia Ekonomiczne. Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114 eBook -- spis treści

WSTĘP 7 Anna Lipka: EKONOMIA KREATYWNOŚCI - Z POGRANICZA KREATOLOGII I EKONOMII 9 Summary 28 Stanisław Waszczak: TWÓRCZOŚĆ Z PERSPEKTYWY PSYCHOLOGII POZNAWCZEJ 29 Summary 39 Marian Mroziewski: AKSJONORMATYWNOŚĆ W ZARZĄDZANIU JAKO CZYNNIK KREATYWNOŚCI 40 Summary 50 Izabela Stańczyk: ROLA PIONU HR W KSZTAŁTOWANIU KREATYWNEGO KAPITAŁU LUDZKIEGO (KOMUNIKAT Z BADAŃ) 51 Summary 61 Grzegorz Łukasiewicz: ARCHITEKTURA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI WSPIERAJĄCA KREATYWNOŚĆ PRACOWNIKÓW 62 Summary 70 Joanna M. Moczydłowska: PROKREATYWNY SYSTEM MOTYWOWANIA JAKO WYZWANIE DLA NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM 71 Summary 80 Marek Kalinowski: MOTYWOWANIE DO KREATYWNOŚCI POPRZEZ WYNAGRADZANIE - PERSPEKTYWA PRACOWNIKA 81 Summary 90 Dagmara Lewicka: CHARAKTERYSTYKA OSOBOWOŚCI, PREFERENCJI, STYLU PRACY INNOWATORA (NA PODSTAWIE BADAŃ EMPIRYCZNYCH) 91 Summary 103 Witold Dobrołowicz: TRENING INTELIGENCJI INTUICYJNO-RACJONALNEJ 104 Summary 113 Witold Dobrołowicz: INTELIGENCJA INTUICYJNA A SUKCES W BIZNESIE 115 Summary 125 Beata Jamka: ATRYBUTOWE ZARZĄDZANIE TALENTAMI JAKO INSTRUMENTARIUM ROZWOJU KREATYWNOŚCI KADR 126 Summary 135 Agata Hilarowicz, Grażyna Osika: UWARUNKOWANIA ŚRODOWISKOWE KREATYWNOŚCI PRACOWNIKÓW 136 Summary 145 Alicja Winnicka-Wejs: WYBRANE CECHY OFERT SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU KREATYWNOŚCI 146 Summary 159 Anna Rybak: KREATYWNE PODEJŚCIE DO MARKI 160 Summary 171 Alina Warzecha: KREATYWNOŚĆ W MULTI-LEVEL MARKETINGU 172 Summary 183 Henryk Mruk: ROLA KREATYWNOŚCI W TWORZENIU WARTOŚCI DLA KLIENTA 184 Summary 193 Ryszard Kłeczek: BADANIE KREATYWNOŚCI W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH NA RYNKU B2B 194 Summary 207 Agnieszka Wojtczuk-Turek: ,,CIEMNA STRONA" KREATYWNOŚCI W ORGANIZACJI - PERSPEKTYWA PODMIOTOWA I GRUPOWA 208 Summary 217 Piotr Bohdziewicz: CZAS WOLNY JAKO PRZESTRZEŃ KSZTAŁTOWANIA SIĘ INDYWIDUALNEGO POTENCJAŁU KREATYWNOŚCI 219 Summary 228 INFORMACJA O AUTORACH

Dodaj do koszyka Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego. SE 114

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.