reklama - zainteresowany?

Efektywne spotkanie biznesowe - Onepress

Efektywne spotkanie biznesowe
mp3
Autor: Patrick Lencioni
Tłumaczenie: Michał Staszczak
ISBN: 978-83-774-6395-6
Format: mp3
Data wydania: 2011-10-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Efektywne spotkanie biznesowe

Tagi: Przywództwo

W swoim najnowszym, niepozwalajÄ…cym oderwać siÄ™ od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejnÄ… interesujÄ…cÄ… i prowokujÄ…cÄ… do myÅ›lenia książkÄ™. Tym razem koncentruje siÄ™ on na rozwiÄ…zaniu jednego z najboleÅ›niejszych, a jednoczeÅ›nie najczęściej lekceważonych problemów wspóÅ‚czesnego biznesu źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednoczeÅ›nie i proste, i rewolucyjne. Casey McDaniel, zaÅ‚ożyciel i dyrektor generalny Yip Software, znalazÅ‚ siÄ™ w gÄ…szczu problemów, do których sam siÄ™ przyczyniÅ‚, a z którymi nie potrafi sobie poradzić. Nie wie także, gdzie lub do kogo ma siÄ™ zwrócić o radÄ™. Jego podwÅ‚adni nie mogÄ… mu pomóc. SÄ… równie zdezorientowani wskutek ich nużących zebraÅ„ jak on sam. W Å›wiat Caseya wkracza nietypowy doradca, Will Petersen. Kiedy zaproponuje niekonwencjonalne, wrÄ™cz radykalne podejÅ›cie do rozwiÄ…zania problemu spotkaÅ„, Casey jest już na tyle zdesperowany, by go posÅ‚uchać. Podobnie jak w innych swoich książkach, Lencioni pokazuje schemat przeÅ‚omowego modelu, pozwalajÄ…c na jego zastosowanie w praktyce. Efektywne spotkanie biznesowe to szczegóÅ‚owy plan dziaÅ‚ania dla przywódców, którzy pragnÄ… zwiÄ™kszyć efektywność, a zmniejszyć frustracjÄ™ wÅ›ród czÅ‚onków swojego zespoÅ‚u oraz stworzyć atmosferÄ™ zaangażowania i pasji. O AUTORZE Patrick Lencioni jest zaÅ‚ożycielem i prezesem The Table Group, firmy doradztwa w zakresie zarzÄ…dzania, specjalizujÄ…cej siÄ™ w rozwoju zespoÅ‚ów zarzÄ…dzajÄ…cych i zdrowiu organizacji. Jako konsultant i gÅ‚ówny wykÅ‚adowca pracowaÅ‚ z tysiÄ…cami zarzÄ…dzajÄ…cych najwyższych szczebli w różnych organizacjach, od tych z listy Fortune 500 i nowo powstajÄ…cych fi rm z branży wysokich technologii, po wyższe uczelnie i organizacje charytatywne. Jest autorem piÄ™ciu wysoko cenionych w Ameryce książek, w tym bestsellera New York Timesa Pięć dysfunkcji pracy zespoÅ‚owej. OPINIE Wreszcie rzeczywiste rozwiÄ…zanie problemu starego jak Å›wiat. Zebrania mogÄ… już nigdy nie być takie same. Kris Hagerman, wiceprezes ds. operacji strategicznych VERITAS Software Corporation Efektywne spotkanie biznesowe traktuje o czymÅ› wiÄ™cej niż tylko o zebraniach; mówi o caÅ‚ej filozofii zarzÄ…dzania. Czytam wiele książek o zarzÄ…dzaniu. Książki Lencioniego należą do najlepszych. TworzÄ… podstawÄ™ podejÅ›cia do zarzÄ…dzania w naszym Silicon Valley Bank. Ken Wilcox, prezes Silicon Valley Bank Lencioniemu znowu siÄ™ udaÅ‚o! Wnikliwa. Praktyczna. Gotowe do zastosowania rozwiÄ…zania. Jeżeli kierujesz ludźmi, nie możesz pozwolić sobie na pominiÄ™cie tej książki. Jej lektura to absolutna konieczność. Jim Melado, prezes Willow Creek Association ZastosowaliÅ›my teorie Pata w praktyce i one dziaÅ‚ajÄ…. Nasze zebrania sÄ… bardziej produktywne, komunikacja bardziej przejrzysta, a zaangażowanie zespoÅ‚u w podejmowanie decyzji o wiele wiÄ™ksze. Curt Nonomaque, prezes i dyrektor generalny VHA Inc. Zebrania sÄ… tak ważnym elementem skutecznej komunikacji w organizacji. Lencioni napisaÅ‚ zwiÄ™zÅ‚y, zajmujÄ…cy i twórczy podrÄ™cznik udoskonalenia struktury i rezultatów zebraÅ„, a także udziaÅ‚u w nich. Brawa za tÄ™ wnikliwÄ… opowieść. Sandy Alderson, wiceprezes ds. operacyjnych Major League Baseball

Dodaj do koszyka Efektywne spotkanie biznesowe

 

Osoby które kupowały "Efektywne spotkanie biznesowe", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Efektywne spotkanie biznesowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Efektywne spotkanie biznesowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.